Is dit nu al de laatste uitzending??quote:Op donderdag 25 september 2025 20:07 schreef Remco het volgende:
Kunnen ze in het nieuwe seizoen mooi met een schone lei en 2 nieuwe kandidaten beginnen. Dit leek nergens op.
Edit, toch net genoeg
Ik zag gisteren de promo voor met het mes op tafel vanaf volgende week, dus neem aan van wel. Inderdaad erg kort seizoen zo.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dit nu al de laatste uitzending??
Dan gaat het seizoen gewoon verder na het Mes. Doen ze altijd.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:10 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de promo voor met het mes op tafel vanaf volgende week, dus neem aan van wel. Inderdaad erg kort seizoen zo.
Ja klopt al is voor mijn gevoel Mes op Tafel altijd een stuk langer op tv dan per seconde wijzerquote:Op donderdag 25 september 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan gaat het seizoen gewoon verder na het Mes. Doen ze altijd.
‘Er hoeven er maar vijf voor te zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:04 schreef Szura het volgende:
Klote Jakhals bespaart hem een joker
Die had hij moeten wisselen, dat wist hij al. Dan had hij nog een kansje gehad. Maar had toch even kortsluiting in het hoofd..quote:Op donderdag 25 september 2025 20:15 schreef Szura het volgende:
‘Stad’ zei hij, dat is Bossche school
Ja en hij zei ook gewoon in welke straat en stad zijn moeder woont. Lijkt me ook niet heel verstandigquote:Op vrijdag 26 september 2025 10:15 schreef TLC het volgende:
Ik vond de eerste kandidaat maar n beetje raar hoor
En hij lijkt me niet al te ehm.. slim ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en hij zei ook gewoon in welke straat en stad zijn moeder woont. Lijkt me ook niet heel verstandig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |