SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
Geel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
GroenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Justin probeert Amy te lokken denk ik.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh.. kan ook wel even 4 zakjes in een envelop doen en opsturenquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Moet ik het zelf zetten.quote:Op maandag 16 september 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh.. kan ook wel even 4 zakjes in een envelop doen en opsturen
Ik ben een man en nu ernstig ziek ja. Ik moet verzorgd worden.
Smoothquote:Op maandag 16 september 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh.. kan ook wel even 4 zakjes in een envelop doen en opsturen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik zal mijn zakje is naar jou sturen.quote:
Oh wacht.
Hogwarts legacy vandaag mee begonnen toffe game.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ziek zijn zonder zakjequote:Op maandag 16 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal mijn zakje is naar jou sturen.
Oh wacht.
Het is een gave![]()
![]()
Je ligt zeker ook op de bank onder een dekentje met een pakje zakdoekenquote:Op maandag 16 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik het zelf zetten.
Ik ben een man en nu ernstig ziek ja. Ik moet verzorgd worden.
quote:Op maandag 16 september 2024 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal mijn zakje is naar jou sturen.
Oh wacht.
quote:Op maandag 16 september 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je ligt zeker ook op de bank onder een dekentje met een pakje zakdoekenwat is daar mis mee
zo lig ik er nu ook bij minus de zakdoeken
Uiteraard ben ik SlytherinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien iemand inhuren?quote:Op maandag 16 september 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je ligt zeker ook op de bank onder een dekentje met een pakje zakdoeken![]()
Niks hoor hahahahaquote:Op maandag 16 september 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wat is daar mis mee
zo lig ik er nu ook bij minus de zakdoekenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Met zonder zakje?quote:Op maandag 16 september 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wat is daar mis mee
zo lig ik er nu ook bij minus de zakdoeken![]()
![]()
Mijn poppetje is kaal geschoren en met puik peaky blinders petje op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 16 september 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Om bij mannegriep aukje thee te gaan zetten?![]()
![]()
Met of zonder zak, ziek ben ik toch wel. Maar dat is een andere psychische kwestie.quote:Op maandag 16 september 2024 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ziek zijn zonder zakje
Het is een gaveNee ik zit in kortebroek en de achterdeur staat open.quote:Op maandag 16 september 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je ligt zeker ook op de bank onder een dekentje met een pakje zakdoeken
METquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Oh zo heet heb je het?quote:Op maandag 16 september 2024 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Met of zonder zak, ziek ben ik toch wel. Maar dat is een andere psychische kwestie.
[..]
Nee ik zit in kortebroek en de achterdeur staat open.
Heb je andere verslavingen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ja helemaal uitgerust van de vakantiequote:of naja er na dan
maar het was heerlijk. Hoe is het met jou?
![]()
Ga vanavond even verder met hogwarts legacy.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Peaky blindersquote:Op maandag 16 september 2024 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn poppetje is kaal geschoren en met puik peaky blinders petje op.![]()
![]()
Met "Wit"?quote:Op maandag 16 september 2024 18:41 schreef aeque het volgende:
Justin probeert Amy te lokken denk ik.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wanneer kom je?quote:Op maandag 16 september 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Om bij mannegriep aukje thee te gaan zetten?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 16 september 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wat is daar mis mee
zo lig ik er nu ook bij minus de zakdoeken![]()
En ook zonder de zakdoeken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: