Dat die vrouw net een echte man is?quote:Op maandag 16 september 2024 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Maar dat zeggen mannen wel eens over vrouwen....
Ja wel eens, maar vrouwen zeggen dat altijd over mannenquote:Op maandag 16 september 2024 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Maar dat zeggen mannen wel eens over vrouwen....
quote:Op maandag 16 september 2024 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan de klok paar uurtjes vooruit zetten zodat je eerder avond hebt?
quote:Op maandag 16 september 2024 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat die vrouw net een echte man is?
Ik wilde beleefd zijn.quote:Op maandag 16 september 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel eens, maar vrouwen zeggen dat altijd over mannen
Ja jaquote:
aiiiiii.quote:Op maandag 16 september 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja
Het vorige bericht van je is opgeslagen in mijn geheugen en gaat er niet meer uit
Ik heb er net een gepakt, had het eten op, de afwas weg dus ff genieten van een bakkiequote:Op maandag 16 september 2024 16:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aiiiiii.
Ik moet weer een behoorlijk aantal koppen koffie inschenken geloof ik, om het goed te maken...
Benje nog niet bolk moequote:
Hey Mutskequote:
Ik wil al een paar maanden niet meer meedoenquote:Op maandag 16 september 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benje nog niet bolk moe
Ik had dat op een gegeven moment wel altijd dan dacht ppfff heb geen zin meer. Doe volgende maand niet mee
En dan begon de nieuwe maand en ik begon in de ochtend en en nog een ochtend en op een gegeven moment ston ik weer 1 ja en dan laat je niet meer losherken je dat?
duracell konijn jijquote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil al een paar maanden niet meer meedoen![]()
Ik doe deze maand trouwens wel een stuk rustiger aan, vorige maanden zat ik nu al boven de 10.000 posts
Wij beginnen nu al wat voor te bereiden voor kerstkaarten.quote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe deze maand trouwens wel een stuk rustiger aan, vorige maanden zat ik nu al boven de 10.000 posts
Surequote:Op maandag 16 september 2024 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |