abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215354306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:03 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of Anouk nog steeds zo serieus is dat ze killer song voor songfestival 2025 heeft
Ik zou zo graag Anouk met een nummer uit haar begintijd horen. :) Gewoon een lekker commercieel rock liedje.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215354336
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

https://www.instagram.com/p/DBeeQR3I6BB/

Echt interesse of op zoek naar media aandacht?
Als we na Joost ook nog Snollebollekes sturen, moet Cornald een half jaar een sanatorium in.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215354341
quote:
[ afbeelding ]

Hou op hoor. Man, man, man. :X
pi_215354374
quote:
[ afbeelding ]

Doe dan maar Nick Painter.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:35:31 #245
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215354462
Zou Douwe Bob nog een keer willen gaan?

Nu we toch volgend jaar toch meedoen, dan zou mijn voorkeur zijn iemand af te vaardigen die al eerder heeft meegedaan.

En anders een zeer ervaren artiest.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215354579
quote:
[ afbeelding ]

Oprecht een goede kandidaat. Die red zich ook wel met alle media aandacht en alles. 2025 ideaal jaar voor zo’n feest act.

Al krijgt die 0 punten van vakjury’s
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  roze woensdag 23 oktober 2024 @ 20:41:45 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215354588
Ik hou echt mijn hart vast welke artiest dit jaar zich gaat opgeven en dus heen gaat.
Your beauty never ever scared me.
pi_215354629
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:35 schreef AgnesGru het volgende:

Nu we toch volgend jaar toch meedoen, dan zou mijn voorkeur zijn iemand af te vaardigen die al eerder heeft meegedaan.

Douwe Bob heeft in elk geval ervaring met de 3e startpositie. Zoiets zal de EBU volgend jaar ook wel weer voor ons in gedachten hebben.
pi_215354880
Geen idee of dit eigenlijk al gepost was, maar dit is het officiële statement van gooi jezelf weg Avrotros:

quote:
Veranderingen bij het Eurovisie Songfestival

AVROTROS heeft samen met andere landen tijdens en direct na de editie in Malmö aangedrongen op structurele veranderingen voor en achter de schermen van het Songfestival. Met het pakket aan maatregelen dat er nu ligt, is de omroep tevreden en kijkt positief naar de toekomst. Er zijn concrete veranderingen ingevoerd, zoals:

het aanstellen van een safety manager in de artiesten-omgeving;
het ernstig terugdringen van het filmen achter de schermen;
een ‘safe space’ voor artiesten achter de schermen waar ze niet gestoord worden;
een crisisteam bestaande uit vertegenwoordigers van de EBU, deelnemende landen en de organiserende omroep, zodat zwaarwegende besluiten democratisch tot stand komen;
aanstelling van Martin Green als nieuwe directeur Songfestival die toezicht houdt op deze veranderingen

AVROTROS blijft dit proces nauwlettend volgen, maar is hoopvol en heeft vertrouwen in de vernieuwing van het grootste muziekfestival van Europa.
pi_215355129
Ik wil Nederland ook wel vertegenwoordigen maar ik kan niet zingen :@ o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215355162
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:35 schreef AgnesGru het volgende:

Het nummer van hem en Numidia is nog steeds niet uitgebracht. Zelf had hij vorig jaar ook een nummer ingestuurd maar ik ben er vrij zeker van dat het I Believe moet zijn. Dat nummer heeft hij opeens gebruikt voor de Olympische Spelen.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 21:22:32 #252
130755 Kinga
versier hier
pi_215355366
Dat ze wel iemand kiezen die psychologisch tegen een stootje kan. Keer op keer blijkt maar weer wat voor mediacircus het is en elk jaar worden Nederlandse inzendingen kapot gemaakt daar.
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 21:31:01 #253
375570 crew  Cyan9
pi_215355607
quote:
[ afbeelding ]

Sowieso dat laatste, wellicht beide. Maar voor mij hoeft het niet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 21:37:03 #254
375570 crew  Cyan9
pi_215355795
Ik hoop vooral dat wie er ook gaat, dat er niet een hele zweem van negativiteit rond zijn of haar inzending blijft hangen. Ja, de EBU is kut en zo, maar nu we volgend jaar meedoen zou ik het jammer vinden als het een negatief feestje wordt.

En ja, dat kan je de EBU prima verwijten. Maar als van nature optimistisch mens mag het wat mij betreft langzaamaan wel een beetje afzwakken met de haat en nijd. :+
pi_215356264
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoop vooral dat wie er ook gaat, dat er niet een hele zweem van negativiteit rond zijn of haar inzending blijft hangen. Ja, de EBU is kut en zo, maar nu we volgend jaar meedoen zou ik het jammer vinden als het een negatief feestje wordt.

En ja, dat kan je de EBU prima verwijten. Maar als van nature optimistisch mens mag het wat mij betreft langzaamaan wel een beetje afzwakken met de haat en nijd. :+
Ik moet zeggen dat als ik op het grote ESF-tuinfeest van @Cyan9 om een drogreden verwijderd zou worden, en het jaar erna zou mijn plek kritiekloos worden ingenomen door @Strani bijvoorbeeld, dan zou ik van alle partijen wel iets vinden.

(Dit is geen waargebeurd verhaal hoor!)
pi_215356322
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Prins S en de Geit _O_
_O_
pi_215356453
quote:
5s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 14:44 schreef Dave het volgende:
Ik kan het niet meer terugvinden, maar was hier niet ergens gepost dat GJ verwacht dat Avrotros morgen tijdens het Televizier-Ring gala bekend maakt dat Nick Painter met de pakkende titel "Fading Under Cloudy Kingdoms (The Hues Emerge Ever Boldly Unseen)" ons land vertegenwoordigt?
Nou, dit kan nog best eens werkelijkheid worden.
pi_215356788
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Prins S en de Geit _O_
Ja, ik ben voor! _O_
  Moderator woensdag 23 oktober 2024 @ 23:58:12 #259
375570 crew  Cyan9
pi_215358327
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat als ik op het grote ESF-tuinfeest van @:cyan9 om een drogreden verwijderd zou worden, en het jaar erna zou mijn plek kritiekloos worden ingenomen door @:strani bijvoorbeeld, dan zou ik van alle partijen wel iets vinden.

(Dit is geen waargebeurd verhaal hoor!)
Klopt, ik zou jou natuurlijk nooit verwijderen van m'n tuinfeest. En ik heb geen tuin. |:)

Maar echt, ik snap de sentimenten natuurlijk prima, en deel ze ook grotendeels. Ik hou gewoon niet van negativiteit rondom iets dat ik leuk vind. En ja, dat is de EBU hun schuld. Ik wil er alleen niet in blijven hangen. Persoonlijk. :@
pi_215358484
Ik wil echt een Froukje / Bente / MEAU qua geluid. Ik hoop dat ze een artiest en een lied vinden die melancholisch en vrolijk met elkaar kan combineren. Dan heb je echt een ideaal recept denk ik.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_215358528
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 00:31 schreef Nexum het volgende:
Ik wil echt een Froukje / Bente / MEAU qua geluid. Ik hoop dat ze een artiest en een lied vinden die melancholisch en vrolijk met elkaar kan combineren. Dan heb je echt een ideaal recept denk ik.
Gewoon Abbey Hoes sturen met country liedje. 12 punten van elke man in Europa.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215358630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Geen idee of dit eigenlijk al gepost was, maar dit is het officiële statement van gooi jezelf weg Avrotros:
[..]

Allemaal mooi en aardig deze verbeteringen, maar dit zegt niets over het feit dat je bent gediskwalificeerd, als eerste land ooit, voor iets wat nooit concreet is gemaakt en in elk geval niet strafbaar is. Deze verbeteringen zouden sowieso plaats moeten vinden, ook zonder de diskwalificatie. Daar zie ik nog steeds geen vergelding in.

Nog steeds team thuisblijven
't Echte en 't ware!
pi_215358807
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 21:12 schreef TLC het volgende:
Ik wil Nederland ook wel vertegenwoordigen maar ik kan niet zingen :@ o|O
Was bij Mia en Dion ook geen probleem.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215359604
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 23:58 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Klopt, ik zou jou natuurlijk nooit verwijderen van m'n tuinfeest. En ik heb geen tuin. |:)

Maar echt, ik snap de sentimenten natuurlijk prima, en deel ze ook grotendeels. Ik hou gewoon niet van negativiteit rondom iets dat ik leuk vind. En ja, dat is de EBU hun schuld. Ik wil er alleen niet in blijven hangen. Persoonlijk. :@
Tsja, het is niet dat de fans in negatieve sentimenten blijven hangen, de negatieve sentimenten blijven rond het ESF hangen, nu er niets verandert, anders dan een paar flutmaatregelen.

Met alle respect, want ik weet dat dit niet voor jou geldt, maar nu gewoon doorgaan alsof er niets gebeurd is, zoals Avrotros en EBU willen, vind ik toch meer iets voor mensen die gedurende het jaar weinig met het ESF hebben, maar gewoon een weekje in mei met een vlaggetje willen wapperen.

Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar het ligt er wel vrij dik bovenop dat we volgend jaar toch voor spek en bonen meedoen, en het echt niet uitmaakt of we Di-Rect of Harry Hobbelduif sturen.
pi_215359628
Ach, AVROTROS. Wie had dat verwacht. :')

Hopelijk verspillen we niet een leuke artiest aan volgend jaar.
pi_215359952
Net was GJ op Goedemorgen Nederland. Alleen artiesten die aangesloten zijn bij een platenlabel mogen zich opgeven. Ook zal de AT om 11 uur uitleg geven over de afgelopen maanden.
pi_215359966
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 08:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, maar het ligt er wel vrij dik bovenop dat we volgend jaar toch voor spek en bonen meedoen, en het echt niet uitmaakt of we Di-Rect of Harry Hobbelduif sturen.
Ja daar kom ik weer hoor, maar als je met Soldier On zou komen, boooohhhhh. Dan kan niemand Di-Rect negeren. :)
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:47:18 #269
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215359967
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 00:31 schreef Nexum het volgende:
Niet m'n ding, zeker niet als het op MEAU zou lijken. Maar ik kan me wel voorstellen dat het commercieel lekker ligt.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 02:47 schreef superniger het volgende:

[..]
Was bij Mia en Dion ook geen probleem.
Wekenlang door half Nederland afgezeken worden is 'geen probleem'. O.k..
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:50:40 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215359986
Ik zou een C-artiest sturen. Je kan alleen maar verliezen. Alle vragen gaan weer over EBU en of het wel een veilige sfeer is. Jaar daarop kan je weer een knaller sturen.

De Toppers, Snollebollekes van hierboven, Jan Smit himself, zulke troep.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 09:56:27 #271
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215360017
Of een of andere artiest die al lang vergeten is maar in lang vervlogen tijden hits had, nog best toonvast is, en qua presentatie niet geheel afgaat. Daarvan zijn er best wat (zou Edsilia nog een derde keer willen?). Winnen gaat elke willekeurige persoon in deze categorie niet wegens veel te oud, maar dat doen we volgend jaar sowieso niet.

Vermijd wel gedoe met scheurjurken, lapjes voor de mond en dergelijke ongein.
  Moderator donderdag 24 oktober 2024 @ 10:06:44 #272
375570 crew  Cyan9
pi_215360084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 08:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Tsja, het is niet dat de fans in negatieve sentimenten blijven hangen, de negatieve sentimenten blijven rond het ESF hangen, nu er niets verandert, anders dan een paar flutmaatregelen.

Met alle respect, want ik weet dat dit niet voor jou geldt, maar nu gewoon doorgaan alsof er niets gebeurd is, zoals Avrotros en EBU willen, vind ik toch meer iets voor mensen die gedurende het jaar weinig met het ESF hebben, maar gewoon een weekje in mei met een vlaggetje willen wapperen.

Ik verwijt de fans dan ook niks. Zoals ik al zei, het sentiment is heel goed te begrijpen. Het is overduidelijk de schuld van de EBU dat we op dit punt zijn beland. Ik vind het alleen heel jammer, en ik hoop met al mijn wellicht naïeve optimisme dat het aankomende editie beter wordt, en we het ESF weer leuk kunnen gaan vinden.
pi_215360234
Kaboutertje Putlucht komt met een nieuwe EP. Zou dat geen leuke zijn voor het ESF?
pi_215360354
Dries Roelvink gooit de handdoek in de ring. Toch nog goed nieuws deze week!
pi_215360366
Hey er is geen head of delegation meer toch?
pi_215360378
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:01 schreef NailQueen het volgende:
Dries Roelvink gooit de handdoek in de ring. Toch nog goed nieuws deze week!
_O_ *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_215360412
Ik hoop op Anouk, puur omdat zij de enige is die daar een bom op de hele teringzooi kan gooien.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_215360421
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:10 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop op Anouk, puur omdat zij de enige is die daar een bom op de hele teringzooi kan gooien.
Echt waar? Dan krijg je weer een jaar vol gezeik, omdat Anouk toch best wat discriminerende uitspraken gedaan heeft.
pi_215360430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:12 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Echt waar? Dan krijg je weer een jaar vol gezeik, omdat Anouk toch best wat discriminerende uitspraken gedaan heeft.
Sorry Bill, maar ik ben er gewoon he-le-maal klaar mee :( :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_215360442
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:02 schreef NailQueen het volgende:
Hey er is geen head of delegation meer toch?
Ja dat is toch maar mooi het enige wat uit dit hele gezeik gekomen is, wij zijn een geweldige HoD kwijt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 24-10-2024 11:25:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')