Nizno | zondag 15 september 2024 @ 21:04 |
![]() ![]() Baku City Circuit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen? # Countdown naar de sessies | |
DombohetOlifantje1 | zondag 15 september 2024 @ 21:04 |
Toch benieuwd naar de maximaal gehaalde snelheden dan zo zonder DRS. Dan zou daar een exceptioneel verschil zichtbaar moeten zijn. | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:05 |
Ja ik bedoelde naar links. | |
Tarado | zondag 15 september 2024 @ 21:05 |
Links? Niet heel handig inderdaad, dat heeft hij wel vaker maar het was Sainz die afweek. | |
Nattekat | zondag 15 september 2024 @ 21:05 |
Ik heb nu plots zin om de mening van potjecreme over Oostenrijk op te zoeken. | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:06 |
De track buigt daar ook iets af. | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:06 |
Wat was er in Oostenrijk? | |
Nattekat | zondag 15 september 2024 @ 21:07 |
Precies hetzelfde, andere namen. | |
Tarado | zondag 15 september 2024 @ 21:10 |
Op Sky liet Karun hoe hij verder het zien, dat de stewards het als een racing incident beschouwen zegt dat het niet zo heel makkelijk was, maar ik was het wel met hem eens dat Sainz predominantly at fault was. | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:14 |
Perez kon wel iets meer doen om het te voorkomen. | |
PirE | zondag 15 september 2024 @ 21:19 |
Hoogste topsnelheid zonder DRS. ![]() | |
Origami94 | zondag 15 september 2024 @ 21:20 |
Wat een ONZIN. Wat is dit voor een normaal rijdt hij zo ook bias bs? Sainz geeft aan dat hij wist dat Perez aan zijn binnenkant zit, dan hoor je juist rekening te houden met een auto in je achteruitkijk spiegel. Als ik in het verkeer naar links ga moet ik altijd weten wat er achter mij speelt. "Ja maar dit doe ik altijd" is geen legitiem excuus, al ken ik de regels van de FIA niet (en denk velen met mij). Is dit geen precedent om iedereen de muur in te beuken die achter je rijdt? | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:21 |
Dit is wat Perez zag. Waarom reageerde hij niet? | |
Origami94 | zondag 15 september 2024 @ 21:22 |
omdat hij niet hoeft uit te wijken? | |
TheStigsDutchCousin | zondag 15 september 2024 @ 21:23 |
De tering ![]() | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:24 |
Lol dan maar de muur in. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 21:25 |
Norris ook in Oostenrijk. Toch was het de schuld van de ander. | |
pmponer | zondag 15 september 2024 @ 21:25 |
Klopt hoor daarom staat het ook in het decisions document dat hij het had kunnen voorkomen. Je lijn houden en weer ca 1 miljoen van de budgetcap is natuurlijk ook veel slimmer dan iets naar rechts sturen. het is namelijk de schuld van Sainz dus die moet maar een andere lijn kiezen ook al ligt hij voor. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 21:26 |
Dat had Sainz ook kunnen voorkomen door niet naar links te gaan. | |
pmponer | zondag 15 september 2024 @ 21:26 |
ja daar was nog wel een detail iets anders, namelijk de auto breedte die over gelaten moest worden. Nu weet ik dat niet meer precies, maar daar zou je dus anders over kunnen oordelen. | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:27 |
De weg gaat naar links... Tevens als je de beelden ziet blijft het raar dat Perez niet handelde. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 21:28 |
Daar had Norris ook kunnen uitwijken om een crash te voorkomen. Idem wat Perez hier ook had kunnen doen. Maar de meeste schuld blijft bij diegene die op de ander afstuurt alsof hij er niet is. | |
pmponer | zondag 15 september 2024 @ 21:28 |
Ik denk dat iedereen het decisions document maar even goed moet lezen, zo zit het, klaar. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 21:28 |
Er was nog genoeg ruimte rechts van Perez. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 21:29 |
Lawson's optie zou vandaag aflopen, dus dat er iets bekend gemaakt wordt geloof ik wel. | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:30 |
Dus jij vindt het niet raar dat hij gewoon niet reageert. 2 seconden had hij. Je ziet Sainz langzaam naar links komen. Je ziet hier ook de weg naar links gaan. | |
pmponer | zondag 15 september 2024 @ 21:32 |
Ik laat het hierbij, ik heb net de onboard van Sainz bekeken en ja hij stuurt echt full lock naar links echt niet normaal | |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 21:33 |
Je hebt al een slecht seizoen en nog blijf je dit soort dingen doen. Net een soort Stroll. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 21:40 |
Jawel, maar dat wil niet zeggen dat hij de meeste schuld heeft. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 21:43 |
Een illegale actie wordt niet ongedaan gemaakt door een andere illegale actie. In dat geval zijn beide fout en niet dat daardoor de fout van de ander niet telt. | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 21:50 |
Huh? Waar heb je het over? ![]() | |
Nizno | zondag 15 september 2024 @ 21:53 |
over dat er wel of geen Delta meer is Ik ben het met Troel eens dat als er zo ver is afgeremd na de finish het lastig is dat je door de VSC niet voorbij kan en een veilige snelheid aan kan houden in plaats van ook vol in de remmen te moeten. Een VSC is dat je op een bepaalde snelheid moet blijven. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 21:57 |
Dat een illegale inhaalactie niet goed gepraat kan worden doordat er iemand zich niet aan de delta houdt. Dan zijn beide fout. Die delta is een apart geval en zou ook apart van de inhaalactie beoordeeld moeten worden, als er überhaupt na de race al sprake was van een delta, want ook dat waag ik te betwijfelen. [ Bericht 12% gewijzigd door Starflyer op 15-09-2024 22:12:02 ] | |
bedachtzaam | zondag 15 september 2024 @ 21:58 |
Te belachelijk dat je de schuld bij Perez legt. Ze rijden daar uit een bocht weg met een flink recht stuk voor hen, er is dus totaal geen rede voor Sainz om zo naar links te komen en tegen Perez aan te rijden. Een natuurlijk houd Perez zijn lijn, die wil liefst met goede tractie langs de Ferrari om bij de volgende bocht er voorbij te gaan. | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 21:59 |
Misquote | |
Nizno | zondag 15 september 2024 @ 22:00 |
maar jij vroeg waar Star het over heeft. En daar reageer ik op. ga niet nogmaals beginnen. | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 22:02 |
Ik vroeg het hem. Want ik snap het ff niet meer. No offence. Niet vervelend bedoeld naar jou (of hem) verder. | |
TheStigsDutchCousin | zondag 15 september 2024 @ 22:04 |
Lief spelen dames ![]() | |
opgebaarde | zondag 15 september 2024 @ 22:09 |
[ Bericht 43% gewijzigd door opgebaarde op 15-09-2024 22:15:41 ] | |
Origami94 | zondag 15 september 2024 @ 22:12 |
Je bedoelt naar links? Sainz vertelt dat hij wist dat Perez aan zijn binnenkant lag. Dan is de weg niet alleen voor jou. | |
bedachtzaam | zondag 15 september 2024 @ 22:18 |
In feite is de McLaren met die vleugels gewoon illegaal. | |
TheStigsDutchCousin | zondag 15 september 2024 @ 22:20 |
Benieuwd of dit dan een staartje krijgt, indien dit ook echt zo is. | |
Origami94 | zondag 15 september 2024 @ 22:22 |
https://www.facebook.com/share/r/AxZVfZJHT14nt3sb/ Max heeft weinig spiegels in huis | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 22:24 |
Nee. Want de FIA wil er niks aan doen. Hebben ze al gezegd toch? | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 22:25 |
Niet iedereen heeft FB | |
Nizno | zondag 15 september 2024 @ 22:25 |
dat ging om de voorvleugel toch? | |
TheStigsDutchCousin | zondag 15 september 2024 @ 22:25 |
Dat had toch met die voorvleugels te maken? | |
Evenstar | zondag 15 september 2024 @ 22:27 |
Dat was de voorvleugel, dit met de achtervleugel is weer redelijk nieuw volgens mij. Ik had het in ieder geval niet eerder gehoord. | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 22:27 |
Verrek, nu jullie het zeggen: inderdaad ![]() Maar ik verwacht hier dan ook niks op qua actie.. | |
Evenstar | zondag 15 september 2024 @ 22:30 |
Als je de regels puur leest is dit gewoon illegaal, maar ja, alles om het spannend te maken, desnoods met illegale middelen. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 22:30 |
| |
potjecreme | zondag 15 september 2024 @ 22:30 |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 22:32 |
Dank voor de verduidelijking ![]() Dan zijn we het dus eens dat delta's irrelevant zijn in deze? En ook niet werden genoemd in de summons- of decisiondocumenten. En dat dat mijn standpunt dus onderstreept? | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 22:33 |
Ja, die flexende voorvleugels ook.. ![]() | |
ChevyCaprice | zondag 15 september 2024 @ 22:33 |
Welke regel betreft dit? | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 22:36 |
Ja, voor de beoordeling van de inhaalactie zijn ze niet relevant. | |
PirE | zondag 15 september 2024 @ 22:36 |
Op onboards van Spa zie je hetzelfde bij McLaren. In mijn ogen moet het niet kunnen dat de DRS flap zo buigt in gesloten toestand, dan is je constructie niet sterk genoeg. Andere teams hebben het probleem niet. Maar ik geef niet op en zeur elke GP over de flexwings op de Mclaren. | |
Evenstar | zondag 15 september 2024 @ 22:38 |
Stuk onder g. Wat McLaren doet is een soort van mini-DRS creëren op topsnelheid, zonder dat ze daadwerkelijk DRS gebruiken en dat mag volgens de regels gewoon niet. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 22:40 |
Voor en achtervleugels vallen ook onder regel 3.2.2
| |
Origami94 | zondag 15 september 2024 @ 22:41 |
![]() | |
Peterselieman | zondag 15 september 2024 @ 22:42 |
c is ook wel interessant | |
TheStigsDutchCousin | zondag 15 september 2024 @ 22:43 |
Totdat RBR wat bedenkt ![]() | |
Evenstar | zondag 15 september 2024 @ 22:43 |
Mwah dit kan je nog op allerlei manieren uitleggen, maar regels omtrent dat het gewoon niet mag bewegen/opengaan zonder dat er input is vanuit de driver is gewoon duidelijk en niet anders uit te leggen. Bij de McLaren schijnt verschil tussen wel of geen DRS ook het laagste te zijn van alle topteams. Niet zelf onderzocht, maar wel meerdere onderbouwde voorbeelden gezien. Het is gewoon "raar" dat Red Bull steeds op de vingers is getikt omtrent vleugels die teveel bewogen en McLaren er gewoon mee weg komt. Ik kan dan maar een reden bedenken en dat is vooral dat ze het "spannend" willen houden en dus dit maar toelaten. | |
PirE | zondag 15 september 2024 @ 22:44 |
Is toch gewoon c. Bij de andere teams beweegt de DRS flap niet ten opzichte van de rest van de vleugel in gesloten toestand. Bij McLaren is er wel beweging ten opzichte van de rest van de constructie. Geen idee wat de tolerantie op die onderdelen is, maar het lijkt me vrij ruim als dit erbinnen valt. | |
TheStigsDutchCousin | zondag 15 september 2024 @ 22:44 |
"Het we hebben al deze regels!" "Kampioenschap is wel saai zo." "Ja, een beetje wel. Weet je wat, we doen alsof ze de regels niet overtreden! Houd het spannend!" | |
Evenstar | zondag 15 september 2024 @ 22:46 |
Ja @Peterselieman gaf het ook al aan, valt zeker ook onder c, maar zo niet dan g, of allebei. Het klopt gewoon niet. | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 22:47 |
Wat? Ik heb het niet. Kan dus niet lezen waar je naar verwijst. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 22:47 |
Ja, voor de DRS flap is dat wel een goede toevoeging. | |
Red_85 | zondag 15 september 2024 @ 22:48 |
Ligt bijna plat. Niet normaal dat er niks aan gedaan wordt. | |
Evenstar | zondag 15 september 2024 @ 22:48 |
Trouwens, McLaren zelf doet hier niks fout vind ik. Grenzen opzoeken en op het randje of er zelfs overheen gaan is wat F1 zo leuk maakt. Probleem is vooral dat FIA gewoon niet consequent is. Ze hebben Red Bull ook dingen laten aanpassen midden in een seizoen. Ferrari hebben ze toen ook goed te pakken gehad met hun fuelflow trucjes, maar nu laten ze McLaren gewoon hun gang gaan en dat is waar het mis gaat. | |
Red_85 | zondag 15 september 2024 @ 22:49 |
Dit. | |
trein2000 | zondag 15 september 2024 @ 22:52 |
De FIA is al jaren heel consequent in zn inconsequentie. | |
TheStigsDutchCousin | zondag 15 september 2024 @ 22:52 |
Als meerdere teams hierover gaan klagen en de FIA geeft niet thuis, dan gaat elk team iets soortgelijks doen. En dan mag het opeens niet meer ![]() | |
PirE | zondag 15 september 2024 @ 23:02 |
De constructie van de drs-flap wat flexibeler maken en hij zal sneller/eerder vervormen onder load. Truc is om de balans goed te krijgen dat hij nog wel stevig genoeg is voor de statische tests. Ik vermoed dat je dat wel voor elkaar kan krijgen in de break na Singapore. Een ban komt niet eerder dan 2025. | |
SiGNe | zondag 15 september 2024 @ 23:02 |
Je mag de randjes van de regels opzoeken maar je mag er niet overheen. Als je geen harde limieten stelt dan kan iedereen maar wat aan sjoemelen. En er zijn testmethodes maar dat is niet veel meer dan een gewicht op de vleugel plaatsen, tijdens het rijden is de druk toch net wat anders verdeeld maar daar zijn geen testmethoden voor. | |
ChevyCaprice | zondag 15 september 2024 @ 23:02 |
Als het nou echt illegaal was waarom zouden de andere teams dan niet naar de rechter stappen | |
PirE | zondag 15 september 2024 @ 23:05 |
Ferrari heeft ook een paard in de race, hopelijk komt er druk van meerdere kanten. | |
Whiskers2009 | zondag 15 september 2024 @ 23:06 |
Welke rechter precies (meteen)? Tis niet dat ze ff een kort gedingetje kunnen beginnen he? ![]() Ze hebben zich allemaal geconformeerd ad FIA. | |
Peterselieman | zondag 15 september 2024 @ 23:15 |
Reken maar dat RBR in Austin soortgelijke oplossingen heeft | |
TheStigsDutchCousin | zondag 15 september 2024 @ 23:20 |
Of wat beters. | |
Starflyer | zondag 15 september 2024 @ 23:21 |
Ze hebben over de voorvleugels geklaagd bij de FIA, die heeft er naar gekeken en gezegd dat ze er dit seizoen niets mee doen. Wat de achtervleugels betreft weet ik dat niet. Misschien komt dat nog. | |
Peterselieman | zondag 15 september 2024 @ 23:23 |
Teams gaan er wel mee aan de slag omdat het gratis topsnelheid is | |
bedachtzaam | maandag 16 september 2024 @ 00:09 |
Vergeet Aston ook niet vorig jaar, waren ook ineens een stuk langzamer nadat ze de voorvleugel moesten aanpassen. | |
Origami94 | maandag 16 september 2024 @ 00:30 |
De Formule 1 heeft minder regels nodig. Het laatste wat je wilt is dat topjuristen gaan bepalen wie er kampioen wordt. | |
Whiskers2009 | maandag 16 september 2024 @ 01:01 |
Dat gebeurt dan ook niet | |
Tarado | maandag 16 september 2024 @ 06:54 |
Dan doen ze het toch goed? Je krijgt bij de FIA alleen een beetje het gevoel dat ze de ene keer wel ingrijpen en de andere keer niet, nu komt het lekker uit in het kampioenschap dat Mclaren zo'n inhaalslag maakt. Ik denk dat als Verstappen was blijven winnen en dan zo'n achtervleugel zou hebben ze al aan de bel hadden getrokken van niet in de geest van de regels etc. | |
WismutVeilchen83 | maandag 16 september 2024 @ 08:41 |
De constructeurstitel is al niet meer spannend anders. | |
Wienerschnitzels | maandag 16 september 2024 @ 11:26 |
Ik neem aan dat dat allemaal volledig afgeschermd is in de concorde agreement. FIA en arbitrage zijn de 'rechters' van de F1. | |
TheStigsDutchCousin | maandag 16 september 2024 @ 11:28 |
Concorde is geflopt ande- oh wacht. | |
Wienerschnitzels | maandag 16 september 2024 @ 11:28 |
Je hebt natuurlijk ook nog de geest van de regels waar de FIA juist een ding van heeft gemaakt de laatste paar jaren, als het zoals met deze achtervleugel duidelijk tegen de geest en het doel van de regels is (die DRS-vleugel hoort niet open te gaan in die hoeken) dan kan de FIA directives en verduidelijkingen aangeven binnen het seizoen zoals laatst gebeurde met dat achterremmenverhaal. | |
franske19 | maandag 16 september 2024 @ 11:31 |
Zo werkt het niet. Maar reken er op dat meerdere teams bij de FIA gaan informeren of een dergelijke systeem legaal is. Waarna de FIA zegt ja of nee. In 2021 was er na een paar races direct een ban voor de flexibele vleugels van Red Bull en Mercedes. In 2022 werd de flexibele vloer na een paar races in de ban gedaan (wat vooral Ferrari benadeelde). Het is wel opvallend als dit ineens wel gewoon het hele seizoen gebruikt mag blijven worden. | |
SiGNe | maandag 16 september 2024 @ 14:19 |
Ook dat ja en Mclaren had ook geklaagd over Red Bull dus niet meer dan logisch als Red Bull over McLaren gaat klagen. Hoort ook een beetje bij de competitie maar zolang men maar binnen de (grijze) regels blijft want anders wordt het oneerlijk. [ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 16-09-2024 14:36:31 ] | |
Evenstar | maandag 16 september 2024 @ 15:22 |
Klagen, randjes opzoeken, er soms een beetje overheen gaan etc. is wat F1 zo leuk maakt. Probleem is alleen dat de scheidsrechter niet consequent is en dat is behoorlijk kut. Het lijkt er steeds meer op dat de beslissingen worden genomen n.a.v. hoeveel invloed het kan hebben op de kampioenschappen (en dan met name op de spanning). | |
DjVero | maandag 16 september 2024 @ 15:40 |
Leuke onderhoudende race gezien, die niet per se bol stond van de acties, maar wel constante spanning. Wat is Piastri een baas. Eén kans op een aanval, die tot in de perfectie uitvoeren en daarna de leiding nemen, grootse klasse! Wat een pannenkoek die Perez ook. Het deed me goed om die Red Bull weer vooraan mee te zien strijden en dan heeft Perez de kans om eens het verschil te maken, weet 'ie meteen weer te crashen. ![]() | |
Tarado | maandag 16 september 2024 @ 17:21 |
Vond the smooth operator hier minimaal ook een pannenkoek. | |
ChevyCaprice | maandag 16 september 2024 @ 17:52 |
Wat ik wel kenmerkend vond was 2 auto's met gele t-wing (vaak tweede rijder) de muur in. Allebei af en toe wat klunzig. | |
Tarado | maandag 16 september 2024 @ 18:12 |
Het was natuurlijk al niet heel netjes wat Sainz bij Leclerc probeerde, daaraan zie je ook wel dat hij niet echt meer een teamplayer is. Dan kunnen mensen wel zeggen dat het de fout van Perez is maar hij wist dat hij geen goeie exit had. | |
3rr0r | maandag 16 september 2024 @ 18:54 |
Lewis heeft ook een gele | |
ChevyCaprice | maandag 16 september 2024 @ 19:01 |
Sainz zei na afloop ook dat P2 mogelijk was. Ergens was het eten of gegeten worden voor hem, dus ik neem het hem niet al te kwalijk. Beide gewoon oerdom. Perez had die race gewoon moeten finishen. Niemand was boos geworden als die 12 punten had gepakt. | |
potjecreme | maandag 16 september 2024 @ 19:03 |
Onzin. Sainz heeft een prima seizoen. | |
ChevyCaprice | maandag 16 september 2024 @ 19:19 |
😶 True. | |
exile79 | maandag 16 september 2024 @ 19:42 |
Dan klopt het toch? 😉 | |
Tarado | maandag 16 september 2024 @ 20:12 |
In wat voor zin gegeten worden dan? Omdat hij dacht Leclerc ook nog even snel te pakken kwam hij in de problemen. | |
potjecreme | maandag 16 september 2024 @ 20:21 |
Leclerc zijn banden waren echt op. | |
Tarado | maandag 16 september 2024 @ 20:34 |
Nog een grotere reden om wat meer geduld te hebben. | |
TweedeKlum | maandag 16 september 2024 @ 21:43 |
L? | |
ChevyCaprice | maandag 16 september 2024 @ 22:28 |
Omdat Perez ook aan het jagen was. Maar met de kennis van nu had die inderdaad beter achter Leclerc aan kunnen rijden en makkelijk inhalen in de laatste ronde | |
Rianne84 | maandag 16 september 2024 @ 22:51 |
Perox | dinsdag 17 september 2024 @ 14:16 |
Die uitleg bij VIAplee! ![]() ![]() ![]() | |
Rianne84 | woensdag 18 september 2024 @ 16:21 |
wdn | woensdag 18 september 2024 @ 16:31 |
Ja Perez was te gretig. Maar kan zijn dat het veroorzaakt is door RB: Perez steeds vertellen dat hij moet presteren. Dan ga je momenten krijgen waar je een plek wil pakken waar geen plek te pakken was. | |
Zorro | woensdag 18 september 2024 @ 16:43 |
Zie je nou wel dat Sainz de schuldige was van de crash met Checo | |
Parafernalia | woensdag 18 september 2024 @ 16:57 |
ik vond sport studio vaak het enige grappige aan dat programma... ![]() | |
potjecreme | woensdag 18 september 2024 @ 17:02 |
Hij had ook nog eens een plek verloren op dat moment. | |
ChevyCaprice | woensdag 18 september 2024 @ 17:23 |
Tsja. T blijft Formule 1. Natuurlijk moet die presteren en heeft die druk. Tot het ongeluk reed die vrij briljant naar mijn mening. Hele race een gap gehouden naar de voorste twee, en gewoon zijn moment afwachten. Dat moment kwam op een gegeven moment, probeert Leclerc in te halen aan de buitenkant maar Leclerc voert een redelijke kamikaze defensie waardoor Perez een plek verliest. Dat kan nog. Maar ik denk: breng in godsnaam dat ding gewoon thuis. Denk ook dat niemand had geklaagd als die P4 had gepakt. Natuurlijk, een podium kan die ook goed gebruiken. Maar dit is gewoon weer zo ultra pijnlijk voor die man. | |
Tarado | woensdag 18 september 2024 @ 17:34 |
Maar je bent toch aan het racen en Sainz maakte een exit fout waardoor hij er weer voorbij kon, dat beide schuld krijgen kan ik nog wel mee leven maar dat Perez hier de schuld van krijgt klopt niet. Ben echt geen fan van hem maar als de auto voor je een fout maakt en daardoor niet optimaal accelereert en je blijft er dan achter ben je aan het rijden en niet aan het racen. | |
D. | woensdag 18 september 2024 @ 17:35 |
Eigenlijk zat Russell erachter ![]() | |
ChevyCaprice | woensdag 18 september 2024 @ 17:41 |
Had gewoon naar links gekund. | |
potjecreme | woensdag 18 september 2024 @ 17:42 |
Heb je het filmpje dat ik had gepost niet gezien? Heb je de analyse van Palmer gezien? We snappen niet waarom Perez niet reageerde. Is wellicht anders dan hem de schuld geven. | |
Tarado | woensdag 18 september 2024 @ 17:42 |
Sainz ging gewoon naar links en zo gaan we gewoon door. | |
Tarado | woensdag 18 september 2024 @ 17:44 |
ik heb een andere analyse gezien van Chandhok, daarom zeg ik racing incident kan ik wel mee leven. | |
potjecreme | woensdag 18 september 2024 @ 17:45 |
| |
ChevyCaprice | woensdag 18 september 2024 @ 17:46 |
Tis niet zo dat die de hele baan wou oversteken | |
Tarado | woensdag 18 september 2024 @ 17:49 |
Deed hij uiteindelijk wel, hij had een slechte exit en weet dat Perez daar zit dus ik zie niet waarom het meer Perez zijn fout is, ook dat filmpje van @potjecreme verandert dat niet. | |
potjecreme | woensdag 18 september 2024 @ 17:50 |
Leclerc gaat rond 1.15 toch ook naar links omdat Piastri naar links gaat. | |
ChevyCaprice | woensdag 18 september 2024 @ 17:55 |
Zeg ik ook nergens. | |
Tarado | woensdag 18 september 2024 @ 17:56 |
Totaal andere situatie, Piastri zat er helemaal voor, doet de deur dicht en Leclerc kan alleen maar naar links of erachter blijven. | |
potjecreme | woensdag 18 september 2024 @ 18:08 |
Sainz reed voor 2/3 deel voor Perez. maar goed we gaan het niet eens worden. Ik kan mij vinden in race incident waarbij Perez wel meer had kunnen doen om het te voorkomen. | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 18 september 2024 @ 18:19 |
Om e.e.a. in het juiste perspectief te zetten: Jij vindt ook dat Max de aanrijding met Ocon had moeten voorkomen. ![]() | |
potjecreme | woensdag 18 september 2024 @ 18:24 |
Die van 100 jaar geleden? Ja. | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 18 september 2024 @ 18:26 |
Dat verandert niets aan het perspectief. ![]() | |
potjecreme | woensdag 18 september 2024 @ 18:29 |
Ik ga opzoeken wat Villeneuve er van vond. | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 18 september 2024 @ 18:30 |
Kun je doen. Maar is net zo irrelevant als wat @ChevyCaprice er van vindt. ![]() | |
ESF1Gamer | woensdag 18 september 2024 @ 19:36 |
Morgen ga toch het Singapore topic open |