Zeg ik ook nergens.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus ik zie niet waarom het meer Perez zijn fout is,
Totaal andere situatie, Piastri zat er helemaal voor, doet de deur dicht en Leclerc kan alleen maar naar links of erachter blijven.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:50 schreef potjecreme het volgende:
Leclerc gaat rond 1.15 toch ook naar links omdat Piastri naar links gaat.
Sainz reed voor 2/3 deel voor Perez. maar goed we gaan het niet eens worden. Ik kan mij vinden in race incident waarbij Perez wel meer had kunnen doen om het te voorkomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Totaal andere situatie, Piastri zat er helemaal voor, doet de deur dicht en Leclerc kan alleen maar naar links of erachter blijven.
Om e.e.a. in het juiste perspectief te zetten: Jij vindt ook dat Max de aanrijding met Ocon had moeten voorkomen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had gewoon naar links gekund.
Die van 100 jaar geleden? Ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Om e.e.a. in het juiste perspectief te zetten: Jij vindt ook dat Max de aanrijding met Ocon had moeten voorkomen.
Dat verandert niets aan het perspectief.quote:
Ik ga opzoeken wat Villeneuve er van vond.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan het perspectief.
Kun je doen. Maar is net zo irrelevant als wat @ChevyCaprice er van vindt.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga opzoeken wat Villeneuve er van vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |