Ik denk dat hij dat niet doorheeft gezien zijn reactie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je hebt zelf toch ook wel door dat je met dergelijke opmerkingen ontzettend dom overkomt?
Niks mis mee!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Toch prima gelukt zijn haar
Nu nog een nieuwe jeugdquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Toch prima gelukt zijn haar
Op alle fronten.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we vandaag met 4-0 winnen van Fortuna, dan staan we boven Feyenoord met 1 wedstrijd minder gespeeld
Als je een wedstrijd minder hebt gespeeld, waarom denk jij dan dat het doelsaldo belangrijk is?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we vandaag met 4-0 winnen van Fortuna, dan staan we boven Feyenoord met 1 wedstrijd minder gespeeld
Is 5-0 voor nodig.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we 1-0 winnen ook.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Je hebt gelijk. Ik zit fout. En verliespunten gaat zelfs voor doelsaldo. Dus iedere zege vanavond is genoeg om Feyenoord te passeren op de ranglijst. Uit Reglementen Betaald Voetbal:quote:Op woensdag 18 september 2024 08:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Na doelsaldo komt toch aantal gewonnen wedstrijden? dat is dan 2 om 1.
quote:De rangorde gedurende een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten,
hoe lager de positie.
Laat Davy scoren dan.quote:
?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou succes met haxball @:dj_day-v
Toch zonde dat je er dik 20 miljoen tegenaan gooit voor Kaplan en vila en die positie vervolgens gewoon kan invullen met Hato, Baas en Janse.quote:
Ja drama, maar onze Turk heeft geen goede omgeving blijkbaar. Zijn omgeving denkt datquote:Op woensdag 18 september 2024 11:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Toch zonde dat je er dik 20 miljoen tegenaan gooit voor Kaplan en vila en die positie vervolgens gewoon kan invullen met Hato, Baas en Janse.
ja die doordeweeks komt soms niet uit. Vandaag ook maar de kaarten weggegeven. Het is wat het isquote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Simmertje het volgende:
Eindelijk weer!
Wel echt zwaar klote dat we nu doordeweeks naar de Arena moeten.
Dat en gewoon het feit dat je dag erna moet werken. Voor Europees kan ik het wel accepteren, maar competitie hoort gewoon op zaterdag of zondag.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja die doordeweeks komt soms niet uit. Vandaag ook maar de kaarten weggegeven. Het is wat het is
Nou bij Ajax is de afgelopen 2 jaar niets 'gewoon' dus ik moet het nog maar zien.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt gewoon 3-0 of 4-0 vanavond.
Als we al van NAC verliezen, wil ik de komende maanden nog niks voor normaal aannemenquote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
De afgelopen 24 maanden is er niks "gewoon" geweest. Dus nu ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vorig seizoen twee keer gelijkgespeeld tegen Fortuna hquote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel relevant om mee te nemen of het eerste team speeltquote:Op woensdag 18 september 2024 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Als we al van NAC verliezen, wil ik de komende maanden nog niks voor normaal aannemen
Ja toch knap gedaan als provincieclub moet ik zeggen. Al kan je anderzijds zeggen dat je met Eindhoven ook alle (economische) potentie hebt om het Bayern Mnchen van Nederland te wordenquote:
Je verliest toch net zoveel punten?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel relevant om mee te nemen of het eerste team speelt
Kijk zo mag het zien. Zuurpruimen in dit topic.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
wtfquote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
@:fetx @:wereldgozer @:nober @:chevycaprice @:mortaxx @:tjacka @:yvonne @:karina
Hup ajaxgoden
Zit in de trein. Ik heb er gewoon zin in.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
@:fetx @:wereldgozer @:nober @:chevycaprice @:mortaxx @:tjacka @:yvonne @:karina
Hup ajaxgoden
Ik had jouw naam toegevoegd maar dat kwam er niet doorheen op een of andere redenquote:
Oh dat moet het wel zijn dan inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had jouw naam toegevoegd maar dat kwam er niet doorheen op een of andere reden
Zal wel iets technisch zijn
Wedstrijd op woensdagavond geeft echt een Champions League gevoelquote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
Hup ajaxgoden
Deportivo La Fortua, Fortna Stardinaikos, FK Fortunički 1968, Forest Sittford Rovers, Fiorentuna Sittaggiore...quote:Op woensdag 18 september 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wedstrijd op woensdagavond geeft echt een Champions League gevoel
Dat is het streven natuurlijk, solide in het linker rijtje. Plek 5/6.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Farioli wordt net zo'n legendarische trainer als ETH, durf ik om te wedden
[ afbeelding ]
Ajax staat alleen maar 14de vanwege maar 2 gespeelde wedstrijden, die staan binnenkort weer solide in linkerrijtje (zeker in deze zwakke mickey mouse league lol)
Als die Brinklul niet had zitten kutten met Utrecht-thuis had Ajax na vanavond al netjes vierde gestaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is het streven natuurlijk, solide in het linker rijtje. Plek 5/6.
Als je ziet hoe Feyenoord loopt te kutten en gisteren ook dat het niveau van de #1 ook niet zo heel geweldig is als ze zelf wel denken dan gaat het niet heel lang meer duren voor Ajax gewoon weer meedoet. Al denk ik dat het dit seizoen nog net te vroeg is, maar dat is vooral omdat de selectie nog wat vreemd in onbalans is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als die Brinklul niet had zitten kutten met Utrecht-thuis had Ajax na vanavond netjes derde gestaan.
Valentijn weer voorgelogenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:50 schreef Heeinz het volgende:
Brobbey geblesseerd
Speelt Akpom alsnog
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Farioli wordt net zo'n legendarische trainer als ETH, durf ik om te wedden
[ afbeelding ]
Ajax staat alleen maar 14de vanwege maar 2 gespeelde wedstrijden, die staan binnenkort weer solide in linkerrijtje (zeker in deze zwakke mickey mouse league lol)
Dit inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey en blessures, die drie spitsen ga je gewoon keihard nodig hebben
Brobbeyquote:Op woensdag 18 september 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus verzekerde mij dat Brobbey eigenlijk al een tijd fit is
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
De 2 beste spelers weer tegelijk geblesseerd. Iets zegt me dat ze niet met dit kutmateriaal willen voetballen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?
Ze faken een blessure? Of dat het werkweigering is waar Ajax van weet?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
De 2 beste spelers weer tegelijk geblesseerd. Iets zegt me dat ze niet met dit kutmateriaal willen voetballen.
Hij had opeens door dat dit niet meer het NL elftal is .quote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?
Ik stoot ook wel eens mijn voet aan een tafelpoot thuis. Kan hem ook gebeurenquote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ajax heeft het niet door en dit is geen toeval meer .quote:Op woensdag 18 september 2024 19:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ze faken een blessure? Of dat het werkweigering is waar Ajax van weet?
Dit begint bijzonder vermoeiond te worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus verzekerde mij dat Brobbey eigenlijk al een tijd fit is
De niet fitte Brobbey of jouw onwaarheden?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit begint bijzonder vermoeiond te worden.
Klopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De niet fitte Brobbey of jouw onwaarheden?
Beetje homofoop wel dit.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:17 schreef Wotte het volgende:
Iedereen die een spelfout corrigeert is een flikker.
Finn Berk gespot.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:30 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb een paar passes gezien die ik op een slechte dag nog niet zou geven
Echt hquote:Op woensdag 18 september 2024 20:30 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb een paar passes gezien die ik op een slechte dag nog niet zou geven
#roadto37quote:Op woensdag 18 september 2024 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lek is boven, boys. Kandidatuur gesteld voor de titel.
Zaterdag kowet uit dat wordt een echte testquote:Op woensdag 18 september 2024 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lek is boven, boys. Kandidatuur gesteld voor de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |