SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Nee dat was de leeftijd dat ik dat nog leuk vond.quote:Op zondag 15 september 2024 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat getal per ongeluk symbolisch ?
Snap ik. Maar ik heb dat eigenlijk nooit leuk gevonden. Misschien was ik gewoon een bange schijterd.quote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat was de leeftijd dat ik dat nog leuk vond.
ik hoop hetquote:Op zondag 15 september 2024 20:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt met die kosten, zoveel budget is er ook niet.
Ik ben mijn wilde haren eigenlijk pas de laatste jaren aan het verliezen. Denk dat ik vorig jaar tegen Feyenoord definitief de laatste ben verloren. Ik heb teveel om te verliezen tegenwoordig.quote:Op zondag 15 september 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik heb dat eigenlijk nooit leuk gevonden. Misschien was ik gewoon een bange schijterd.
Heb ik geen last van. Ik kam gewoon m'n wenkbrauwen omhoog.quote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben mijn wilde haren eigenlijk pas de laatste jaren aan het verliezen. Denk dat ik vorig jaar tegen Feyenoord definitief de laatste ben verloren. Ik heb teveel om te verliezen tegenwoordig.
quote:Op zondag 15 september 2024 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Ik kam gewoon m'n wenkbrauwen omhoog.
Dan wordt het tijd voor een ander vak.quote:Op zondag 15 september 2024 21:03 schreef Tjacka het volgende:
Woensdag weer ergeren aan de echte echte die grote verhalen hebben daarover.
Ja, dat vind ik ook maar mijn broertje is nog wat minder ver in dat merk ik.quote:Op zondag 15 september 2024 21:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een ander vak.
Het is niet alsof Fitz Jim en Hlynsson zo goed zijn he. Berghuis heb je mits fit hoog nodig op rechts want Traore kan echt niet meer.quote:Op zondag 15 september 2024 20:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik hoop hetindien ja dan zie ik weinig reden om het niet te doen.
Wat is mis met zijn stem?quote:
Heeft een heel jaar niet gespeeld.quote:Op zondag 15 september 2024 20:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik hoop hetindien ja dan zie ik weinig reden om het niet te doen.
Ze hebben hem zien spelen. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Denk dat we een beetje onderschatten hoe zeer dit soort spelers helpen een groep bij elkaar te houden.quote:Op maandag 16 september 2024 06:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft een heel jaar niet gespeeld.
Hij mag alleen niet spelen in de ELquote:Op maandag 16 september 2024 06:46 schreef manny het volgende:
[..]
Ze hebben hem zien spelen. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Denk dat we een beetje onderschatten hoe zeer dit soort spelers helpen een groep bij elkaar te houden.
Voetballend: Hij probeert alles in 1,2 keer door te spelen. En nee het is geen wonderspeler die ons komt redden, ook in zijn laatste periode bij Ajax, kwam ie al wat tekort; maar speelde wel veel op 6. Vermoed dat ze hem nu voor de 8 willen hebben en denk dat ie daar nog best uit de voeten kan, in de eredivisie / EL.
Hij kan hier en daar nog nuttig zijn maar als je moet saneren is het eigenlijk het uitgelezen moment om je dooie jeugdopleiding nieuw leven in te blazen. Dan kan het wel zijn dat er geen Seedorf rondloopt maar je blokkeert zo ook de weg voor laatbloeiers die je misschien niet voor 50, maar wel voor 15 miljoen kunt verkopen over een paar jaar. Dan heb je ook weer wat doorstroom in je opleiding. Zelfde geldt voor Weghorst ten opzichte van Rijkhoff. Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 16 september 2024 06:46 schreef manny het volgende:
[..]
Ze hebben hem zien spelen. Ze weten waar ze mee bezig zijn. Denk dat we een beetje onderschatten hoe zeer dit soort spelers helpen een groep bij elkaar te houden.
Voetballend: Hij probeert alles in 1,2 keer door te spelen. En nee het is geen wonderspeler die ons komt redden, ook in zijn laatste periode bij Ajax, kwam ie al wat tekort; maar speelde wel veel op 6. Vermoed dat ze hem nu voor de 8 willen hebben en denk dat ie daar nog best uit de voeten kan, in de eredivisie / EL.
met weghorst heeft Ajax erop gegokt dat Akpom nog zou vertrekken denk ik. Rijkhoff zou sowieso jong Ajax zijn dit jaar. Volgend jaar is Brobbey wel weg en kan hij doorschuiven.quote:Op maandag 16 september 2024 07:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kan hier en daar nog nuttig zijn maar als je moet saneren is het eigenlijk het uitgelezen moment om je dooie jeugdopleiding nieuw leven in te blazen. Dan kan het wel zijn dat er geen Seedorf rondloopt maar je blokkeert zo ook de weg voor laatbloeiers die je misschien niet voor 50, maar wel voor 15 miljoen kunt verkopen over een paar jaar. Dan heb je ook weer wat doorstroom in je opleiding. Zelfde geldt voor Weghorst ten opzichte van Rijkhoff. Waarom in godsnaam?
Wie is daar niet zwakbegaafd ?quote:Op zondag 15 september 2024 23:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat is mis met zijn stem?Dat joch moet toch wel minstens 14 zijn...
Ben het in principe met deze visie eens maar zou gevoelsmatig toch een uitzondering maken voor Klaassen nu. Wel met de constraint dat Weghorst en Klaassen nooit tegelijk op het veld mogen staan.quote:Op maandag 16 september 2024 07:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kan hier en daar nog nuttig zijn maar als je moet saneren is het eigenlijk het uitgelezen moment om je dooie jeugdopleiding nieuw leven in te blazen. Dan kan het wel zijn dat er geen Seedorf rondloopt maar je blokkeert zo ook de weg voor laatbloeiers die je misschien niet voor 50, maar wel voor 15 miljoen kunt verkopen over een paar jaar. Dan heb je ook weer wat doorstroom in je opleiding. Zelfde geldt voor Weghorst ten opzichte van Rijkhoff. Waarom in godsnaam?
Ik dacht zelfde jaquote:Op maandag 16 september 2024 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
Bergwinho weer met z'n leuke act om in zijn eerste wedstrijd goed te spelen.
Ah. Dat had ik even niet scherp. Maar, punt blijft: hij is EL niveau en al lang niet meer CL, als ie dat al ooit was.quote:
Tegen de lokale shoarmaboer op goal moet dat iets beter gaan lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2024 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht zelfde jaAch begint ie weer eens goed en gelijk praatjes. Over paar maanden zit ie op bank.
Woensdag dus 1-0 Klaassen.quote:Op maandag 16 september 2024 10:08 schreef Black-Death het volgende:
Tsja dat Klaassen terug zou komen zat er wel in
Maar goed dat we geen CL spelen dan en de CL waardige spelers in de rij staan om bij Ajax te komen mogen ballen.quote:Op maandag 16 september 2024 09:44 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Dat had ik even niet scherp. Maar, punt blijft: hij is EL niveau en al lang niet meer CL, als ie dat al ooit was.
Hij is heerenveen niveauquote:Op maandag 16 september 2024 09:44 schreef manny het volgende:
[..]
Ah. Dat had ik even niet scherp. Maar, punt blijft: hij is EL niveau en al lang niet meer CL, als ie dat al ooit was.
Maar het nieuw leven inblazen kost een paar jaar, wat er nu in jong zit is het gewoon niet en Ajax onder 19 ga je ook niet vrolijk van worden. Jongens in het diepe gooien en kijken of het lukt is natuurlijk ook geen beleid daar verpest je enkel carrières in de dop mee om dan misschien 1 op 10 iemand te vinden die zich wel naar het (op dit moment nog steeds te lage) niveau vormt.quote:Op maandag 16 september 2024 07:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Net alsof er normaal gesproken elk jaar 10 doorbreken.quote:Op maandag 16 september 2024 11:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar het nieuw leven inblazen kost een paar jaar, wat er nu in jong zit is het gewoon niet en Ajax onder 19 ga je ook niet vrolijk van worden. Jongens in het diepe gooien en kijken of het lukt is natuurlijk ook geen beleid daar verpest je enkel carrières in de dop mee om dan misschien 1 op 10 iemand te vinden die zich wel naar het (op dit moment nog steeds te lage) niveau vormt.
Hoop dat ze er van af vallen de volgende keerquote:Op maandag 16 september 2024 12:00 schreef onlogisch het volgende:
Heeft verder weinig met Ajax te maken maar wel met jullie stadion
Was hij maar gevallen, idioot.quote:Op maandag 16 september 2024 12:00 schreef onlogisch het volgende:
Heeft verder weinig met Ajax te maken maar wel met jullie stadion
Dan heb je weer een inhaalwedstrijd erbij..quote:Op maandag 16 september 2024 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was hij maar gevallen, idioot.
Dit soort gasten denkt alleen fall damage te hebben in Fortnite.quote:Op maandag 16 september 2024 12:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was hij maar gevallen, idioot.
Je kan er over janken maar hij is natuurlijk wel beter dan Fitz Jim en Hlynson. Is gewoon een goede tussen oplossing voor nu.quote:Op maandag 16 september 2024 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Klaassen heeft heel veel moeten inleveren om zijn cluppie te helpen transformeren naar een club die stond voor technisch avontuurlijk voetbal naar een parodie op Roda/NAC/Utrecht/Den Haag.
De gemiddelde Excelsior middenvelder is beter dan die twee.quote:Op maandag 16 september 2024 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan er over janken maar hij is natuurlijk wel beter dan Fitz Jim en Hlynson. Is gewoon een goede tussen oplossing voor nu.
Dus het is uiterst nodig dat Klaassen erbij is nu. Tenminste iemand die er wel altijd voor gaat en zijn goals + assists mee pikt. Is het de gedroomde 10 zeker niet.quote:Op maandag 16 september 2024 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De gemiddelde Excelsior middenvelder is beter dan die twee.
Dat bedoel ik dus met een parodie op bovenstaande clubs . ''Ervoor gaan , hard werken enz enz'' Wat niet altijd op gaat met Klaassen die vaak onzichtbaar wordt en in zijn laatste seizoen voor Inter weinig goals heeft gemaakt . Ook het nodige geklaag in de media als die moest banken.quote:Op maandag 16 september 2024 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus het is uiterst nodig dat Klaassen erbij is nu. Tenminste iemand die er wel altijd voor gaat en zijn goals + assists mee pikt. Is het de gedroomde 10 zeker niet.
Geklaag in de media? Kan me dat niet voor de geest halen eerlijk gezegd maar het zal wel kloppen. Ik heb daar liever ook Ziyech maar dat is niet realistisch dus we moeten het er maar mee doen.quote:Op maandag 16 september 2024 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met een parodie op bovenstaande clubs . ''Ervoor gaan , hard werken enz enz'' Wat niet altijd op gaat met Klaassen die vaak onzichtbaar wordt en in zijn laatste seizoen weinig goals heeft gemaakt . Ook het nodige geklaag in de media als die moest banken.
https://www.ajaxshowtime.(...)r-de-trainer-bepaaltquote:Op maandag 16 september 2024 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geklaag in de media? Kan me dat niet voor de geest halen eerlijk gezegd maar het zal wel kloppen. Ik heb daar liever ook Ziyech maar dat is niet realistisch dus we moeten het er maar mee doen.
Heb je die artikelen ook gelezen? Hij zegt letterlijk elke keer dat het de keuze van de coach is en dat hij zich daar bij neerlegt.quote:Op maandag 16 september 2024 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)r-de-trainer-bepaalt
https://www.ajaxshowtime.(...)ben-ik-het-niet-eens
https://www.ajaxshowtime.(...)eelt-is-het-irritant
https://www.gelderlander.(...)rolijk-van~a764e23d/
https://www.voetbalnieuws(...)me-er-gewoon-in.html
https://www.vi.nl/nieuws/(...)te-goed-voor-de-bank
Maar hij komt er steeds mee in de media dus in politiek correcte vorm blijft die kloten als hij niet speelt.quote:Op maandag 16 september 2024 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je die artikelen ook gelezen? Hij zegt letterlijk elke keer dat het de keuze van de coach is en dat hij zich daar bij neerlegt.
Zou pas raar zijn wanneer een speler het allemaal maar helemaal goed vind als hij op de bank zit en het team niet presteerd. Hij geeft antwoord op een vraag dat vind ik niet zo erg.quote:Op maandag 16 september 2024 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij komt er steeds mee in de media dus in politiek correcte vorm blijft die kloten als hij niet speelt.
Het gaat idd nergens meer over. Het zal me allemaal aan m'n reet roesten momenteel. Over paar jaar haken we misschien weer aan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:20 schreef Bugno3 het volgende:
Davy, Hendo, Wout. Lijkt Feyenoord wel met De Cler, Makaay, Hofland, Gio. Een ziekelijke hang naar het verleden, "karakter" etc. als middel tegen de neergang.
Eh. We proberen toch met beperkte middelen te gaan strijden voor de CL plekken en een redelijke EL campagne te draaien. Niet heel dom om dan wat reparaties in je elftal te doen met een paar relatief "oude rotten", die deels op jaarcontract staan. By the way: Klaassen, Weghorst zijn 31 en 32, laten we niet doen alsof ze 35+ zijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat idd nergens meer over. Het zal me allemaal aan m'n reet roesten momenteel. Over paar jaar haken we misschien weer aan.
Als een goede voetballer die leeftijd maakt het idd niet uit. Daar hebben we het hier niet over.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:30 schreef manny het volgende:
[..]
Eh. We proberen toch met beperkte middelen te gaan strijden voor de CL plekken en een redelijke EL campagne te draaien. Niet heel dom om dan wat reparaties in je elftal te doen met een paar relatief "oude rotten", die deels op jaarcontract staan. By the way: Klaassen, Weghorst zijn 31 en 32, laten we niet doen alsof ze 35+ zijn
We gaan het zien.
Dat wel. Maar te overzien, is Ajax onwaardig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Klaassen voor een seizoen is nog te overzien.
Klaassen kon twee jaar geleden al niet meer mee. Hij ging niet voor niks weg.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:30 schreef manny het volgende:
[..]
Eh. We proberen toch met beperkte middelen te gaan strijden voor de CL plekken en een redelijke EL campagne te draaien. Niet heel dom om dan wat reparaties in je elftal te doen met een paar relatief "oude rotten", die deels op jaarcontract staan. By the way: Klaassen, Weghorst zijn 31 en 32, laten we niet doen alsof ze 35+ zijn
We gaan het zien.
Dat werd inderdaad wel pijnlijk. Ik ben voor PSV, maar het is wel mooi om te zien hoe gek Klaassen op Ajax is trouwens. Niet per se een heel sympathieke vent verder, maar wel oprechte clubliefde.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Klaassen kon twee jaar geleden al niet meer mee. Hij ging niet voor niks weg.
Hoezo niet? Komt in interviews juist altijd sympathiek over. Helemaal in de niet voetbal videos. Lang geleden dat ze bij hem thuis gingen filmen etc.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:20 schreef ISVV het volgende:
Niet per se een heel sympathieke vent verder,
Ik ken hem alleen van interviews, vind hem altijd een beetje nors en verontwaardigd overkomen. Doet me soms wat aan Frank de Boer denken. Heb er niet veel mee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo niet? Komt in interviews juist altijd sympathiek over. Helemaal in de niet voetbal videos. Lang geleden dat ze bij hem thuis gingen filmen etc.
Sneue bedoening altijd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
17 november Ajax Legends tegen Real Madrid Legends als aftrap van het jubileumjaar.
Doe mij het speciale shirt maar.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
17 november Ajax Legends tegen Real Madrid Legends als aftrap van het jubileumjaar.
Ja snap wel wat je bedoeld. Zo komt hij in de interviews na wedstrijden wel over ja. Maar als je hem in andere filmpjes ziet kwam hij altijd juist wel heel sympathiek over.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van interviews, vind hem altijd een beetje nors en verontwaardigd overkomen. Doet me soms wat aan Frank de Boer denken. Heb er niet veel mee.
Rare vergelijking. Klaassen kan gewoon samenhangende zinnen formuleren.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van interviews, vind hem altijd een beetje nors en verontwaardigd overkomen. Doet me soms wat aan Frank de Boer denken. Heb er niet veel mee.
Op de toekomst neem ik aan? Of in arena met 2.000 man?quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een speler die niemand wou en 35 is? Mwoahquote:Op dinsdag 17 september 2024 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax liggen slapen met Perisic?
En nog een middenvelder erbij?quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een speler die niemand wou en 35 is? Mwoah
Idd, hij is ook echt zo vaak geblesseerd als Robben.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een speler die niemand wou en 35 is? Mwoah
quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax liggen slapen met Perisic?
Meh. We hebben volgens mij echt een overload aan middenvelders op het moment.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja aangezien Berghuis vaak geblesseerd is en op rechts echt nodig is want Traore
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
35 en een zware blessure gehad. Psv kan zich zo'n gok wel permitteren, Ajax momenteel helaas niet.quote:
Dat is toch een slechte website zeg, alleen maar clickbait.quote:
gefeliciteerd. je bent wel een beetje laat btw. Een andere psver was je al voorquote:
Inderdaad, voor jullie totaal onnodig om je daarmee bezig te houden.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:29 schreef Black-Death het volgende:
Lekker boeiend welke spelers PSV haalt
Nou ja in zoverre boeiend dat je ziet wie er beschikbaar is/was en het een beetje vreemd is dat PSV nu een op papier redelijke tot goede linksbuiten oppakt terwijl wij daar potentieel een groot probleem hebben als er iets gebeurt met Godts.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:29 schreef Black-Death het volgende:
Lekker boeiend welke spelers PSV haalt
Vorig seizoen toch wel 1 goal gemaakt en 2 assists en een hele zooi blessures + al op leeftijd. Kun je beter wachten en een speler kopen in de winter.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja in zoverre boeiend dat je ziet wie er beschikbaar is/was en het een beetje vreemd is dat PSV nu een op papier redelijke tot goede linksbuiten oppakt terwijl wij daar potentieel een groot probleem hebben als er iets gebeurt met Godts.
Of Davy Klaassen halen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig seizoen toch wel 1 goal gemaakt en 2 assists en een hele zooi blessures + al op leeftijd. Kun je beter wachten en een speler kopen in de winter.
Litmanen , Robben-esque . Of hij ziet de bui alweer hangen met deze verzameling middelmaat en daaronder.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:32 schreef Black-Death het volgende:
Berghuis nog minstens 4 weken aan de kant. Man van glas..
Ja boerderijhoofd komt ook niet gratis voetballen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 15:37 schreef Simmertje het volgende:
Dan ben je Bergwijn zijn salaris kwijt om vervolgens iemand aan te trekken die 35 jaar is en waarschijnlijk net zoveel vraagt als Bergwijn en nog een hele hap aan tekengeld. No thanks.
Heb je zand in je vagina ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ha ha ha hij zei boerderijhoofd over Klaassen wat intens garpig!
Ha ha ha ha ha ha.
Hij heeft wat vlas opgeplakt inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:20 schreef Caland het volgende:
En het boerderijhoofd hep tegenwoordig toch ook geen kaal haar meer?
je hebt zelf toch ook wel door dat je met dergelijke opmerkingen ontzettend dom overkomt?quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Heb je zand in je vagina ofzo?
Ga jij nou maar je eikeltjes pyjamaatje aantrekken inplaats van stoere praat op een forum neer te plempenquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je hebt zelf toch ook wel door dat je met dergelijke opmerkingen ontzettend dom overkomt?
Mwoah het is eerder dat jij dat hebt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Heb je zand in je vagina ofzo?
Dank voor deze bijdrage, doen we verder niks mee.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah het is eerder dat jij dat hebt.
Prima chefquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:38 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dank voor deze bijdrage, doen we verder niks mee.
Ik denk dat hij dat niet doorheeft gezien zijn reactie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je hebt zelf toch ook wel door dat je met dergelijke opmerkingen ontzettend dom overkomt?
Niks mis mee!quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Toch prima gelukt zijn haar
Nu nog een nieuwe jeugdquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Toch prima gelukt zijn haar
Op alle fronten.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we vandaag met 4-0 winnen van Fortuna, dan staan we boven Feyenoord met 1 wedstrijd minder gespeeld
Als je een wedstrijd minder hebt gespeeld, waarom denk jij dan dat het doelsaldo belangrijk is?quote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we vandaag met 4-0 winnen van Fortuna, dan staan we boven Feyenoord met 1 wedstrijd minder gespeeld
Is 5-0 voor nodig.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we 1-0 winnen ook.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Je hebt gelijk. Ik zit fout. En verliespunten gaat zelfs voor doelsaldo. Dus iedere zege vanavond is genoeg om Feyenoord te passeren op de ranglijst. Uit Reglementen Betaald Voetbal:quote:Op woensdag 18 september 2024 08:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Na doelsaldo komt toch aantal gewonnen wedstrijden? dat is dan 2 om 1.
quote:De rangorde gedurende een competitie wordt bepaald door het aantal behaalde wedstrijdpunten. Bij een gelijk aantal wedstrijdpunten is het aantal verliespunten bepalend voor de positie op de ranglijst, dat wil zeggen hoe meer verliespunten,
hoe lager de positie.
Laat Davy scoren dan.quote:
?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou succes met haxball @:dj_day-v
Toch zonde dat je er dik 20 miljoen tegenaan gooit voor Kaplan en Ávila en die positie vervolgens gewoon kan invullen met Hato, Baas en Janse.quote:
Ja drama, maar onze Turk heeft geen goede omgeving blijkbaar. Zijn omgeving denkt datquote:Op woensdag 18 september 2024 11:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Toch zonde dat je er dik 20 miljoen tegenaan gooit voor Kaplan en Ávila en die positie vervolgens gewoon kan invullen met Hato, Baas en Janse.
ja die doordeweeks komt soms niet uit. Vandaag ook maar de kaarten weggegeven. Het is wat het isquote:Op woensdag 18 september 2024 08:39 schreef Simmertje het volgende:
Eindelijk weer!
Wel echt zwaar klote dat we nu doordeweeks naar de Arena moeten.
Dat en gewoon het feit dat je dag erna moet werken. Voor Europees kan ik het wel accepteren, maar competitie hoort gewoon op zaterdag of zondag.quote:Op woensdag 18 september 2024 12:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja die doordeweeks komt soms niet uit. Vandaag ook maar de kaarten weggegeven. Het is wat het is
Nou bij Ajax is de afgelopen 2 jaar niets 'gewoon' dus ik moet het nog maar zien.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt gewoon 3-0 of 4-0 vanavond.
Als we al van NAC verliezen, wil ik de komende maanden nog niks voor normaal aannemenquote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
De afgelopen 24 maanden is er niks "gewoon" geweest. Dus nu ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vorig seizoen twee keer gelijkgespeeld tegen Fortuna hèquote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel relevant om mee te nemen of het eerste team speeltquote:Op woensdag 18 september 2024 14:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Als we al van NAC verliezen, wil ik de komende maanden nog niks voor normaal aannemen
Ja toch knap gedaan als provincieclub moet ik zeggen. Al kan je anderzijds zeggen dat je met Eindhoven ook alle (economische) potentie hebt om het Bayern München van Nederland te wordenquote:
Je verliest toch net zoveel punten?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel relevant om mee te nemen of het eerste team speelt
Kijk zo mag het zien. Zuurpruimen in dit topic.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
wtfquote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
@:fetx @:wereldgozer @:nober @:chevycaprice @:mortaxx @:tjacka @:yvonne @:karina
Hup ajaxgoden
Zit in de trein. Ik heb er gewoon zin in.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
@:fetx @:wereldgozer @:nober @:chevycaprice @:mortaxx @:tjacka @:yvonne @:karina
Hup ajaxgoden
Ik had jouw naam toegevoegd maar dat kwam er niet doorheen op een of andere redenquote:
Oh dat moet het wel zijn dan inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had jouw naam toegevoegd maar dat kwam er niet doorheen op een of andere reden
Zal wel iets technisch zijn
Wedstrijd op woensdagavond geeft echt een Champions League gevoelquote:Op woensdag 18 september 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Matchday vrienden
Hup ajaxgoden
Deportivo La Fortuña, Fortúna Sítardinaikos, FK Fortunički 1968, Forest Sittford Rovers, Fiorentuna Sittaggiore...quote:Op woensdag 18 september 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wedstrijd op woensdagavond geeft echt een Champions League gevoel
Dat is het streven natuurlijk, solide in het linker rijtje. Plek 5/6.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Farioli wordt net zo'n legendarische trainer als ETH, durf ik om te wedden
[ afbeelding ]
Ajax staat alleen maar 14de vanwege maar 2 gespeelde wedstrijden, die staan binnenkort weer solide in linkerrijtje (zeker in deze zwakke mickey mouse league lol)
Als die Brinklul niet had zitten kutten met Utrecht-thuis had Ajax na vanavond al netjes vierde gestaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is het streven natuurlijk, solide in het linker rijtje. Plek 5/6.
Als je ziet hoe Feyenoord loopt te kutten en gisteren ook dat het niveau van de #1 ook niet zo heel geweldig is als ze zelf wel denken dan gaat het niet heel lang meer duren voor Ajax gewoon weer meedoet. Al denk ik dat het dit seizoen nog net te vroeg is, maar dat is vooral omdat de selectie nog wat vreemd in onbalans is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als die Brinklul niet had zitten kutten met Utrecht-thuis had Ajax na vanavond netjes derde gestaan.
Valentijn weer voorgelogenquote:Op woensdag 18 september 2024 18:50 schreef Heeinz het volgende:
Brobbey geblesseerd
Speelt Akpom alsnog
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Farioli wordt net zo'n legendarische trainer als ETH, durf ik om te wedden
[ afbeelding ]
Ajax staat alleen maar 14de vanwege maar 2 gespeelde wedstrijden, die staan binnenkort weer solide in linkerrijtje (zeker in deze zwakke mickey mouse league lol)
Dit inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2024 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey en blessures, die drie spitsen ga je gewoon keihard nodig hebben
Brobbeyquote:Op woensdag 18 september 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus verzekerde mij dat Brobbey eigenlijk al een tijd fit is
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
De 2 beste spelers weer tegelijk geblesseerd. Iets zegt me dat ze niet met dit kutmateriaal willen voetballen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?
Ze faken een blessure? Of dat het werkweigering is waar Ajax van weet?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
De 2 beste spelers weer tegelijk geblesseerd. Iets zegt me dat ze niet met dit kutmateriaal willen voetballen.
Hij had opeens door dat dit niet meer het NL elftal is .quote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is sowieso vreemd. Want gisteravond zou hij nog 100% spelen. Ik neem aan dat ze vanochtend niet getraind hebben. Dus hoe raak je dan in godesnaam geblesseerd, Brubs zijnde?
Ik stoot ook wel eens mijn voet aan een tafelpoot thuis. Kan hem ook gebeurenquote:Op woensdag 18 september 2024 19:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ajax heeft het niet door en dit is geen toeval meer .quote:Op woensdag 18 september 2024 19:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ze faken een blessure? Of dat het werkweigering is waar Ajax van weet?
Dit begint bijzonder vermoeiond te worden.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:06 schreef Caland het volgende:
@:maxi-mus verzekerde mij dat Brobbey eigenlijk al een tijd fit is
De niet fitte Brobbey of jouw onwaarheden?quote:Op woensdag 18 september 2024 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit begint bijzonder vermoeiond te worden.
Klopt.quote:Op woensdag 18 september 2024 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De niet fitte Brobbey of jouw onwaarheden?
Beetje homofoop wel dit.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:17 schreef Wotte het volgende:
Iedereen die een spelfout corrigeert is een flikker.
Finn Berk gespot.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:30 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb een paar passes gezien die ik op een slechte dag nog niet zou geven
Echt hèquote:Op woensdag 18 september 2024 20:30 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb een paar passes gezien die ik op een slechte dag nog niet zou geven
#roadto37quote:Op woensdag 18 september 2024 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lek is boven, boys. Kandidatuur gesteld voor de titel.
Zaterdag kowet uit dat wordt een echte testquote:Op woensdag 18 september 2024 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lek is boven, boys. Kandidatuur gesteld voor de titel.
3 GOUDEN STERREN AJAX AMSTERDAM DE MOOISTE CLUB VAN NEDERLANDquote:Op woensdag 18 september 2024 21:55 schreef Paul het volgende:
AJAXJODEN SUPERJODEN HEE HEEAJAXJODEN SUPERJODEN HEE HEE
AJAXJODEN SUPERJODEN HEE HEE
Makkelijk tweede.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:21 schreef Scorpie het volgende:
Eerste helft slordig, tweede helft waren ze wel bij de les.
Hopelijk trekken we deze lijn door.
Leuke grap.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:31 schreef GwaiLow het volgende:
Farioli is van top niveau. Hij is met de mannen naar het Ajax museum geweest, en dat is een hele slimme zet. Hij denkt goed na over hoe hij zijn dagen met het team het best kan besteden. De jongens kunnen echt wel ballen, maar je moet ze het juiste gevoel geven. Ajax is nu een hele tijd van een matig niveau geweest, en hij begrijpt dat deze jongens niet moeten vergeten voor wat voor extreem grote club ze spelen.
Berghuis ook, maar daar hoor je gek genoeg niemand over.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Brobbey was gewoon weer geblesseerdWat een fragiel spelertje blijft het
Berghuis is bijna 33 jaar, Brobbey is 22.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Berghuis ook, maar daar hoor je gek genoeg niemand over.
Jeetje wat een ouwe lulquote:Op woensdag 18 september 2024 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Berghuis is bijna 33 jaar, Brobbey is 22.
Het is vandaag blikkendagquote:Op woensdag 18 september 2024 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Berghuis is bijna 33 jaar, Brobbey is 22.
Fortuna was van bedenkelijk niveau hoor. Deze pot zegt niks.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Vond het een goede pot, vooral dat je zo weinig weggeeft op die knal op de paal geeft echt vertrouwen.
voeig jaar speelden we in dit soort potjes gelijk of verloren we die. Hopelijk trekken we dit doorquote:Op donderdag 19 september 2024 06:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fortuna was van bedenkelijk niveau hoor. Deze pot zegt niks.
Zegt weinig inderdaad, maar je moet ze wel winnen en dit kostte ook niet zoveel energie.quote:Op donderdag 19 september 2024 06:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fortuna was van bedenkelijk niveau hoor. Deze pot zegt niks.
als je halve liters haal zijn ze toch nog hetzelfdequote:Op donderdag 19 september 2024 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gvd die prijs van een biertje
Ze hebben het slim gedaan. Prijzen zijn hetzelfde gebleven, maar het kleine biertje is van het menu geschrapt. Maar voor een halve liter valt de prijs nog mee als je het vergelijkt met centrum Amsterdam.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je halve liters haal zijn ze toch nog hetzelfde
Aankomende zaterdag is weer zo'n lekkere testcase. Tot Feyenoord uit heb je eagles uit, rkc uit, groningen thuis, heracles uit en willem II thuis. Zou toch wel enorm genieten zijn als je 15 punten kunt halen uit die potjes.quote:Op donderdag 19 september 2024 06:53 schreef manny het volgende:
Punten binnenharken nu, daar gaat het om. Spel bij vlagen, zeker in de eerste helft, rommelig, maar er lijkt een idee in te zitten.
[cliché aan] Winnen is het beste medicijn [/cliché]
Ziedendquote:Op donderdag 19 september 2024 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer dat Ajax nooit degradeert
Aldus een Big Brother fanquote:Op donderdag 19 september 2024 09:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer dat Ajax nooit degradeert
Die eerste helft was zo slecht gisteren van hem.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef Houniet het volgende:
Ik vind Rensch maar een slap kutje. Kan er niets aan doen maar hij overtuigd echt nooit.
Daar hangt de nonchalance echt veel te veel aan inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2024 10:14 schreef Houniet het volgende:
Ik vind Rensch maar een slap kutje. Kan er niets aan doen maar hij overtuigd echt nooit.
hij scoorde wel, dus een slechte eerste helft, maar een goede tweede helft danquote:Op donderdag 19 september 2024 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die eerste helft was zo slecht gisteren van hem.
En dan moet hij weer scoren, had die bal dan afgegeven op Weghorst, dan hadden we nog even van zijn show kunnen genieten.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die eerste helft was zo slecht gisteren van hem.
Dus als je scoort dan krijg je een 7? Laat me niet lachen, schrijf hem maar op met een 4.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij scoorde wel, dus een slechte eerste helft, maar een goede tweede helft dan
rapportcijfer 7.0
Rugani/Sutalo of Rugani/Baas, alhoewel Sutalo opeens weer laat zien dat hij het voetballen niet verleerd is.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rugani mag wel keertje basis beginnen lijkt me, misschien zaterdag tegen GAE
nouja niet als je er 5 per wedstrijd haalquote:Op donderdag 19 september 2024 09:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ze hebben het slim gedaan. Prijzen zijn hetzelfde gebleven, maar het kleine biertje is van het menu geschrapt. Maar voor een halve liter valt de prijs nog mee als je het vergelijkt met centrum Amsterdam.
Avondje uit kost meerquote:Op donderdag 19 september 2024 10:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja niet als je er 5 per wedstrijd haal
dan is het toch nog ongeveer 36 euro
Die zijn druk bezig met het indekken voor vanavondquote:Op donderdag 19 september 2024 10:52 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker rustig zonder de feyenoorders in dit topic.
Ik ook niet op die manier.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga nooit meer uit
ben een oude lul geworden maat
quote:Op donderdag 19 september 2024 10:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig met het indekken voor vanavond
moet dat ook maar een keertje doenquote:Op donderdag 19 september 2024 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ook niet op die manier.
Maar ik ga af en toe met m'n vriendin uiteten als we een avondje cabaret hebben in Carré of zo.
Laten we eens op de koffie gaan in hun topic, kijken of ze het ook kunnen waarderen.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:52 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker rustig zonder de feyenoorders in dit topic.
Wel een beetje triest dat je schijnbaar zo kinderachtig bent dat je de middelmatige aankopen (Weghorst, Rugani, Klaassen) van Ajax in een zo goed mogelijk daglicht probeert te plaatsen, terwijl je Perisic aan de andere kant maar een matige opa vindt. Wat is Davy Klaassen dan? Die mag qua carrière de veters van Perisic nog niet strikken.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik schaam me gewoon om fortuna sittard fan te zijn, met die middelmatige kutzooi daar en dat passief voetbal, om je aan te ergeren dat ze niet stappen vooruit kunnen maken
ik ben een voormalig Ajax fan ja, eigenlijk sinds Martin Jol niet meer, maar nu ik vind het beter gaan onder Farioli dan onder Steijn, Weghorst is echt precies wat ajax nodig had, een makkelijke goalgetter a la ''huntelaar'' en Klaassen heeft het best redelijk (niet wereldklasse of zo) gedaan in het buitenland en al die ervaring brengt hij nu ook nu mee naar amsterdam
zo zie je dat iedere club zo'n beetje wat ''ajax stijl'' nodig heeft, voor successen, PSV onder Bosz ook beetje een soort ''ajax 2'' aan het vormen met zoveel mogelijk aanvallend voetbal
Die hebben hun handen vol aan @ZKAquote:Op donderdag 19 september 2024 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we eens op de koffie gaan in hun topic, kijken of ze het ook kunnen waarderen.
Die goal was wel comedy capers anders, zelfs bij de jeugdelftallen loop je tegenwoordig niet zomaar meer door naar het doel.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hele meevaller dat Bertrand Traoré twee uitstekende dingen liet zien. Na Jagiellonia vroeg je je toch af of hij het nog kon.
Die balcontrole van hem is wel echt om te janken, Jezus anus.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hele meevaller dat Bertrand Traoré twee uitstekende dingen liet zien. Na Jagiellonia vroeg je je toch af of hij het nog kon.
Ik heb daar nog nooit gepost, voel ik me echt te goed voorquote:Op donderdag 19 september 2024 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we eens op de koffie gaan in hun topic, kijken of ze het ook kunnen waarderen.
Ik vond hem vaak ook raar met de bal, geen controle. Altijd maar hetzelfde trucje met dat draaien.quote:Op donderdag 19 september 2024 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En een beetje blindquote:Op donderdag 19 september 2024 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond hem vaak ook raar met de bal, geen controle. Altijd maar hetzelfde trucje met dat draaien.
Dat ligt vooral aan de weerbaarheid van Feyenoord denk ik.. als die trainer een beetje normaal gaat doen dan gaat Feyenoord natuurlijk gewoon 2de worden en kan Ajax met Twente/retteketet AZ om plek 3 spelen. Als Feyenoord nu een inzinking gaat krijgen dan ligt de weg naar plek 2 wagenwijd open. Maar om dat nou op de trainer te gooien.. Ajax heeft (voor de Eredivisie) natuurlijk een redelijk 'ok' selectie.quote:Op donderdag 19 september 2024 12:30 schreef Tjacka het volgende:
Als Ravioli tweede gaat worden is hij de beste trainer sinds van Gaal
Nee ik reageerde op een user die niet geloofde in een 3-0 of 4-0 overwinning vanwege de wedstrijd tegen nac. Die ervaring kan je niet zomaar op elke willekeurige wedstrijd plakken.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je verliest toch net zoveel punten?
Fortuna heeft alleen als doel om bloedeloos in de Eredivisie te blijven. En dat zal ongetwijfeld weer lukken. Ik snap het wel voor een club die jarenlang in coma heeft gelegen. De huidige staat van de club is nog steeds ongekende weelde.quote:Op donderdag 19 september 2024 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik schaam me gewoon om fortuna sittard fan te zijn, met die middelmatige kutzooi daar en dat passief voetbal, om je aan te ergeren dat ze niet stappen vooruit kunnen maken
ik ben een voormalig Ajax fan ja, eigenlijk sinds Martin Jol niet meer, maar nu ik vind het beter gaan onder Farioli dan onder Steijn, Weghorst is echt precies wat ajax nodig had, een makkelijke goalgetter a la ''huntelaar'' en Klaassen heeft het best redelijk (niet wereldklasse of zo) gedaan in het buitenland en al die ervaring brengt hij nu ook nu mee naar amsterdam
zo zie je dat iedere club zo'n beetje wat ''ajax stijl'' nodig heeft, voor successen, PSV onder Bosz ook beetje een soort ''ajax 2'' aan het vormen met zoveel mogelijk aanvallend voetbal
Het is zeker mogelijk. Feyenoord lijkt een rampseizoen te gaan hebben, Twente draait niet lekker en AZ haakt weer af wanneer er druk op zitquote:Op donderdag 19 september 2024 12:30 schreef Tjacka het volgende:
Als Ravioli tweede gaat worden is hij de beste trainer sinds van Gaal
quote:Op donderdag 19 september 2024 20:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is zeker mogelijk. Feyenoord lijkt een rampseizoen te gaan hebben, Twente draait niet lekker en AZ haakt weer af wanneer er druk op zit
Ben je altijd een zwartkijker?quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
De helft van de Ajax-selectie is niveau Keukenkampioen divisie, we mogen blij zijn als we vijfde worden. Je praat over Feyenoord, maar wij gaan ook gewoon weer een rampseizoen hebben. Zoveel matige voetballers kunnen niet ineens binnen enkele maanden wél goed voetballen.
Het is lachwekkend eigenlijk, we winnen één keer ruim van Fortuna Sittard dat meer dan een helft met tien man speelde en men praat hier al over plaats 2![]()
Wel shreyasquote:Op donderdag 19 september 2024 20:38 schreef Black-Death het volgende:
Gelukkig voorlopig even geen kakkerlakken in dit topic.
@klaasweetallesquote:Op vrijdag 20 september 2024 08:18 schreef Simmertje het volgende:
Mis vooral klaasweetalles. Kon zo goed uitleggen waarom Ajax een enorme foute beging door een buitenlandse trainer als Farioli aan te nemen. Maar dat Priske een uitzondering was
Doe maar gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
@:klaasweetalles
We roepen de beste man er even bij.
Ik ben juist wel benieuwd naar zijn visie over de vrije val van Feyenoord en het feit dat Ajax ineens zonder inspanning ploegen als Vojdovina en Fortuna over de knie legt.quote:
Hij is toch voor psv?quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:18 schreef Simmertje het volgende:
Mis vooral klaasweetalles. Kon zo goed uitleggen waarom Ajax een enorme foute beging door een buitenlandse trainer als Farioli aan te nemen. Maar dat Priske een uitzondering was
Je heb nu een paar hele zwakke ploegen gehad en nu denken dat het lek boven is...quote:Op vrijdag 20 september 2024 08:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
@:klaasweetalles
We roepen de beste man er even bij.
Hoezo, NAC is gewoon een sterke ploeg hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb nu een paar hele zwakke ploegen gehad en nu denken dat het lek boven is...
Ja, Willem II, Sparta en Groningen wordt hele andere koek natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2024 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb nu een paar hele zwakke ploegen gehad en nu denken dat het lek boven is...
PSV weer eens tweede keus.quote:Ajax heeft me tien dagen geleden ook benaderd, maar ik ben blij dat ik hier bij PSV ben', zei Perisic vrijdag. 'Waarom ik niet bij Ajax zit? Dat moet je aan hen vragen.'
Hij had geen keus. PSV wat toen nog niet geinterreseerd.. melden zich later pas.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
PSV weer eens tweede keus.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)j-dat-ik-bij-psv-ben
Een kwartiertje, je stelt niet teleur.quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij had geen keus. PSV wat toen nog niet geinterreseerd.. melden zich later pas.
Ajax geen geld bedoel je.
perisic moet je ook niet willen denk ik. Begreep dat dat tekengeld enkele miljoenen was, nog los van salaris. 35 jaar, vorig jaar nauwelijks gespeeld en geeft kennelijk zelf aan aam te hopen dat zijn knie het houdt. Tja..quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ze die kreupele in Kroatië zelfs gratis niet wilden hebben. Wat moeten wij ermee?quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zelfs als het niet mogelijk is, je hebt gewoon een extra linksbuiten nodig. Godts blessa en je hebt echt een probleem.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:02 schreef Bofjijff het volgende:
Winterstop gaan voor een linksbuiten (als dat mogelijk is)
eens, je moet wat erbij hebben. Maar wel een fit iemand die nog even meekan.quote:Op vrijdag 20 september 2024 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs als het niet mogelijk is, je hebt gewoon een extra linksbuiten nodig. Godts blessa en je hebt echt een probleem.
Hij is wel snel geïntegreerd daar zeg; heeft het meer over Ajax dan zijn nieuwe club...quote:Op vrijdag 20 september 2024 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:En wat Perisic verder als doel heeft voor zijn tijd in Eindhoven? "Nu ik niet bij Ajax speel, wil ik zo vaak mogelijk van ze winnen."
KAMPIOENUHquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:31 schreef manny het volgende:
Laten we niet juichen voordat het paard echt uit de boom is gevallen. Vooralsnog spelen we dit weekend gewoon Go Ahead uit. Dat eerst maar eens winnen, daarna een serie neerzetten en dan ergens na de winterstop als we ook wat "toppers" hebben gehad maar eens kijken waar we staan.
Ranstadmedia wat weer over ajax moet beginnen ,quote:Op vrijdag 20 september 2024 17:00 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij is wel snel geïntegreerd daar zeg; heeft het meer over Ajax dan zijn nieuwe club...
[..]
erg mooiquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ranstadmedia wat weer over ajax moet beginnen ,
Blessaquote:Op vrijdag 20 september 2024 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs als het niet mogelijk is, je hebt gewoon een extra linksbuiten nodig. Godts blessa en je hebt echt een probleem.
Nee, ik ben als één van de weinige hier zeer realistisch.quote:
Lood om oud ijzer, uiteindelijk wel Bergwijn kwijt geraakt, er was veel kritiek op zijn spel maar hij was wel goed voor 12 goals en een aantal assists, na Brobbey topscorer van Ajax.quote:De selectie is niet minder dan vorig jaar dus hoezo blij zijn dat we vijfde worden? Het is wel de Eredivisie waarin we spelen waar er weinig clubs zijn met kwaliteit. In tegenstelling tot vorig jaar is het achterin geen gatenkaas meer. Dus denk ik dat we goed gaan voetballen? Nee. Wel dat we meer punten dan vorig seizoen bij elkaar gaan sprokkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |