Manga? Nee, die heb ik al zeker 3x eerder toegevoegd. Leuk dat jij dat nu doetquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij is deze nieuw in de afterparty
Dat geldt voor voor mij bij deze.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Deze ken ik uiteraard uit mijn hoofd.
OK!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Mensen u mag nog steeds verzoekjes onder de deur schuiven. U vraagt, wij draaien!
Niet overdrijven. Joost was de opener.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
Veel beter dan dit wordt het niet hoor.
Met veel applaus!quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Ook een mooie klassieker. Een rustpuntje
@Cyan9, weet jij dit?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat ze in een witte onderbroek?
Nou ja, heel simpel, zonder onderbroek zou ze er naakt staan en ik weet niet of de regels dat toestaan!quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat ze in een witte onderbroek?
En hoelang heb je tevoren geoefend op je Deens?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik wel een keer met karaoke gedaan
Nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En hoelang heb je tevoren geoefend op je Deens?
ik negeer deze opmerking maar :pquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:45 schreef NailQueen het volgende:
Dit was in 2019 al verschikkelijk.
Dat is geen ESF lied maar je hoort mij niet klagen als je daar de volgende keer mee afsluit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Dag vriendjes. Dag vriendinnetjes. Dat was het dan alweer.
Dag vriendjes en vriendinnetjes, Tot de volgende keer maar weer
Ik weet nog niet of ik erbij ben, dus ik onthoud me van stemmingquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:09 schreef NailQueen het volgende:
Lieve mensies. Hebben jullie dit weekend zin in een random afterparty: ja of de nee?
Ik wil ook wel een oude editie organiseren maar volgens mij is de jaren 70 aan de beurt. Die vind ik altijd wat minder. Ik kan ook heel rebels doen en een andere editie op zetten waar we zin in hebben
Ik wilde net melden dat ik wel kan vanavond, maar dan sla ik het ook over en ga ik denk ik een film kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt mij denk ik niet om 21.00 uur een oude editie aan te zetten. En door de enthousiaste stilte is er geloof ik weinig animo voor een afterparty dus we slaan vanavond over.
Helemaal prima.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
Zullen we hier verder @:NailQueen @:ESF1Gamer @:BillDauterive ?
Dat hoeft voor mij dan weer nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal prima.
Misschien een reeks te starten met Afterparty ESF?
Er is geen retro meer dus kunnen we net zo goed dit topic gebruikenquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal prima.
Misschien een reeks te starten met Afterparty ESF?
Uit KSC geloktquote:
Misschien kunnen we de frequentie naar 1x per maand krijgen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is geen retro meer dus kunnen we net zo goed dit topic gebruiken
Elk jaar in mei, een week voor het songfestival, kijken we hier het songfestival van het jaar ervoor terug. Ik weet niet of het me lukt om komende mei de finale van dit jaar te kijken. Het doet best pijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
volgende nummer doet me ergens aan denken
Die hebben we al gehadquote:
Zo sta ik er ook beetje in of we moeten echt supergoede inzending hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Elk jaar in mei, een week voor het songfestival, kijken we hier het songfestival van het jaar ervoor terug. Ik weet niet of het me lukt om komende mei de finale van dit jaar te kijken. Het doet best pijn.
Osterdahl en EBU Fuck youquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:04 schreef H_T het volgende:
Wat had het leuk kunnen zijn in de finale
Ik denk sowieso top5.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
we zullen nooit weten hoe dit het had gedaan in de finale
Ow, nee, ik kijk wel naar de finale van volgend jaar, maar ik ga de retro van de week ervoor (met 2024) wel skippenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook beetje in of we moeten echt supergoede inzending hebben.
Ik denk dat spannend was geworden met de televote winst tussen Kroatie en Nederland.quote:
Ja, kloptquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik kwam er pas recent achter dat hun bikini het motief van de transvlag heeft
Ik heb nog steeds niet finale in zijn volledige glorie gezien van dit jaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, nee, ik kijk wel naar de finale van volgend jaar, maar ik ga de retro van de week ervoor (met 2024) wel skippen
Tijdens de finale was ik aan het modden. Meestal kijk ik het dan de volgende avond terug. Voor de finale heb ik dat nog steeds niet gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet finale in zijn volledige glorie gezien van dit jaar.
Beeld viel weg en het was veel te gezellig met andere mensen, zoals @:Nailqueen en @:Egeltje1985
Volgend jaar kom je gewoon gezellig naar Grunn. Daar is vast wel een feestje te vindenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beeld viel weg en het was veel te gezellig met andere mensen, zoals @:Nailqueen en @:Egeltje1985
Ik heb het de dag erna teruggekeken. Ook Loreen op de wipwap.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze hem een vrije kaart geven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij 2025 wel voor IJsland zal gaan
De IJslanders stemden duidelijk tegen hem in de superfinale, dus ik weet niet of het hem komend jaar wel gaat lukken. Aan de andere kant willen ze niet weer laatste wordenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij 2025 wel voor IJsland zal gaan
Why not both?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik ga een liedje van Voyager erin zetten, omdat Danny behoorlijk slecht nieuws gekregen heeft.
Dreamer of Promise, welke willen we?
Is er al meer nieuws? Ik heb alleen die ene foto gezien in het topicquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik ga een liedje van Voyager erin zetten, omdat Danny behoorlijk slecht nieuws gekregen heeft.
Dreamer vind ik net ietsje beter dan Promisequote:Op zaterdag 9 november 2024 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
Oh was dit die Palestijn?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze hem een vrije kaart geven.
Nee, maar die foto was ook niet heel positief.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is er al meer nieuws? Ik heb alleen die ene foto gezien in het topic
Ik doe een artiest niet vaker dan eens per avond. Het is geen ABBAquote:
Dan heb ik dus met de laatste F1 race in Braziliė gedaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdens de finale was ik aan het modden. Meestal kijk ik het dan de volgende avond terug. Voor de finale heb ik dat nog steeds niet gedaan
En zo een salade als midnight snack?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink nu een Oekraiens biertje!
Ik ben qua bier Nederland niet uit geweest vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink nu een Oekraiens biertje!
ik had net kruidnootjes erbij gepakt, maar dacht toen dat ik al genoeg gegeten had en heb ze weer opgeborgen. Een salade klinkt ook wel lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
En zo een salade als midnight snack?
De houdbaarheid van salade ligt wel een stuk lager dan die van chips, nootjes en diepvriessnacksquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Een salade klinkt op dit moment enorm lekker. En ook best een beetje ondergewaardeerd.
Ja, en het volgend nummer werd vooruit gespoeldquote:
De controls staan open voor iedereen, dus misschien drukte iemand (per ongeluk) op een knopjequote:
En daar zijn deze parties voorquote:
Goede score voor een land dat nog nooit in de top 5 is geėindigdquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is inmiddels al het derde Litouwse liedje van de avond. We zijn in een Litouwse bui, want hierna komt er nog een
Deze inzending had het record kunnen verbreken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Goede score voor een land dat nog nooit in de top 5 is geėindigd
Hij heeft het wel goedgemaakt bij dat vioolstukje he?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die kale doet niet echt mee met de rest
Ik vind Discotheque de leukere van de tweequote:Op zaterdag 9 november 2024 23:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Deze inzending had het record kunnen verbreken.
Zekersquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goedgemaakt bij dat vioolstukje he?
Ik vind On Fire beter.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Discotheque de leukere van de twee
quote:
Nee dus.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we haar nog een keer terugzien?
Jamala mept haar dan denk ik persoonlijk van het podium afquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we haar nog een keer terugzien?
Mijn schuld! We waren allebei bezig om vooruit te spoelen, dus spoelden we dit hele liedje vooruitquote:
Volgens de regels van toen had dat al gemogen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit liedje mag volgend jaar legaal bier drinken!
beschimmeltquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:57 schreef NailQueen het volgende:
Vanmiddag nog gekeken naar die Käärijä yoghurt maar die is niet meer verkrijgbaar
Joh, ik had van de week zo'n matige dag dat ik paard met een t schreefquote:
ummmmmmmmquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh, ik had van de week zo'n matige dag dat ik paard met een t schreef
ze maken er lekker een feestje vanquote:Op zondag 10 november 2024 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we deze mannen nog een keer terugzien?
Be my guestquote:Op zondag 10 november 2024 00:02 schreef Koen66 het volgende:
ik wilde bijna Sandra Reemer in de queue zetten
Door die lyrics heb ik het idee dat hij wel wist dat hij kanker had, maar het nog verborgen hield.quote:
Welk type?quote:
Ja, hoop dat die shows in Nederland nog gewoon komen.quote:Op zondag 10 november 2024 00:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat ik ze nog een keer live mag zien. Gezond en wel
quote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef Momo het volgende:
Maar denk dat het wel echt slecht nieuws was, normaal plaatst Danny best regelmatig stories op Instagram, van dingetjes als eten, instrumenten of auto's. Maar sinds dat ene bericht niks meer
Dus de dark in plaats van de spiced? Ik vind witte Captain Morgan overigens echt niet te hachelenquote:Op zondag 10 november 2024 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds aan een donkerbruine Captain Morgan
ik vind wit sowieso minder. Not racistquote:Op zondag 10 november 2024 00:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus de dark in plaats van de spiced? Ik vind witte Captain Morgan overigens echt niet te hachelen
Hij is de postieve zelve. Als hij daarmee stopt is het duidelijk menensquote:Op zondag 10 november 2024 00:08 schreef Momo het volgende:
Maar denk dat het wel echt slecht nieuws was, normaal plaatst Danny best regelmatig stories op Instagram, van dingetjes als eten, instrumenten of auto's. Maar sinds dat ene bericht niks meer
opzoeken op YT en dan via SHARE de URL copieren en plakken boveninquote:
80% ?quote:Op zondag 10 november 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb geen verstand van rum, maar vind Stroh Rum stiekem wel lekker
Op gebied van rum zeker eensquote:Op zondag 10 november 2024 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind wit sowieso minder. Not racist
Via youtube op delen klikken en de link kopieren. Of via de zoekopdracht in watch2gether maar die geeft niet altijd goede suggesties.quote:
Weten wat je graag drinkt is belangrijker dan weten op welke plantage het suikerriet heeft gestaanquote:Op zondag 10 november 2024 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb geen verstand van rum, maar vind Stroh Rum stiekem wel lekker
ik lust hem ook wel puurquote:Op zondag 10 november 2024 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! En dan mixen met cola. Het ruikt zo heerlijk vanille-erig.
Haha, dat zeker! Ik drink eigenlijk nooit sterke drank en houd het liever bij bierquote:Op zondag 10 november 2024 00:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Weten wat je graag drinkt is belangrijker dan weten op welke plantage het suikerriet heeft gestaan
Dat voel je dan wel in je keelquote:
heerlijk als je keelpijn hebtquote:Op zondag 10 november 2024 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, dat zeker! Ik drink eigenlijk nooit sterke drank en houd het liever bij bier
[..]
Dat voel je dan wel in je keel
Daarom kijk ik die songfestivals graag terug, dan leer ik dit soort muziek kennenquote:
Doe ik ook somsquote:
ik heb nu een fles 54% rum uit Duitsland, Eur 8,95, ook prima te drinkenquote:Op zondag 10 november 2024 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe ik ook somsKlein nipje, heel lang in je mond houden en dan pas doorslikken is dan mijn favoriet.
In Andorra heb ik ooit drank gekocht die nóg sterker was96%! Sterker dan dat kan ook niet, want dan gaat het water uit de lucht aantrekken tot je op 96% zit
Wanneer ga je die open maken? Dat zou ik dus waarschijnlijk nooit doen.quote:Op zondag 10 november 2024 00:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe ik ook somsKlein nipje, heel lang in je mond houden en dan pas doorslikken is dan mijn favoriet.
In Andorra heb ik ooit drank gekocht die nóg sterker was96%! Sterker dan dat kan ook niet, want dan gaat het water uit de lucht aantrekken tot je op 96% zit
Ja zou best kunnen, Oekraine is wel de best of the rest. Aub niet weer Frankrijk en Armeniė hoog. Maar je kan op je eigen land stemmen en dat verneukt de vote welquote:Op zondag 10 november 2024 00:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Oekraine wint. Dit nummer is veel te volwassen voor de kindjes.
Die 96 kostte destijds nog geen 4 euroquote:Op zondag 10 november 2024 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nu een fles 54% rum uit Duitsland, Eur 8,95, ook prima te drinken
wowquote:Op zondag 10 november 2024 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Die 96 kostte destijds nog geen 4 euroIk had daar ook een fles whisky gekregen die ter plekke 18 euro kostte. Inhoud: 4,5 liter
haha jaartje later inderdaadquote:Op zondag 10 november 2024 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Ivan dacht wat Mans Zelmerlow kan, dat kan ik ook!
Ze waren geband omdat ze propaganda inzendingen stuurde in 2021.quote:Op zondag 10 november 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
is Belarus nu ook uitgesloten door de oorlog? Ben het ff kwijt
Ik heb de fles cadeau gegeven en die was vrij snel daarna openquote:Op zondag 10 november 2024 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer ga je die open maken? Dat zou ik dus waarschijnlijk nooit doen.
Ooit heb ik wel vodka van 95% op. Dat was al heftig.
ik ben bijna jarig, uiteraard weer rum gevraagdquote:Op zondag 10 november 2024 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de fles cadeau gegeven en die was vrij snel daarna openMet Dubbelfrisss was het volgens de ontvanger een perfecte combi
Er was ook een aanbieding. Koop een slof sigaretten en je krijgt een halve liter sterke drank gratisquote:
gatverquote:Op zondag 10 november 2024 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de fles cadeau gegeven en die was vrij snel daarna openMet Dubbelfrisss was het volgens de ontvanger een perfecte combi
Zelfde kerel was bij een andere gelegenheid zeer tevreden met zijn Jägermeister-Yakultquote:
ahh ik kijk niet echt voorrondesquote:Op zondag 10 november 2024 00:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Werden 3de in de Noorse voorronde vorig jaar
en dat zou ik ergens wel weer willen proberenquote:Op zondag 10 november 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelfde kerel was bij een andere gelegenheid zeer tevreden met zijn Jägermeister-Yakult
Bij zulke spiritus om te drinken als dit maakt me dat weinig uitquote:
5 keer zelfsquote:Op zondag 10 november 2024 00:29 schreef Koen66 het volgende:
wow wist niet dat Alcazar het geprobeerd heeft
Jägermeister-chocomel vind ik oprecht best okay. Koop een keer een miniflesje en ga losquote:Op zondag 10 november 2024 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en dat zou ik ergens wel weer willen proberen
Jägermeister is prima te doenquote:Op zondag 10 november 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jägermeister-chocomel vind ik oprecht best okay. Koop een keer een miniflesje en ga los
dat vind ik dan weer zonde van de chocomelquote:Op zondag 10 november 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jägermeister-chocomel vind ik oprecht best okay. Koop een keer een miniflesje en ga los
Puur ookquote:
lekkerquote:Op zondag 10 november 2024 00:33 schreef NailQueen het volgende:
Met die lange haren is hij gruwelijk knap
(U begrijpt, ik zit nu aan mijn 3de apple cider)
quote:Op zondag 10 november 2024 00:35 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het eigenlijk met hem afgelopen? Hij was toch tegen de oorlog?
quote:Op zondag 10 november 2024 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
Sergey Lazarev! Nice! Wie van jullie heeft deze toegevoegd? Hier had ik wel even zin in
Ja, dit was leuk, die uit 2019 niet.quote:Op zondag 10 november 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
Dit nummer van Sergey vind ik nog steeds leuk
wmb de eigenlijke winnaar destijds maar dat is minder politiek correctquote:Op zondag 10 november 2024 00:36 schreef H_T het volgende:
Dit nummer van Sergey vind ik nog steeds leuk
Nee Scream mis je weinig aanquote:
Toen Sergey die anti oorlog dingen op social media plaatste. Kwamen er berichten online of hij rechten op zijn kinderen zou verliezen vanwege geaardheid. Zijn tour werd gecanceld. Paar maanden later alsof er niks gebeurd was gewoon weer pro Putin en meedraaien in dat wereldje.....quote:Op zondag 10 november 2024 00:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jammer, ik vond hem best sympathiek
Sinceramente op 1. Heel mooiquote:Op zondag 10 november 2024 00:40 schreef Momo het volgende:
Kuuma erin gezet want tweede op National Final Countdown van de Australiėrs.
Wow wat. Spill the teaquote:Op zondag 10 november 2024 00:44 schreef Momo het volgende:
Ze was jurylid in San Marino in 2019 en echt een trut toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |