Ja, kloptquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:09 schreef H_T het volgende:
Ik kwam er pas recent achter dat hun bikini het motief van de transvlag heeft
Ik heb nog steeds niet finale in zijn volledige glorie gezien van dit jaar.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, nee, ik kijk wel naar de finale van volgend jaar, maar ik ga de retro van de week ervoor (met 2024) wel skippen
Tijdens de finale was ik aan het modden. Meestal kijk ik het dan de volgende avond terug. Voor de finale heb ik dat nog steeds niet gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet finale in zijn volledige glorie gezien van dit jaar.
Beeld viel weg en het was veel te gezellig met andere mensen, zoals @:Nailqueen en @:Egeltje1985
Volgend jaar kom je gewoon gezellig naar Grunn. Daar is vast wel een feestje te vindenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beeld viel weg en het was veel te gezellig met andere mensen, zoals @:Nailqueen en @:Egeltje1985
Ik heb het de dag erna teruggekeken. Ook Loreen op de wipwap.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze hem een vrije kaart geven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij 2025 wel voor IJsland zal gaan
De IJslanders stemden duidelijk tegen hem in de superfinale, dus ik weet niet of het hem komend jaar wel gaat lukken. Aan de andere kant willen ze niet weer laatste wordenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
Ik heb het gevoel dat hij 2025 wel voor IJsland zal gaan
Why not both?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik ga een liedje van Voyager erin zetten, omdat Danny behoorlijk slecht nieuws gekregen heeft.
Dreamer of Promise, welke willen we?
Is er al meer nieuws? Ik heb alleen die ene foto gezien in het topicquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik ga een liedje van Voyager erin zetten, omdat Danny behoorlijk slecht nieuws gekregen heeft.
Dreamer vind ik net ietsje beter dan Promisequote:Op zaterdag 9 november 2024 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
Oh was dit die Palestijn?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze hem een vrije kaart geven.
Nee, maar die foto was ook niet heel positief.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is er al meer nieuws? Ik heb alleen die ene foto gezien in het topic
Ik doe een artiest niet vaker dan eens per avond. Het is geen ABBAquote:
Dan heb ik dus met de laatste F1 race in Braziliė gedaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdens de finale was ik aan het modden. Meestal kijk ik het dan de volgende avond terug. Voor de finale heb ik dat nog steeds niet gedaan
En zo een salade als midnight snack?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink nu een Oekraiens biertje!
Ik ben qua bier Nederland niet uit geweest vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink nu een Oekraiens biertje!
ik had net kruidnootjes erbij gepakt, maar dacht toen dat ik al genoeg gegeten had en heb ze weer opgeborgen. Een salade klinkt ook wel lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
En zo een salade als midnight snack?
De houdbaarheid van salade ligt wel een stuk lager dan die van chips, nootjes en diepvriessnacksquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Een salade klinkt op dit moment enorm lekker. En ook best een beetje ondergewaardeerd.
Ja, en het volgend nummer werd vooruit gespoeldquote:
De controls staan open voor iedereen, dus misschien drukte iemand (per ongeluk) op een knopjequote:
En daar zijn deze parties voorquote:
Goede score voor een land dat nog nooit in de top 5 is geėindigdquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is inmiddels al het derde Litouwse liedje van de avond. We zijn in een Litouwse bui, want hierna komt er nog een
Deze inzending had het record kunnen verbreken.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Goede score voor een land dat nog nooit in de top 5 is geėindigd
Hij heeft het wel goedgemaakt bij dat vioolstukje he?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die kale doet niet echt mee met de rest
Ik vind Discotheque de leukere van de tweequote:Op zaterdag 9 november 2024 23:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Deze inzending had het record kunnen verbreken.
Zekersquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij heeft het wel goedgemaakt bij dat vioolstukje he?
Ik vind On Fire beter.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Discotheque de leukere van de twee
quote:
Nee dus.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we haar nog een keer terugzien?
Jamala mept haar dan denk ik persoonlijk van het podium afquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we haar nog een keer terugzien?
Mijn schuld! We waren allebei bezig om vooruit te spoelen, dus spoelden we dit hele liedje vooruitquote:
Volgens de regels van toen had dat al gemogen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit liedje mag volgend jaar legaal bier drinken!
beschimmeltquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:57 schreef NailQueen het volgende:
Vanmiddag nog gekeken naar die Käärijä yoghurt maar die is niet meer verkrijgbaar
Joh, ik had van de week zo'n matige dag dat ik paard met een t schreefquote:
ummmmmmmmquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh, ik had van de week zo'n matige dag dat ik paard met een t schreef
ze maken er lekker een feestje vanquote:Op zondag 10 november 2024 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Zullen we deze mannen nog een keer terugzien?
Be my guestquote:Op zondag 10 november 2024 00:02 schreef Koen66 het volgende:
ik wilde bijna Sandra Reemer in de queue zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |