Dan heb ik dus met de laatste F1 race in Brazilië gedaan.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdens de finale was ik aan het modden. Meestal kijk ik het dan de volgende avond terug. Voor de finale heb ik dat nog steeds niet gedaan
En zo een salade als midnight snack?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink nu een Oekraiens biertje!
Ik ben qua bier Nederland niet uit geweest vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik drink nu een Oekraiens biertje!
ik had net kruidnootjes erbij gepakt, maar dacht toen dat ik al genoeg gegeten had en heb ze weer opgeborgen. Een salade klinkt ook wel lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
En zo een salade als midnight snack?
De houdbaarheid van salade ligt wel een stuk lager dan die van chips, nootjes en diepvriessnacksquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Een salade klinkt op dit moment enorm lekker. En ook best een beetje ondergewaardeerd.
Ja, en het volgend nummer werd vooruit gespoeldquote:
De controls staan open voor iedereen, dus misschien drukte iemand (per ongeluk) op een knopjequote:
En daar zijn deze parties voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |