Er was ook een aanbieding. Koop een slof sigaretten en je krijgt een halve liter sterke drank gratisquote:
gatverquote:Op zondag 10 november 2024 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de fles cadeau gegeven en die was vrij snel daarna openMet Dubbelfrisss was het volgens de ontvanger een perfecte combi
Zelfde kerel was bij een andere gelegenheid zeer tevreden met zijn Jägermeister-Yakultquote:
ahh ik kijk niet echt voorrondesquote:Op zondag 10 november 2024 00:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Werden 3de in de Noorse voorronde vorig jaar
en dat zou ik ergens wel weer willen proberenquote:Op zondag 10 november 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelfde kerel was bij een andere gelegenheid zeer tevreden met zijn Jägermeister-Yakult
Bij zulke spiritus om te drinken als dit maakt me dat weinig uitquote:
5 keer zelfsquote:Op zondag 10 november 2024 00:29 schreef Koen66 het volgende:
wow wist niet dat Alcazar het geprobeerd heeft
Jägermeister-chocomel vind ik oprecht best okay. Koop een keer een miniflesje en ga losquote:Op zondag 10 november 2024 00:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en dat zou ik ergens wel weer willen proberen
Jägermeister is prima te doenquote:Op zondag 10 november 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jägermeister-chocomel vind ik oprecht best okay. Koop een keer een miniflesje en ga los
dat vind ik dan weer zonde van de chocomelquote:Op zondag 10 november 2024 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jägermeister-chocomel vind ik oprecht best okay. Koop een keer een miniflesje en ga los
Puur ookquote:
lekkerquote:Op zondag 10 november 2024 00:33 schreef NailQueen het volgende:
Met die lange haren is hij gruwelijk knap
(U begrijpt, ik zit nu aan mijn 3de apple cider)
quote:Op zondag 10 november 2024 00:35 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het eigenlijk met hem afgelopen? Hij was toch tegen de oorlog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |