Manga? Nee, die heb ik al zeker 3x eerder toegevoegd. Leuk dat jij dat nu doetquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij is deze nieuw in de afterparty
Dat geldt voor voor mij bij deze.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Deze ken ik uiteraard uit mijn hoofd.
OK!!quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Mensen u mag nog steeds verzoekjes onder de deur schuiven. U vraagt, wij draaien!
Niet overdrijven. Joost was de opener.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
Veel beter dan dit wordt het niet hoor.
Met veel applaus!quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Ook een mooie klassieker. Een rustpuntje
@Cyan9, weet jij dit?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat ze in een witte onderbroek?
Nou ja, heel simpel, zonder onderbroek zou ze er naakt staan en ik weet niet of de regels dat toestaan!quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Waarom staat ze in een witte onderbroek?
En hoelang heb je tevoren geoefend op je Deens?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik wel een keer met karaoke gedaan
Nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En hoelang heb je tevoren geoefend op je Deens?
ik negeer deze opmerking maar :pquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:45 schreef NailQueen het volgende:
Dit was in 2019 al verschikkelijk.
Dat is geen ESF lied maar je hoort mij niet klagen als je daar de volgende keer mee afsluit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Dag vriendjes. Dag vriendinnetjes. Dat was het dan alweer.
Dag vriendjes en vriendinnetjes, Tot de volgende keer maar weer
Ik weet nog niet of ik erbij ben, dus ik onthoud me van stemmingquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:09 schreef NailQueen het volgende:
Lieve mensies. Hebben jullie dit weekend zin in een random afterparty: ja of de nee?
Ik wil ook wel een oude editie organiseren maar volgens mij is de jaren 70 aan de beurt. Die vind ik altijd wat minder. Ik kan ook heel rebels doen en een andere editie op zetten waar we zin in hebben
Ik wilde net melden dat ik wel kan vanavond, maar dan sla ik het ook over en ga ik denk ik een film kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het lukt mij denk ik niet om 21.00 uur een oude editie aan te zetten. En door de enthousiaste stilte is er geloof ik weinig animo voor een afterparty dus we slaan vanavond over.
Helemaal prima.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
Zullen we hier verder @:NailQueen @:ESF1Gamer @:BillDauterive ?
Dat hoeft voor mij dan weer nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal prima.
Misschien een reeks te starten met Afterparty ESF?
Er is geen retro meer dus kunnen we net zo goed dit topic gebruikenquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helemaal prima.
Misschien een reeks te starten met Afterparty ESF?
Uit KSC geloktquote:
Misschien kunnen we de frequentie naar 1x per maand krijgen?quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is geen retro meer dus kunnen we net zo goed dit topic gebruiken
Elk jaar in mei, een week voor het songfestival, kijken we hier het songfestival van het jaar ervoor terug. Ik weet niet of het me lukt om komende mei de finale van dit jaar te kijken. Het doet best pijn.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
volgende nummer doet me ergens aan denken
Die hebben we al gehadquote:
Zo sta ik er ook beetje in of we moeten echt supergoede inzending hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Elk jaar in mei, een week voor het songfestival, kijken we hier het songfestival van het jaar ervoor terug. Ik weet niet of het me lukt om komende mei de finale van dit jaar te kijken. Het doet best pijn.
Osterdahl en EBU Fuck youquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:04 schreef H_T het volgende:
Wat had het leuk kunnen zijn in de finale
Ik denk sowieso top5.quote:Op zaterdag 9 november 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
we zullen nooit weten hoe dit het had gedaan in de finale
Ow, nee, ik kijk wel naar de finale van volgend jaar, maar ik ga de retro van de week ervoor (met 2024) wel skippenquote:Op zaterdag 9 november 2024 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook beetje in of we moeten echt supergoede inzending hebben.
Ik denk dat spannend was geworden met de televote winst tussen Kroatie en Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |