Alvast een gure wind voor de komende 4 jaarquote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
9 graden, veld staat het af te niften bij de start.
Gaaf! Ik kijk zelf via een Franse zender, maar teveel reclame en wheelchair race. Nu al 15 minuten wheelchair. De (betaalde) Nederlandse zenders heb ik geen toegang toe.quote:Op zondag 3 november 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
We gaan zo live vanuit New York via de ES-kanalen en ES2, als het goed is mét Ivo
Eurosport zond ook de ontknoping van de wheelchairs uit (zal gewoon de feed zijn), was een zeldzaam toffe racequote:Op zondag 3 november 2024 15:36 schreef core2duo het volgende:
[..]
Gaaf! Ik kijk zelf via een Franse zender, maar teveel reclame en wheelchair race. Nu al 15 minuten wheelchair. De (betaalde) Nederlandse zenders heb ik geen toegang toe.
Rond half een was 't hier bij de start van de lokale loop ook niet veel warmer wel volop zon en dus gewoon hempje en 2 inch korte broek (ja dat wappert maar de winst zit er toch niet in).quote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
9 graden, veld staat het af te niften bij de start.
Mooi dat het een toffe race was :-)quote:Op zondag 3 november 2024 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport zond ook de ontknoping van de wheelchairs uit (zal gewoon de feed zijn), was een zeldzaam toffe race
Ik ben altijd blij dat ze dat gewoon uitzenden ipv dat we 25 kilometer naar hetzelfde groepje lopers kijken waar niks gebeurt
Dick Schoof?quote:Op zondag 17 november 2024 13:42 schreef Felagund het volgende:
Nieuw WR, ja!
Bij de zevenheuvelenloop in Nijmegen op de 15 km.
Kiplimo in 40:42. Dick is nog niet gesignaleerd.quote:
Zal z'n Strava activiteit flaggen als hij met de auto wasquote:Op zondag 17 november 2024 13:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kiplimo in 40:42. Dick is nog niet gesignaleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |