Nederland vaardigt zes atleten af naar de WK indoor, die eind deze maand worden gehouden in het Chinese Nanjing. Femke Bol en Lieke Klaver reizen zoals verwacht niet af naar China.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:55 schreef Nober het volgende:
Lieke niet naar WK in China, wie gaat er wel met Chapple naar dat WK?
De estafetteploegen gaan waarschijnlijk in mei wel naar het WK relays in Guangzhou.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nederland vaardigt zes atleten af naar de WK indoor, die eind deze maand worden gehouden in het Chinese Nanjing. Femke Bol en Lieke Klaver reizen zoals verwacht niet af naar China.
Nadine Visser (60 meter horden), Jessica Schilder en Jorinde van Klinken (kogelstoten), Samuel Chapple en Ryan Clarke (800 meter) en Menno Vloon (polsstokhoogspringen) maken deel uit van de Nederlandse equipe.
Dat betekent dat Bol (400 meter) en de estafettevrouwen (4x400 meter) hun wereldtitels niet verdedigen.
Ja, hier te zien vanuit een ander persectief en dan lijkt het blijkbaar alleen maar zo dat ze slaat:quote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had hier van de week al over gelezen, maar de beelden nog niet gezien. Echt bizar. Het is ook niet één klap, maar ze mept gewoon meerdere keren. En de reden dat ze stopt, is omdat ze het stokje laat vallen. Met die ouders van haar vermoed ik dat haar toekomst er niet veel beter op wordt. Want gewoon doodleuk ontkennen dat ze echt slaat. Doen alsof het een reactie is, terwijl je meerdere keren slaat. En dan ook nog met het afsnijden komen, terwijl dat amper het geval is.
Er gebeurde dus niets volgens haar? Hoe komt het slachtoffer dan aan een hersenschudding?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hier te zien vanuit een ander persectief en dan lijkt het blijkbaar alleen maar zo dat ze slaat:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie het niet.
Dat iemand zoiets doet is al vrij schandalig, maar je jezelf nog enigszins voorstellen dat iemand in een vlaag van verstandsverbijstering het doet. Maar dan is het wel zo dat diegene zichzelf daarna beseft wat die gedaan heeft, wat bij haar en vooral haar ouders echt totaal niet het geval is. Gewoon met een stalen gezicht volhouden dat je niks hebt gedaan hebt en dat het per ongeluk ging... Hoe danquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hier te zien vanuit een ander persectief en dan lijkt het blijkbaar alleen maar zo dat ze slaat:
Ik zie het niet.
Gezien de nogal prominent aanwezige rode stieren lijkt me dit vooral een moetje voor de sponsor.quote:
quote:Eliud Kipchoge already has the two marathons he will run in 2025.
-London Marathon (April 27)
-Sydney Marathon (August 31)
The myth of the Kenyan fund is 40 years old.
Sydney 6:30 in de ochtend starten, mij niet gezien!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:27 schreef Nober het volgende:
Sydney strikt Kipchoge voor eerste major zege
[..]
[ x ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Evan Dunfee broke the world 35km race walk record* at the Dudince 50 - a World Athletics Race Walking Tour Gold meeting - on Saturday (22).
The Canadian's 2:21:40 was seven seconds inside the short-lived 2:21:47 set by Masatora Kawano last October in Takahata.
Dunfee race walked solo from gun to tape in Dudince, Slovakia, clicking off regular four-minute plus kilometres throughout and lapping the entire field of 51.
Even naar het algemene topic. Ben wel benieuwd wat de reden erachter is? Verwachten ze meer spektakel? Druk van de Amerikanen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:44 schreef H.Vviv het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Nederland een groot nadeel.
Dunfeegodquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:heywoodu
Weer een extra medaille voor de grote landen, de Amerikanen zullen er niet tegen zijn geweest neequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Even naar het algemene topic. Ben wel benieuwd wat de reden erachter is? Verwachten ze meer spektakel? Druk van de Amerikanen?
Amerikanen hebben met een vrouw als laatste niet echt nadeel op dit moment, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Even naar het algemene topic. Ben wel benieuwd wat de reden erachter is? Verwachten ze meer spektakel? Druk van de Amerikanen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:23 schreef Marcoss het volgende:
4x100 mixed is voor NL toch niet zo interessant? Of krijgen we die volgorde straks ook bij de 4x400? Dan wordt het wel een nadeel ja
Kan me wel voorstellen dat je gaat variëren qua volgorde trouwens
Ik kan er vrij moeilijk warm van worden ja. Wat ik dan wel weer geinig vond: Asher-Smiss een 400 zien lopenquote:Op zondag 6 april 2025 01:48 schreef wimderon het volgende:
Is er hier iemand die die edges (de opgeplakte plukjes haar) mooi vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |