Bovendien: het verlies van Tentoglu was ook wel schokkend/boeiend om te zien. Alweer een topfavoriet die het niet waar kan maken. Eerst Mahuchikh gisteren en nu Tentogluquote:Op zondag 23 maart 2025 14:08 schreef wimderon het volgende:
Het verspringen is ook weer belachelijk close met de top 3 allemaal op één centimeter van elkaar en de top 7 binnen 18 centimeter.
Zelf bepalen was toch alleen in het prille begin het geval? Dat maakte het echt totaal onkijkbaarquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik dacht dat ze dat altijd zelf mochten bepalen? Wat maakt dat nou uit? Maakt het juist leuker als er verschillende strategien zijn....
Het zal best onkijkbaar zijn (voor de luie kijkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf bepalen was toch alleen in het prille begin het geval? Dat maakte het echt totaal onkijkbaar
Beste lijkt me om wel dezelfde volgordes te hebben, maar dan zoals in het biatlon bij de gemengde estafettes: steeds wisselend, de ene keer de vrouwen eerst, de andere keer de mannen eerst.
Voor wat demonstratiewedstrijden is het inderdaad wel leuk, voor de gein even kijken of iemand wel of niet ingehaald wordt. In het zwemmen heb je de gemengde 4x100 meter wisselslag, waar de volgorde vrij gekozen mag worden. Dan heb je gewoon tot 390 meter echt geen flauw idee hoe het gaat, en niet omdat het lekker spannend is (want dat een man een grote achterstand op een vrouw goedmaakt betekent natuurlijk niet gelijk dat het spannend was), maar omdat het allemaal door elkaar heen gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het zal best onkijkbaar zijn (voor de luie kijker), maar ik vind het wel leuk om hele grote verschillen te zien tussen de lopers en dan te moeten inschatten of iemand wel/niet ingehaald kan worden.
Bovendien introduceer je in de estafette ook het tactisch element, namelijk dat je je tegenstander verrast met een opstelling, of niet.
Maar goed, ik snap wel dat de gemiddelde tv-kijker bepaalt hoe iets georganiseerd wordt....
Vind ik wel spannend, want je weet toch niet of dat wel zomaar lukt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor wat demonstratiewedstrijden is het inderdaad wel leuk, voor de gein even kijken of iemand wel of niet ingehaald wordt. In het zwemmen heb je de gemengde 4x100 meter wisselslag, waar de volgorde vrij gekozen mag worden. Dan heb je gewoon tot 390 meter echt geen flauw idee hoe het gaat, en niet omdat het lekker spannend is (want dat een man een grote achterstand op een vrouw goedmaakt betekent natuurlijk niet gelijk dat het spannend was), maar omdat het allemaal door elkaar heen gaat.
DeeBee in SPT / Het Atletiektopic #65 Met de Diamond League-finalequote:Op zondag 6 april 2025 11:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dag 2 van de Grand Slam Track hier integraal terug te kijken:
Bekijk deze YouTube-video
Met een verrassende winnaar op de 1500 meter mannen!
Wat ik trouwens wel mooi vind aan dit concept is dat atleten ook andere afstanden moeten lopen, die ze normaal gesproken niet lopen... interessant om te kijken wat ze daarop kunnen
O, ok thanks. Die had ik niet gezienquote:Op zondag 6 april 2025 11:46 schreef franklop het volgende:
[..]
DeeBee in SPT / Het Atletiektopic #65 Met de Diamond League-finale
Zou het centrale topic gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |