quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nog 3 maanden en dan worden we weer overspoeld/gehersenspoeld met kerstzooi
Herfst dingen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:57 schreef Lovely het volgende:
Eerst herfst dingen kopen dan pas kerst
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:57 schreef aeque het volgende:
Zo, alles weer in huis om @:lovely te voorzien. Leuk hoor zo'n neppe fok flirt/scharrel. Maar ze vreet me helemaal leeg.
Gelukkig maar dat ik je niet echt leeg vreetquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:57 schreef aeque het volgende:
Zo, alles weer in huis om @:lovely te voorzien. Leuk hoor zo'n neppe fok flirt/scharrel. Maar ze vreet me helemaal leeg.
Yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik je niet echt leeg vreet![]()
quote:
Ik alleen op kruidnoten met een wit jasjequote:
Oh, daar doe ik niet aan, met Halloween ook geen speciale versiering, alleen kerstversiering hier, zelfs geen paastak met Pasenquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja![]()
Accessoires bijv vogeltje of herfst takken en bladeren wel nep hoor
Euh dat ken ik ook al nietquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:00 schreef maily het volgende:
[..]
Een muizendorp
Net als @:ieniminimuis
Bij de action wel leuke dingenquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, daar doe ik niet aan, met Halloween ook geen speciale versiering, alleen kerstversiering hier, zelfs geen paastak met Pasen
quote:
Hoi Amandaquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:04 schreef Lovely het volgende:
Hier staan wel leuke dingen op
https://nl.pinterest.com/amanda4386/herfst-accessoires/
Ik was er donderdag. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben medio mei voor het laatst bij de action geweest
Waar is deze liefde op gebaseerd? Bij dat het vasten dan weer over is, blij dat het dan lente is, liefde voor paaseitjes, liefde voor bunnies.....???quote:
Lindt Paashazenquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar is deze liefde op gebaseerd? Bij dat het vasten dan weer over is, blij dat het dan lente is, liefde voor paaseitjes, liefde voor bunnies.....???
Oh is niet je eigen pinterest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |