Supermarktje spelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Supermarket Manager Simulator
Supermarket Cashier Simulator
Dan moet ik maar even weg gaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd als ik @:Lovely zie, mis ik @:AardappelSchotel een beetje
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Supermarket Manager Simulator
Supermarket Cashier Simulator
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even weg gaan
Aardappelschotel komt wel weer terug..( hoop ik )
Paar jaar geleden had je toch van die mini's bij de appiequote:Op zaterdag 14 september 2024 09:48 schreef MizzezAmy het volgende:
deed ik vroeger ook! Met zon nepkassa en allemaal kleine verpakkingen
Nee, want dan mis ik jullie allebei!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even weg gaan
Aardappelschotel komt wel weer terug..( hoop ik )
Is een bijbaantje bij de supermarkt geen optie?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
Heb ook van die spelletjes moet je alles schoonmaken of in vakken doen enz..c
Ahquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, want dan mis ik jullie allebei!![]()
En dan zijn er heel veel verdrietige mannen hier, dat kun je ze niet aandoen
Nah neequote:Op zaterdag 14 september 2024 09:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is een bijbaantje bij de supermarkt geen optie?
Jullie moeten allemaal blijven!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, want dan mis ik jullie allebei!![]()
En dan zijn er heel veel verdrietige mannen hier, dat kun je ze niet aandoen
Ja, maar ik winkel bijna nooit bij de AH, dus ik had er 1, een pak appelsientje. Daar kon ik geen winkel mee openenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:48 schreef maily het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had je toch van die mini's bij de appie
Beetje spiegelen, controle op het scanplein, dierenplaatjes uitdelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is een bijbaantje bij de supermarkt geen optie?
Mini winkelquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik winkel bijna nooit bij de AH, dus ik had er 1, een pak appelsientje. Daar kon ik geen winkel mee openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |