SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is een mooie.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vorige keer was vorige keer toch? Da's toch niet nu? Nu is andere keer. Vorige keer was vorige keer, nu is anders
* gebrokenglas laat deze even op zich inwerken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Welk?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:42 schreef Lovely het volgende:
Even een spelletje downloaden op mijn tablet![]()
![]()
Supermarket Manager Simulatorquote:
Supermarket Cashier SimulatorMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Supermarktje spelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Supermarket Manager Simulator
Supermarket Cashier Simulator![]()
![]()
Dan moet ik maar even weg gaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd als ik @:Lovely zie, mis ik @:AardappelSchotel een beetje
Aardappelschotel komt wel weer terug..( hoop ik )
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Supermarket Manager Simulator
Supermarket Cashier Simulator![]()
![]()
![]()
deed ik vroeger ook! Met zon nepkassa en allemaal kleine verpakkingen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even weg gaan
![]()
![]()
Heb ook van die spelletjes moet je alles schoonmaken of in vakken doen enz..cMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Paar jaar geleden had je toch van die mini's bij de appiequote:Op zaterdag 14 september 2024 09:48 schreef MizzezAmy het volgende:
deed ik vroeger ook! Met zon nepkassa en allemaal kleine verpakkingen
![]()
Nee, want dan mis ik jullie allebei!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even weg gaan
![]()
En dan zijn er heel veel verdrietige mannen hier, dat kun je ze niet aandoen
Is een bijbaantje bij de supermarkt geen optie?quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:48 schreef Lovely het volgende:
Heb ook van die spelletjes moet je alles schoonmaken of in vakken doen enz..c
Ahquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, want dan mis ik jullie allebei!![]()
En dan zijn er heel veel verdrietige mannen hier, dat kun je ze niet aandoen![]()
Nou dan moeten die maar getroost worden door jullie
Nah neequote:Op zaterdag 14 september 2024 09:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is een bijbaantje bij de supermarkt geen optie?
Jullie moeten allemaal blijven!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, want dan mis ik jullie allebei!![]()
En dan zijn er heel veel verdrietige mannen hier, dat kun je ze niet aandoen![]()
![]()
Ja, maar ik winkel bijna nooit bij de AH, dus ik had er 1, een pak appelsientje. Daar kon ik geen winkel mee openenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:48 schreef maily het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had je toch van die mini's bij de appie
Beetje spiegelen, controle op het scanplein, dierenplaatjes uitdelenquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is een bijbaantje bij de supermarkt geen optie?![]()
![]()
Mini winkelquote:Op zaterdag 14 september 2024 09:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik winkel bijna nooit bij de AH, dus ik had er 1, een pak appelsientje. Daar kon ik geen winkel mee openen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: