Regent hier nu inmiddels ook goed ja. Nog geen 'downpour' waarbij ik me zorgen maak dat de boel gaat overstromen gelukkig. Eerder een goeie bui zeg maarquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De buien komen dichterbij
[ x ]
Just do it.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:53 schreef Tjacka het volgende:
Zodra ik het financieel kan ben ik weg hier. Als de AMOC maar niet stopt dan kom ik mijn huis nooit meer kwijt
Regen is ook wel nodig daar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Regent hier nu inmiddels ook goed ja. Nog geen 'downpour' waarbij ik me zorgen maak dat de boel gaat overstromen gelukkig. Eerder een goeie bui zeg maar
In de stromende regen bij windkracht 7 door het bos lopen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dik herfst weer willen![]()
Dat belemmert zoveel bezigheden en leuke dingen.
https://www.bbc.com/news/articles/c20pkwd4dg2oquote:One dead and several missing after 'unprecedented' rains in Japan
One person has died and seven others are missing, officials said, after "unprecedented" rains caused floods and landslides in the coastal quake-hit region of Ishikawa in northern Japan.
Japan Meteorological Agency (JMA) on Saturday issued its highest "life-threatening" alert level for the Ishikawa region, following torrential rains which are expected to last until midday on Sunday.
More than 40,000 people across four cities have been ordered to evacuate after at least a dozen rivers in the region burst their banks.
Two of the missing were carried away by strong river currents, according to Japan's public service broadcaster NHK.
Meanwhile, another four workers carrying out road repairs following a deadly New Year's Day earthquake are also unaccounted for.
More than 120mm (4.7in) of rain was recorded in Wajima on Saturday morning, NHK reported, the heaviest downpour in the region since records began.
JMA forecaster Sugimoto Satoshi told reporters: "This level of downpours has never been experienced in this region before. Residents must secure their safety immediately. The risk to their lives is imminent."
[..]
Hoezo juli?quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Heerlijk verbrand op de tennisbaan, 2 potjes gewonnen
Tot juli allen
@:monkyyy @:pisces29
Dan houdt de regen weer op.quote:
Oh is @Wereldgozer zo’n mooi weer popje.quote:
Max UV index 2.9 vandaag. Wereldgozer heeft ook een teer huidje dan blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh is @:wereldgozer zo’n mooi weer popje.
Bleek popje.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Max UV index 2.9 vandaag. Wereldgozer heeft ook een teer huidje dan blijkbaar.
Wat dacht je ervan om dit gewoon even achterwege te laten zo lang het nog mooi is?quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:36 schreef INViCTuS het volgende:
Komende week wel meer natte geit
[ x ]
ja, dat gevoel heb ik ook, voor sommige gebieden komt het niet uit.quote:Op zaterdag 21 september 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om dit gewoon even achterwege te laten zo lang het nog mooi is?
Dat welquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh is @:wereldgozer zo’n mooi weer popje.
Dank!quote:Op zondag 22 september 2024 09:35 schreef heywoodu het volgende:
Zelf kijk ik vooral met een goed gemoed naar de lijntjes voor de komende dagen, maar ik wens alle liefhebbers van warmte vandaag nog even één voor jullie fijne dag toe, dat dan weer wel
Vaker naar buiten, minder opzien tegen dagen dat ik op pad moet (kantoor en dergelijken met mensen die dan in de lunch op een terrasje willen zitten ipv een beetje koel binnen, drukke treinen met warm weer, yugh), hele dag frisse lucht binnen ipv na een paar uur de ramen dicht en 's avonds weer open, in het algemeen vrolijker wordenquote:Op zondag 22 september 2024 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank!
Is er dan iets wat je gaat doen als het minder zomers is?
Haten op terrasjes, noooohhh.quote:Op zondag 22 september 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaker naar buiten, minder opzien tegen dagen dat ik op pad moet (kantoor en dergelijken met mensen die dan in de lunch op een terrasje willen zitten ipv een beetje koel binnen, drukke treinen met warm weer, yugh), hele dag frisse lucht binnen ipv na een paar uur de ramen dicht en 's avonds weer open, in het algemeen vrolijker worden
Oh ik heb geen hekel aan terrasjes hoor, zeker niet, alleen vind ik het juist lekker bij maximaal 20 graden en een lekker briesje (en schaduw), terwijl de rest dat fijn vindt bij 25 graden en in de zonquote:Op zondag 22 september 2024 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haten op terrasjes, noooohhh.
Rest snap ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |