En een lekker flesjequote:Op donderdag 12 september 2024 21:35 schreef Karzai het volgende:
Pizza arabica
Mozzarella, geitenkaas, spinazie, gegrilde aubergine, cranberries, pijnboompitten, honing en chilivlokken
[ afbeelding ]
Is Duitse advocaat van die dunne die je ook op kerstmarkten ziet? Want: jummiequote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Risotto met prei & venkel, brado & mosselen
toe:
[ afbeelding ]
Stoofpeertjes met ricotta & Duitse advocaat
Lieve hontquote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
toe:
[ afbeelding ]
Wat een leuke hond, heb je een andere in huis genomen?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
toe:
[ afbeelding ]
Ja, die ja. In Duitse supers te koop voor zeer uiteenlopende prijzen, ik heb geen idee wat voor kwaliteitsidee daar bij hoort. Ze komen in 14% en 20% variant en ik kies de 20quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is Duitse advocaat van die dunne die je ook op kerstmarkten ziet? Want: jummie![]()
Lekker kindermenuquote:Hier kipburger op vanavond met patatjes en koffie
Nu stuk chocolade met hazelnoten
Oppashond.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat een leuke hond, heb je een andere in huis genomen?
Plus, lekker eten natuurlijk
En het hondje zit alvast klaar voor als er wat van tafel valtquote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
toe:
[ afbeelding ]
Lekker! Neem ik volgende keer ook eens mee, zeker die combinatie die jij hier hebt klinkt goed!quote:Op donderdag 12 september 2024 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, die ja. In Duitse supers te koop voor zeer uiteenlopende prijzen, ik heb geen idee wat voor kwaliteitsidee daar bij hoort. Ze komen in 14% en 20% variant en ik kies de 20
[..]
Lekker kindermenu.
Ik had ook witlof vandaagquote:Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En het hondje zit alvast klaar voor als er wat van tafel valt![]()
Ik had vanavond een agv'tje witlof, gekookt met een scheutje melk en het kookvocht gebonden met maizena en kerriepoeder.
Met kipfilet.
De melk deed mijn moeder altijd tegen het bitter van de witlof.
Is blijven plakken.
Ik maak er ook wel eens een stamppot van met blauwe kaasquote:Op donderdag 12 september 2024 22:29 schreef Molo het volgende:
Witlof is bazenvoer, gaat hier morgen op het menu![]()
Mag ik mee etenquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:57 schreef Blues het volgende:
Pannenkoeken met spek, appel en stroop![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ohhhquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:57 schreef Blues het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:06 schreef MadMaster het volgende:
De sneeuwgrens gevonden, dus tijd voor wat bijbehorends kouds...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stap direct op de fietsquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hoor, maar tis niet vegan.
Wel lactosevrij
Omnomnomnomquote:Op vrijdag 13 september 2024 16:57 schreef Blues het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Vezelrijk en gezond.quote:
Heerlijk, overheerlijk. Boordevol proteïne.quote:
Als ik aan bonen denk, dan denk ik aan Idhquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heerlijk, overheerlijk. Boordevol proteïne.
Als ik nu in andere apps ga typen en het begint met een 4 vraagt de AI/spellingcontrole nog steeds of ik misschien 4EverBlackEyed bedoel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik aan bonen denk, dan denk ik aan Idh
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Omnomnomnom![]()
Je inspireert me. Er moet dringend weer eens pannekoeken op het menu alhier.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik nu in andere apps ga typen en het begint met een 4 vraagt de AI/spellingcontrole nog steeds of ik misschien 4EverBlackEyed bedoel.
Oh die maakte mijn moeder altijd en ik heel af en toe voordat ik vegan ging. Zo lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Honig prei ovenschotel met kerrie
Kreeg ik ooit gratis bij de AH en zoutmijn zelf nooit kopen. Nu toch maar eens maken bij wijze van experiment. Heb de instructies niet helemaal gevolgd, want dat is blijkbaar te moeilijk voor me. Nu maar eens kijken wat het wordt.
Edit: verdomme, ik lees nu pas de variatietip [ afbeelding ]
quote:
Ik vind het er heerlijk uit zien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:12 schreef drakin het volgende:
Niet CUL waardig
Snackbar huisgemaakt patat, en dan krijg je dit rare bruine goedje voor je neus.
Ze beweren dat het gekarameliseerd is, wat doe ik? Eet ik dit op?
[ afbeelding ]
Wauw, dat ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:57 schreef Blues het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:21 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ik vind het er heerlijk uit zien.
Zou dat op de post kunnen ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook![]()
@:golfer staat nu nog een stapel flensjes te bakken die we dan invriezen.
Altijd lekker als tussendoortje zo'n flens met bijv jam of appelstroop
Boh dat ziet er juist lekker uitquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:12 schreef drakin het volgende:
Niet CUL waardig
Snackbar huisgemaakt patat, en dan krijg je dit rare bruine goedje voor je neus.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:25 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Graag recept...
Ik zie uien, tomaat, rundergehakt, een uitrol pizzadeeg....
Aardappels gebruikt met te hoog suikergehalte, dan krijg je ditquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:12 schreef drakin het volgende:
Niet CUL waardig
[ afbeelding ]
Die variatietip, hallelujahquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:13 schreef NoCigar het volgende:
Honig prei ovenschotel met kerrie
Kreeg ik ooit gratis bij de AH en zou het zelf nooit kopen. Nu toch maar eens maken bij wijze van experiment. Heb de instructies niet helemaal gevolgd, want dat is blijkbaar te moeilijk voor me. Nu maar eens kijken wat het wordt.
Edit: verdomme, ik lees nu pas de variatietip [ afbeelding ]
Echt?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Aardappels gebruikt met te hoog suikergehalte, dan krijg je dit
Ja hoorquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Echt?
Dus het is wel eetbaar, nooit geweten dat je dan dit krijgt.
Dankje dan ga ik het nu eten
Ik eet bijna nooit patat, dit had ik nog nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor
Hooguit een iets te diepe smaak voor patat, ik vind het wel lekker (dhr. Molo hier maakt heel soms zelf patat en gebruikt dan ook steevast de verkeerde aardappelen)
quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wauw, dat ziet er goed uit!
Vanavond buritto's, tja, uit een pakje.
Eerste waar ik aan dacht, jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Aardappels gebruikt met te hoog suikergehalte, dan krijg je dit
Vergeet de pure cacao niet, lepeltje in je gehaktmengselquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
Rundergehakt rullen.
Uitje, pepertje, knoflook, paprika, tomaat, in blokjes. mais, als je dat lekker vind.
Op die volgorde in de pan.
Tomatenpuree even meebakken,
Komijnzaad, paprikapoeder, kaneel en oregano.
Klein scheutje water om het wat smeuig te maken.
In de pannenkoekjes vouwen en dichtmaken met een cocktailprikker.
Bovenin de oven oven, totdat het wat begint te kleuren.
Je kan er ook nog wat kaas over doen
Maak je ondertussen een sausje van slasaus, geraspte knofloof, peterselie, peper en zout.
Smullon
Oh ja. Dat is wel lekker, ja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Vergeet de pure cacao niet, lepeltje in je gehaktmengsel
Ik hou niet van bruin gebakken en dit vind ik wel echt, hoop niet oud, bruin.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:12 schreef drakin het volgende:
Niet CUL waardig
[ afbeelding ]
Al was het een boterham met pindakaas (en dat gebeurd vaker dan je denktquote:Op vrijdag 13 september 2024 21:22 schreef SoS87 het volgende:
Ik had vanavond gebakken aardappelpartjes, gemengde groenten en een varkenssaucijs.
Spannond.
Nee, het was vies dus liet ik het staan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hou niet van bruin gebakken en dit vind ik wel echt, hoop niet oud, bruin.
Gekarameliseerd klinkt als onzin bij patat. Ik zou deze kleur alleen ok vinden bij zoete aardappelfriet.
Heeft het je gesmaakt uiteindelijk?
Hoe maak je dat dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
Wel zelfgemaakte, want die uit een potje vind ik meestal niet te eten![]()
Zelfs die bij de chinees vandaan legt het af, vind ik.
Stukje fijngesnipperde ui en een teen knoflook in wat olie fruiten, met wat sambal trassi en gemberpoeder.quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan?
Heb al vaak geprobeerd maar om één of andere reden blijft toch altijd gewoon naar pindakaas smaken
Nog maar eens een keer proberen…quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Stukje fijngesnipperde ui en een teen knoflook in wat olie fruiten, met wat sambal trassi en gemberpoeder.
Kopje kokosmelk erbij,
Een zo vol als je kan krijgen eetlepel pindakaas erbij en losroeren.
Scheutje A-merk ketjap manis erbij.
Scheutje melk erbij, om de pindasmaak iets te verzachten.
Blijven roeren, tot het wat begint te binden.
Oh crackers! Ga ik ook weer kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:11 schreef Karzai het volgende:
Vanochtend heel vroeg koffie en een banaan
Nu een glaasje framozen limonade, bakje volle kwark, druiven, 2 spelt-volkoren crackers met extra belegen kaas, gekookt eitje, tomaat, peper, zout en mayonaise
[ afbeelding ]
Winnaar van de Kassa satésaustestquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:34 schreef Tegan het volgende:
Voor de makkelijke pindasaus raad ik die van Wijko aan. Rest van het schap is inderdaad niet te eten.
Hier ook nog een 'authentiek' recept, van Job van der Bijlquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:28 schreef Magica het volgende:
[..]
Nog maar eens een keer proberen…
Vinden wij ook de lekkerste. En dan de pittige.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:34 schreef Tegan het volgende:
Voor de makkelijke pindasaus raad ik die van Wijko aan. Rest van het schap is inderdaad niet te eten.
Gezond? Vooral lekker toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:13 schreef Blues het volgende:
Ik at ook nog 2 dadelsZo calorierijk maar zo lekker (en gezond).
Ja haal ik ook vaak, maar dan niet de kant en klare maar waar je nog water bij moet doen die vind ik lekkerderquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:34 schreef Tegan het volgende:
je kunt zelf ook een teentje knoflook, sambal en ketjap bij de k&k doen om het wat lekkerder te makenquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja haal ik ook vaak, maar dan niet de kant en klare maar waar je nog water bij moet doen die vind ik lekkerder
Goeie tip, ook weleens gedaan in het verleden. Kan ik vaker weer gaan doenquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kunt zelf ook een teentje knoflook, sambal en ketjap bij de k&k doen om het wat lekkerder te maken
Dan moet je wel echt een behoorlijke hoeveelheid dadels eten wil je de voordelen van dadels ervaren, en dan heb je echt een shitload aan suiker binnen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Vezels en https://www.voedingswaard(...)edingsmiddel/?id=935
Ik kreeg van de week een verse dadel. Snap niet dat iets dat zo vies is, gedroogd zo lekker kan worden. Ook meteen ruwe tanden brrquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:13 schreef Blues het volgende:
Ik at ook nog 2 dadelsZo calorierijk maar zo lekker (en gezond).
Was ie wel rijp?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een verse dadel. Snap niet dat iets dat zo vies is, gedroogd zo lekker kan worden. Ook meteen ruwe tanden brr
Geen flauw idee. Kreeg het van een Syrische, zij vond het een lekkernij en meerdere syriers waren heel blij ermee.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:24 schreef Blues het volgende:
Geïnspireerd door @:karzai
Crackers met oude kaas en tomaat![]()
Buiten in het zonnetje
[ link | afbeelding ]
Ik ook weleens gehad van iemand, ik vond het ook idd echt niet te vretenquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een verse dadel. Snap niet dat iets dat zo vies is, gedroogd zo lekker kan worden. Ook meteen ruwe tanden brr
Geen van de Nederlanders hoefde een tweedequote:Op zaterdag 14 september 2024 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook weleens gehad van iemand, ik vond het ook idd echt niet te vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |