Die melkt d'r bekendheid uit. Slim.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Voor 75 euro spreekt iris een persoonlijke boodschap voor je in
Wil je een paar Yamas sokken ?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die melkt d'r bekendheid uit. Slim.
Sokken?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wil je een paar Yamas sokken ?![]()
[ afbeelding ]
Dan is het je ook wel een beetje naar de bol gestegen…quote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft toch ook bekendheid gekregen door het programma? Groot gelijk dat ze daar een slaatje uit wil slaan. En als iedereen erover denkt als jij en Marije, dan verdient ze niks.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Dan is het je ook wel een beetje naar de bol gestegen…
Van Arno circuleert ook zo’n filmpje.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is inmiddels heel gewoon geworden. Ik moet er zelf ook niet aan denken om ervoor te betalen, maar hé, ik moet er ook niet aan denken om voor het oog van heel Nederland te gaan daten.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van Arno circuleert ook zo’n filmpje.
En ja er zijn mensen die dit kopen. Mijn man en een stel vrienden bestelden een videoboodschap bij rapper Sjors. Ik heb zelden zo hard gelachen en tegelijkertijd gecringed.
De partner van die vriend heet Karen (kaa-ren) en Sjors zei karren. Yeah yeah.
Ze had het uitgelegd. Nadat ze dagelijks bestookt werd door verzoekjes om een boodschap, is ze het op deze manier in banen gaan leiden. Ik snap dat wel.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:17 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Dan is het je ook wel een beetje naar de bol gestegen…
Ja want gewoon niet met die onzin mee doen is natuurlijk nooit een optie?quote:Op donderdag 19 september 2024 20:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze had het uitgelegd. Nadat ze dagelijks bestookt werd door verzoekjes om een boodschap, is ze het op deze manier in banen gaan leiden. Ik snap dat wel.
Ik las het net! En hij zit in een vechtscheiding.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:04 schreef Firuze60 het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)-hij-is-nog-getrouwd
Iemand dit nog meegekregen en waarom verbaast mij dit helemaal niet?
En dan vind ik de rol van zijn goede vriendin Debbie nog vreemder in dit hele verhaal.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las het net! En hij zit in een vechtscheiding.
quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Aldus Malgosia. Jaja.quote:Al wil ze het hele kasteel hebben, ik zou niet strijden
In dat artikel staat dat die relatie 25 jaar heeft geduurd. Hij is dus met zijn ex iets begonnen toen hij 38 was. Zijn ex moet stukken jonger zijn geweest, aangezien de kinderen nog klein zijn. Ik kom dan op een jaar of 20 jonger. Dan is zijn huidige vriendin heel wat meer age appropriate 😃quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
16 zoiets. Ze hebben dat kasteel in 99 gekocht en toen waren ze al getrouwd.quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
In dat artikel staat dat die relatie 25 jaar heeft geduurd. Hij is dus met zijn ex iets begonnen toen hij 38 was. Zijn ex moet stukken jonger zijn geweest, aangezien de kinderen nog klein zijn. Ik kom dan op een jaar of 20 jonger. Dan is zijn huidige vriendin heel wat meer age appropriate 😃
En arme Sjaak, Sjaak af!quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
16 zoiets. Ze hebben dat kasteel in 99 gekocht en toen waren ze al getrouwd.
[ afbeelding ]
Moeilijk moeilijk allemaal ,Arme Appie
Dit.quote:Op maandag 23 september 2024 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ook wel weer een sensatieverhaal. Die rechtszaak staat al eeuwen gepland natuurlijk en zal over de verdeling gaan. Dat is iets anders dan "hij moet voorkomen" alsof het uit het niets komt.
En waarom zou je niet mogen daten als je al twee jaar of langer uit elkaar bent, ook al is er nog geen definitieve uitspraak? Ik ken mensen waarbij het vijf jaar heeft geduurd en die inmiddels allebei al samenwoonden. Gaat om geld.
Nee, dat heeft hij nooit beweerd. Hij wilde juist niet meer trouwen was zijn reactie nadat Alice zei dat ze dat graag wilde.quote:Op maandag 23 september 2024 11:14 schreef Stepperoller het volgende:
Albert beweerde in het programma nog nooit te zijn getrouwd geloof ik, dus ik dacht dat dat de nieuwswaarde was.
Kasteelhork.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
16 zoiets. Ze hebben dat kasteel in 99 gekocht en toen waren ze al getrouwd.
[ afbeelding ]
Moeilijk moeilijk allemaal ,Arme Appie![]()
Albert vindt het allemaal erg lastig en lijdt er zichtbaar onder.
Hij zou in november een groot feest geven voor zijn relaties, vrienden en familie maar dat heeft hij afgezegd.
Zijn hoofd staat er niet naar, de stemming is verpest![]()
![]()
Kasteelhork moet voorkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |