abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215248694
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:13 schreef Em31 het volgende:

[..]
En wat hebben we genoten!
Onwijs gelachen. Nul stress enzo. Beetje meedoen on the side. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215248721
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:02 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook wel, alleen een simpel nummer met een matige staging waarbij Nederland er op de achtergrond maar wat bij is vind ik al helemaal niets. Ik heb het gevoel dat elke deelname van wie dan ook nogal een negatief gevoel gaat geven aankomend jaar.
Je moet bijna wel Hang Youth of zoiets sturen om qua hype in de buurt te komen van het hele Joost-verhaal. En dat gaat niet gebeuren, dus dan wordt het al snel een beginnend artiest met een Radio 2-nummer. Dat kan best leuk zijn, maar ja... het voelt dan wel alsof ze zijn gezwicht voor de EBU en weer terug in hun hok gaan.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:26:12 #199
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_215248768
Co
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:13 schreef Em31 het volgende:

[..]
En wat hebben we genoten!
Complete meltdowns. Al die newbies denken maar dat het dit jaar met Joost intens was. Wij weten wel beter. :7

Maar ik wil echt geen tweede keer Joost. Deze hele EBU-saga moet een keer worden afgesloten, en dat duurt alleen maar langer.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_215248770
Ik wil Prins S. hè O-)
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:30:42 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215248812
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:26 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik wil Prins S. hè O-)
Ik denk dat we eerst terug gaan naar iets meer burgerlijk.
pi_215248826
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Je moet bijna wel Hang Youth of zoiets sturen om qua hype in de buurt te komen van het hele Joost-verhaal. En dat gaat niet gebeuren, dus dan wordt het al snel een beginnend artiest met een Radio 2-nummer. Dat kan best leuk zijn, maar ja... het voelt dan wel alsof ze zijn gezwicht voor de EBU en weer terug in hun hok gaan.
Ja blegh, totaal geen zin in. :X
pi_215248835
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
Co
[..]
Complete meltdowns. Al die newbies denken maar dat het dit jaar met Joost intens was. Wij weten wel beter. :7

Maar ik wil echt geen tweede keer Joost. Deze hele EBU-saga moet een keer worden afgesloten, en dat duurt alleen maar langer.
_O- Wat we allemaal hebben doorstaan. ;(
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:42:44 #204
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215248921
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 20:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik zit persoonlijk niet per se te wachten op de return van Joost, ik vind dat hij het eigenlijk zelf gewoon niet moet willen. En ik vind z'n gabberfase ook best wel slecht, muzikaal gezien.

Maar als ik dan zo Aran weer zie denk ik: ja, Joost moet gaan. De ultieme middelvinger naar alles wat nep is en achterbaks aan Eurovisie. Waar Aran dus onderdeel van is.
Helemaal met je eens :Y

Ik hoop dat er vanaf volgend jaar er meer ruimte is voor een veilig gevoel voor de deelnemende artiesten. Want buiten de diskwalificeren van Joost, is dat voor mij ook een ontzettende smet op de editie van dit jaar geweest.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_215249020
Als het gaat om een deelname, heb ik eigenlijk in niemand echt zin. Sowieso heb ik geen zin in een Nederlandse deelname, dus dat helpt niet mee ( :') ).

Maar ik ben een beetje uitgekeken op het typetje Joost. Hoewel ik hem als persoon het beste gun, zou ik hem vooral gunnen nooit meer iets met het ESF te maken te hebben.

En het al genoemde alternatief van een Radio 2-artiest met een passende radiohit, betekent inderdaad een soort stilzwijgend de EBU gelijk geven en ondertussen zelf geruisloos op een oninteressante eindpositie uitkomen, dus dat is ook niets.

Ik zou dus eigenlijk niet weten wat voor inzending leuk zou zijn voor de fans.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 21:58:43 #206
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215249053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:55 schreef Fred_B het volgende:

Maar ik ben een beetje uitgekeken op het typetje Joost. Hoewel ik hem als persoon het beste gun, zou ik hem vooral gunnen nooit meer iets met het ESF te maken te hebben.

x2
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 oktober 2024 @ 22:20:44 #207
163650 Greys
pi_215249277
Ik gun mezelf gewoon een jaar nul ergernis en opwinding en woede vwb het ESF en dat kan alleen als NL gewoon een jaar niet meedoet.

(En dan ga ik stiekem hopen dat het een enorme clusterfuck wordt die editie en dat er geen redden meer aan is. Ik gun Joost dat ook. Gieren vanaf de zijlijn en middelvingeren naar de EBU met ons.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215249337
Denk dat het meer uit beleefdheid is dat de AvroTros met Joost "praat". Ze hebben eerder aangegeven met verschillende artiesten in gesprek te zijn en dan zou het gek zijn (en nogal raar overkomen) als Joost niet een van die artiesten is. Waarschijnlijk gewoon weer een opgeklopt Boulevard bericht, kan me echt niet voorstellen - zeker na het nieuws van gister - dat hij nog een keer wil gaan.
pi_215249536
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Greys het volgende:

(En dan ga ik stiekem hopen dat het een enorme clusterfuck wordt die editie en dat er geen redden meer aan is. Ik gun Joost dat ook. Gieren vanaf de zijlijn en middelvingeren naar de EBU met ons.)
Ik vrees dat het een standaard editie wordt waarbij de halve wereld gewoon geniet en plezier heeft. (En wij niet. ;( ) Hopelijk komt jouw scenario uit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 oktober 2024 @ 00:01:13 #210
163650 Greys
pi_215249969
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vrees dat het een standaard editie wordt waarbij de halve wereld gewoon geniet en plezier heeft. (En wij niet. ;( ) Hopelijk komt jouw scenario uit.
De EBU krijgt het de komende jaren sowieso moeilijk denk ik want er zal door velen meer kritisch gekeken worden naar hun handelen nav hun eigen onderzoek en beloftes en afspraken. En daarnaast zijn er nog wel wat reële praktische uitdagingen zoals dit bv:

quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 11:29 schreef Fred_B het volgende:
Wat wel interessant is, is dat er nu een structurele ‘weeffout’ in de puntenverdeling zit. Met de situatie in Israël en een massale verspreiding van Oekraïners over Europa, is de kans groot dat die landen de komende jaren telkens enorm hoog gaan scoren in de televoting. En dat verpest de puntentelling in het 50-50 systeem natuurlijk aanzienlijk, want als veel 10’en en 12’en worden weggekaapt in de televoting, bepaalt de jury uiteindelijk steeds de winnaar. Daar moet wel iets van een oplossing voor komen, want je kan ook niet elk jaar Oekraïne en Israël aan het begin van de show zetten, en in het proces ook een paar televoting-favorieten als dit jaar Nederland (en in mindere mate Litouwen) onder de bus gooien om die landen nog meer te neutraliseren.
Dus even los van de Joostsituatie, er zal sowieso kritischer naar het handelen van de EBU worden gekeken door media uit diverse landen. Niet door de diskwalificatie maar door de kritiek van diverse deelnemers en omroepen en bv het tot nu toe compleet negeren door de EBU van officiële vragen/kritiek van Nemo die won waar de BBC deze week over schreef.
Tuurlijk zal het op tv in mei alsnog weer een 'alles gaat gewéldig en Martin Ö is fantástisch en het boe filteren we gewoon weer weg ook al beloofden we dat nooit te zullen doen' show worden, maar de EBU gaat denk/hoop ik steeds meer kritiek krijgen en onder een vergrootglas liggen na afgelopen editie en ik gun het ze.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze zondag 13 oktober 2024 @ 06:18:10 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215250584
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:27 schreef d_elise het volgende:
Denk dat het meer uit beleefdheid is dat de AvroTros met Joost "praat". Ze hebben eerder aangegeven met verschillende artiesten in gesprek te zijn en dan zou het gek zijn (en nogal raar overkomen) als Joost niet een van die artiesten is. Waarschijnlijk gewoon weer een opgeklopt Boulevard bericht, kan me echt niet voorstellen - zeker na het nieuws van gister - dat hij nog een keer wil gaan.
Ik zou het vooral erg dom vinden van hem.
Your beauty never ever scared me.
  Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 08:45:54 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_215250948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik gun mezelf gewoon een jaar nul ergernis en opwinding en woede vwb het ESF en dat kan alleen als NL gewoon een jaar niet meedoet.

Je bent toch mod hier :? Dan is het 't zelfde als een VBL mod die hoopt dat er nooit meer een WK voetbal is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 13 oktober 2024 @ 10:02:35 #213
39237 crew  H_T
2733
pi_215251571
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 08:45 schreef tong80 het volgende:

[..]
Je bent toch mod hier :? Dan is het 't zelfde als een VBL mod die hoopt dat er nooit meer een WK voetbal is.

Greys is al een paar jaar geen mod meer. Daarnaast zegt ze niet dat ze hoopt dat Nederland nooit meer meedoet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 oktober 2024 @ 10:21:05 #214
163650 Greys
pi_215251768
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 08:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Eén jaar zonder overleven we wel hoor en is heel iets anders dan 'nooit meer'. Plus: als NL niet meedoet is er nog steeds een Songfestival dus degenen die ervan houden kunnen dan nog steeds kijken als ze willen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 10:37:14 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_215251881
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:21 schreef Greys het volgende:

[..]
Eén jaar zonder overleven we wel hoor en is heel iets anders dan 'nooit meer'. Plus: als NL niet meedoet is er nog steeds een Songfestival dus degenen die ervan houden kunnen dan nog steeds kijken als ze willen. :P
Om bij voetballen te blijven. Als Nederland het WK van Qatar had gecoyboyt had de FIFA ongetwijfeld maatregelen tegen Nederland genomen. Dat soort organisaties zijn zo machtig. Kijk naar Joost Klein. Je bent gewoon machteloos, ook al sta je in je recht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215252093
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 10:37 schreef tong80 het volgende:

[..]
Om bij voetballen te blijven. Als Nederland het WK van Qatar had gecoyboyt had de FIFA ongetwijfeld maatregelen tegen Nederland genomen. Dat soort organisaties zijn zo machtig. Kijk naar Joost Klein. Je bent gewoon machteloos, ook al sta je in je recht.

Als er op het voorbije EK zoiets was gebeurd als bij Joost, zeg tussen Dumfries en een UEFA-official na Nederland-Turkije, en Nederland zou vlak voor de halve finale tegen Engeland uit het toernooi zijn gegooid, dan denk ik dat er ook weinig enthousiasme zou zijn om volgend jaar gewoon weer mee te doen aan het nieuwe EK (als dat elk jaar zou zijn).

En met strafmaatregelen zal het wel loslopen, gezien de financiële belangen voor de EBU om Nederland erbij te hebben. Die maatregelen komen toch wel en zijn eerder als zo’n silent ban in het wielrennen, als iemand gepakt is met doping en dat niet mag uitlekken voor het imago van de sport. Denk aan een slechte startpositie, lage juryscore, slechte beelden, enz.
  Trouwste user 2022 zondag 13 oktober 2024 @ 11:11:21 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_215252163
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:03 schreef Fred_B het volgende:

En met strafmaatregelen zal het wel loslopen, gezien de financiële belangen voor de EBU om Nederland erbij te hebben.
Engeland werd ooit voor langere tijd uit de Europacup geband. Liverpool nog langer. Zoals AC Milan en Ajax ook een jaar niet mochten deelnemen als straf. In 1992 werd Denemarken Europees kampioen omdat Joegoslavië als groepswinnaar werd uitgesloten.

pi_215252582
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:11 schreef tong80 het volgende:

[..]
Engeland werd ooit voor langere tijd uit de Europacup geband. Liverpool nog langer. Zoals AC Milan en Ajax ook een jaar niet mochten deelnemen als straf. In 1992 werd Denemarken Europees kampioen omdat Joegoslavië als groepswinnaar werd uitgesloten.

Misschien een beetje Hans goedkoop, maar meer dan 30 jaar terug waren het natuurlijk nog wel andere tijden. Ergens in de jaren ‘80 is bijvoorbeeld Griekenland ook ooit nog gediskwalificeerd van het ESF vanwege het sturen van een al bestaand liedje.

Maar tegenwoordig grijpt de FIFA ook niet in als Manchester City met de financiën rommelt, en dat is op het ESF niet anders als de financiële consequenties van hard straffen te groot zijn voor de EBU. Zweden kreeg een fopstrafje na het sturen van de cover Listen To Your Heartbeat, Azerbeidzjan stuurde de politie naar inwoners die op Armenië hadden gestemd en kwam er mee weg, en recent nog het schandaal van jury’s die onderling de punten hadden afgesproken. Het enige wat je niet kan maken, is een onbetaalde schuld bij de EBU hebben, daar hebben Roemenië en Bosnië last mee gekregen.
  zondag 13 oktober 2024 @ 11:48:02 #219
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215252604
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:07 schreef Mishu het volgende:
Van wat ik van RTL Boulevard begreep gaat het puur om het liedje en niet om de artiest er om heen. Dus de artiest kan een achterlijke niet functionerende kwal zijn, als het liedje goed is gaan ze daarvoor.
Dus jij maakt ook kans met een goed liedje!
Antifa
  zondag 13 oktober 2024 @ 19:35:16 #220
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215256320
Joost stookt het vuurtje nog even verder op:
https://www.instagram.com(...)MTcxYnM1dzhibnllcA==
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  roze zondag 13 oktober 2024 @ 19:50:20 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215256450
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
Joost stookt het vuurtje nog even verder op:
https://www.instagram.com(...)MTcxYnM1dzhibnllcA==
Ik geloof het niet zo dat hij deze shitshow echt nog een keer wilt.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 oktober 2024 @ 19:51:45 #222
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215256461
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik geloof het niet zo dat hij deze shitshow echt nog een keer wilt.
Ik kan het me ook niet voorstellen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 13 oktober 2024 @ 21:31:12 #223
130755 Kinga
versier hier
pi_215257229
Ergens denk ik dan weer wel, hij wil die nachtmerrie van vorig jaar gewoon omdraaien en het positief beeindigen misschien?

Lekker in het zwarte pak en een protest lied.
pi_215257430
Volgens mij vindt hij het wel leuk om de media te trollen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')