Sure dat het niet trollen isquote:Op maandag 14 oktober 2024 10:34 schreef NailQueen het volgende:
Volgens Luctor in de SC is er zo songfestivalnieuws op radio 2?
Hij boert toch niet goed genoeg kan geen boodschappen meer doen bij de AHquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:33 schreef Greys het volgende:
Wel weer hardop lachen om het Dirktassie waarmee Joost het podium op kwam hollen. Dit keer geen AH
Is er een negeerfunctie? Tell me more. Er zit weer iemand ver over mijn irritatie-grens 😊quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:23 schreef Troel het volgende:
[..]
De negeerfunctie is echt wel gewoon heel fijn hoor, ook al zie je het wel als andere mensen erop reageren. Het mooiste zou zijn dat als er iets gequote wordt, dat het dan ook ingeklapt wordt
Ooit komt er een stuk kaas en pot mayonaise uitquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:33 schreef Greys het volgende:
Wel weer hardop lachen om het Dirktassie waarmee Joost het podium op kwam hollen. Dit keer geen AH
Owja ik zie het.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is @:Cee dus he, even voor de zekerheid, niet ik.
Er zijn meerdere ESF/FOK-ers bij het concert dus we krijgen vast van meerdere kanten verslag.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nice @:Cee! Hebben ze ook nog de Europapa remix gedaan?
Nope Joost was alleen even voor Traffik. En Kaarija vroeg daarna het publiek of we ook niet vonden dat Joost weer mee moest doen met Eurovision. Wat enthousiast ontvangen werd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nice @:Cee! Hebben ze ook nog de Europapa remix gedaan?
Daardoor konden we wel lekker makkelijk een stuk naar voren om daar Trafik, Kot Kot, It's crazy it's party en Cha cha cha te zienquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Hahaha er werd een moshpit ingezet maar we waren allemaal zo verrast door Joost dat het maar een kleintje werd
Dat is jouw interpretatie. Wij kennen 'het verhaal' maar van één kant...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 04:16 schreef sp3c het volgende:
Verpest door een overdreven fijngevoelige fotodame
Wat kinderachtig! Als je probeert om andere meningen dan die van jezelf te boycotten dan kun je misschien beter in Noord-Korea gaan zitten in plaats van op een openbaar discussie-forum.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef Fred_B het volgende:
(Ik stel voor dat we de voorgaande 4 berichten even negeren, anders zijn we weer een half topic verder met geneuzel)
Dat geld eigenlijk voor al mijn posts op fok!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 04:24 schreef drankge het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Wij kennen 'het verhaal' maar van één kant...
Ik weet niet of het alleen voor abo is, maar dan is het de moeite waard. Je ziet dan gewoon de posts van die persoon niet meer. Werkt heerlijk!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:45 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Is er een negeerfunctie? Tell me more. Er zit weer iemand ver over mijn irritatie-grens 😊
Jammer dat er zo’n hysterisch wijf doorheen loopt te blèrenquote:
SNAP blijft toch altijd wat een mysterie voor me. Ik snap dat zulke nummers dan echt zo’n radiohit kunnen worden, maar 1,3 MILJARD.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:26 schreef Fred_B het volgende:
Joost nadert de Top 10 van meest gestreamde ESF-nummers op Spotify. Al heeft Duncan nog wel het tienvoudige aan streams.
[ x ]
Als je persoonlijk gaat wezen kan ik jou ook nog wel wat vertellen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer dat er zo’n hysterisch wijf doorheen loopt te blèren
Het blijft voor mij een mysterie wat mensen zo goed vinden aan Soldi dat het 290 miljoen gestreamd isquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
SNAP blijft toch altijd wat een mysterie voor me. Ik snap dat zulke nummers dan echt zo’n radiohit kunnen worden, maar 1,3 MILJARD.Terwijl er toch wel meer van dat soort nummers bestaan, voelde toen zelfs wat oubollig.
Het is nou eenmaal wat ongebruikelijk om in stilte te gaan staan breien tijdens concerten Rippert.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jammer dat er zo’n hysterisch wijf doorheen loopt te blèren
Misschien puur door TikTok? En dat het zelfs In landen in Azië opgepikt werd. Dan tikt het sneller aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
SNAP blijft toch altijd wat een mysterie voor me. Ik snap dat zulke nummers dan echt zo’n radiohit kunnen worden, maar 1,3 MILJARD.Terwijl er toch wel meer van dat soort nummers bestaan, voelde toen zelfs wat oubollig.
Zie nu pas dat het iemand van dit forum isquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal wat ongebruikelijk om in stilte te gaan staan breien tijdens concerten Rippert.
Ja volgens mij kwam het echt voornamelijk door Tiktok en insta-reels waar het megaveel gebruikt werd als muziekje en dat het toen idd wereldwijd gedraaid werd. Op het ESF werd ze 20e ofzo geloof ik? Gaaf dat dat dan alsnog dus kan gebeuren, zo'n hit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien puur door TikTok? En dat het zelfs In landen in Azië opgepikt werd. Dan tikt het sneller aan.
Ja denk het ook, plus Amerika ook nog. Onderschat denk ik hoe snel zoiets dan kan gaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien puur door TikTok? En dat het zelfs In landen in Azië opgepikt werd. Dan tikt het sneller aan.
Vooral grappig dat het pas zo laat na het event zelf zo’n mega hit werd.
[..]
Zie nu pas dat het iemand van dit forum isvolgende keer rest vh topic lezen. Excuses cee
Ik denk dat @Cee het je wel vergeeft want die is onderweg naar Parijs voor nog een Käärijä concert dus vast in een goed en vergevingsgezind humeur!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:41 schreef RipCity het volgende:
Zie nu pas dat het iemand van dit forum isvolgende keer rest vh topic lezen. Excuses cee
![]()
Ik had het niet meer verwachtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
Echt tof dat jullie zo'n gave avond hebben gehad en dat Joost ook nog kwam.
Volgens mij gaat Cee niet naar Käärijä. Käärijä gaat naar Cee!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Cee het je wel vergeeft want die is onderweg naar Parijs voor nog een Käärijä concert dus vast in een goed en vergevingsgezind humeur!
Ja, dat was wel een mooie verrassing. Stiekem hoop je erop, maar durf je er ook niet te veel op te hopenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
Echt tof dat jullie zo'n gave avond hebben gehad en dat Joost ook nog kwam.
1000x liever iemand die zich (een beetje te) laat gaan dan iemand die ongeïnteresseerd door de muziek heen staat te lullen over de nieuwe printer op kantoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:01 schreef Cee het volgende:
Ik ga me niet verontschuldigen voor het hebben van een toptijd.
Ik vind er wat van dat WNL hiermee aan de haal gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |