Hij boert toch niet goed genoeg kan geen boodschappen meer doen bij de AHquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:33 schreef Greys het volgende:
Wel weer hardop lachen om het Dirktassie waarmee Joost het podium op kwam hollen. Dit keer geen AH
Is er een negeerfunctie? Tell me more. Er zit weer iemand ver over mijn irritatie-grens 😊quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:23 schreef Troel het volgende:
[..]
De negeerfunctie is echt wel gewoon heel fijn hoor, ook al zie je het wel als andere mensen erop reageren. Het mooiste zou zijn dat als er iets gequote wordt, dat het dan ook ingeklapt wordt
Ooit komt er een stuk kaas en pot mayonaise uitquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:33 schreef Greys het volgende:
Wel weer hardop lachen om het Dirktassie waarmee Joost het podium op kwam hollen. Dit keer geen AH
Owja ik zie het.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is @:Cee dus he, even voor de zekerheid, niet ik.
Er zijn meerdere ESF/FOK-ers bij het concert dus we krijgen vast van meerdere kanten verslag.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nice @:Cee! Hebben ze ook nog de Europapa remix gedaan?
Nope Joost was alleen even voor Traffik. En Kaarija vroeg daarna het publiek of we ook niet vonden dat Joost weer mee moest doen met Eurovision. Wat enthousiast ontvangen werd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Nice @:Cee! Hebben ze ook nog de Europapa remix gedaan?
Daardoor konden we wel lekker makkelijk een stuk naar voren om daar Trafik, Kot Kot, It's crazy it's party en Cha cha cha te zienquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Hahaha er werd een moshpit ingezet maar we waren allemaal zo verrast door Joost dat het maar een kleintje werd
Dat is jouw interpretatie. Wij kennen 'het verhaal' maar van één kant...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 04:16 schreef sp3c het volgende:
Verpest door een overdreven fijngevoelige fotodame
Wat kinderachtig! Als je probeert om andere meningen dan die van jezelf te boycotten dan kun je misschien beter in Noord-Korea gaan zitten in plaats van op een openbaar discussie-forum.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:12 schreef Fred_B het volgende:
(Ik stel voor dat we de voorgaande 4 berichten even negeren, anders zijn we weer een half topic verder met geneuzel)
Dat geld eigenlijk voor al mijn posts op fok!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 04:24 schreef drankge het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Wij kennen 'het verhaal' maar van één kant...
Ik weet niet of het alleen voor abo is, maar dan is het de moeite waard. Je ziet dan gewoon de posts van die persoon niet meer. Werkt heerlijk!quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:45 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Is er een negeerfunctie? Tell me more. Er zit weer iemand ver over mijn irritatie-grens 😊
Jammer dat er zo’n hysterisch wijf doorheen loopt te blèrenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |