Ik zou ts Mr Mime aanraden.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Psychic type is sterk tegen ghost, kies zelf altijd voor Alakazam.
Het klopt zeker dat ze dit bij meerdere mensen doet. Iedere keer als iemand haar vertrouwen aantast gaat diegene op blokkade zonder enige confrontatie.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:13 schreef Lienekien het volgende:
In het geval van deze ‘vriendin’ moet je het je niet persoonlijk aantrekken. Ze doet het bij meer mensen.
Je hoeft het ook niet te pikken. Je kan het contact met haar ook verbreken, d.w.z. mocht zij na verloop van tijd weer contact met je zoeken, afkappen.
Pubergedrag. Ga er niet in mee.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het klopt zeker dat ze dit bij meerdere mensen doet. Iedere keer als iemand haar vertrouwen aantast gaat diegene op blokkade zonder enige confrontatie.
De afgelopen twee weken had ze het ook alleen maar over haar nieuwe beste vriendin dat zij geweldig is en hun band echt puur is. Dat zij er echt was voor haar. Steekjes onderwater richting mij.
Het lijkt er nu op of ik “ niet meer nodig” ben.
Ik vind het prima maar om te blokkeren is gewoon kinderachtig en dan lijkt het of ze mij wil “straffen”.
Maar zou je dan nog proberen contact te zoeken of het gewoon laten?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:15 schreef herverwijderd het volgende:
Is me eigenlijk nog nooit gebeurd. Maar zeker in het geval dat je schetst: boeien toch. Beter kwijt dan rijk, dat soort dramamagneten. Misschien dacht ze dat ook wel over jou en heeft ze je daarom geblokkeerd, wie weet.
[..]
Ik zou ts Mr Mime aanraden.
Ik zou het denk ik een of twee keer proberen, of misschien langsgaan ofzo. Maar ik heb echt een hele lage tolerantie jegens dit soort gedrag dus ik zou er niet meer moeite insteken dan dat.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar zou je dan nog proberen contact te zoeken of het gewoon laten?
Stop eens met achter andere mensen aan te lopenquote:Op donderdag 12 september 2024 17:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maar zou je dan nog proberen contact te zoeken of het gewoon laten?
Ik heb het al geprobeerd door met een ander nummer te bellen. Toen had ze de kans te zeggen dat ze geen contact wil of iets dergelijks. Maar het gesprek was zo naar en kortaf dat ik zelf ook even geen raad wist. Ze zei “ ik bel je later wel”.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:39 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik zou het denk ik een of twee keer proberen, of misschien langsgaan ofzo. Maar ik heb echt een hele lage tolerantie jegens dit soort gedrag dus ik zou er niet meer moeite insteken dan dat.
Je hebt gelijk. Ik heb niks gedaan zover ik weet dus ik moet het loslaten.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Stop eens met achter andere mensen aan te lopen
Was er iets voorgevallen?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Geen idee eigenlijk. Ik worstel daar best mee. Ik heb het aan haar gevraagd maar ze heeft al een tijdje niet meer gereageerd.
Dit klopt niet eens noob.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Psychic type is sterk tegen ghost, kies zelf altijd voor Alakazam.
Kom maar met gengar ik own jequote:
En door een codefout deed de enige bruikbare Ghost move ook nog eens niets tegen Psychics terwijl ie super-effective had moeten zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Puur toeval omdat de enige ghost ook poison-type is.
Ash z'n moeder ook.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik zou ts Mr Mime aanraden.
Denk niet dat ze dat nog gaat doen. En mocht ze het wel doen dan zou ik de eer aan mezelf houden.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb het al geprobeerd door met een ander nummer te bellen. Toen had ze de kans te zeggen dat ze geen contact wil of iets dergelijks. Maar het gesprek was zo naar en kortaf dat ik zelf ook even geen raad wist. Ze zei “ ik bel je later wel”.
Alleen gestoorden doen dat. Gewoon verder gaan met je leven.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:08 schreef britneycheers het volgende:
Beste mensen,
Het is een vrij nieuwe term maar komt regelmatig voor. Ghosting.
Ghosting is het abrupt beëindigen van de communicatie met iemand zonder uitleg. Het begrip verwijst meestal naar romantische relaties, maar kan ook het plotseling beëindigen van vriendschappen of collegiale contacten beschrijven. Ghosting kan erg pijnlijk zijn en het slachtoffer met veel vragen achterlaten.
Ik heb dit helaas al eens in de liefde mogen ervaren en nu ook met een vriendschap. Ik heb al 15 jaar een vriendin die plots uit het niets mij overal geblokkeerd heeft. Hoe weet ik dat ik geblokkeerd ben? Telkens als ik belde kreeg ik geen gehoor, ik heb vervolgens met een ander nummer gebeld en er werd wel opgenomen. Ze deed vervolgens zeer kortaf en ze zei dat ze het druk had en hing op. Ze wil duidelijk niet met mij praten.
Ik zou niet weten wat ik wel/ niet gedaan heb. Wat ik wel weet is dat zij mij eerder geghost heeft voor een jaar omdat ik geen zin had in een discussie. Na een jaar nam ze weer contact op. In haar andere contacten is zij ook zo, als iemand wat doet wat haar niet bevalt zet ze diegene abrupt op blokkade of verbreekt ze het contact direct. Dit gaat dan wel om mensen waar meer afstand is.
Hoewel het gedrag voorspelbaar is vind ik het toch pijnlijk. Hoe kan ik hier mee omgaan en mij in de toekomst emotioneel tegen dit beschermen?
Ze ghost jullie.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
Waarom reageer je niet meer in je andere topic?
klinkt als mn zus. die heeft vorig jaar zo haar beste vriendin ineens bij het afval gezet. de reden? een simpele verspreking, niet eens opzettelijk. Ze kenden elkaar al 40 jaar. maar ja, mn zus is autistisch en dan wordt alles in haar hoofd heel groot. en dan krijg je dit. haar vriendin nam met mij contact op, want ze snapte niet waarom mijn zus haar ineens had geblokkeerd. triest wel. maar je doet er niets aan helaas.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het klopt zeker dat ze dit bij meerdere mensen doet. Iedere keer als iemand haar vertrouwen aantast gaat diegene op blokkade zonder enige confrontatie.
De afgelopen twee weken had ze het ook alleen maar over haar nieuwe beste vriendin dat zij geweldig is en hun band echt puur is. Dat zij er echt was voor haar. Steekjes onderwater richting mij.
Ik vind het prima maar om te blokkeren is gewoon kinderachtig en dan lijkt het of ze mij wil “straffen”.
Goed idee. Wonderbaarlijk dat deze TS met haar pauperaanhang nog serieus wordt genomen/quote:Op donderdag 12 september 2024 20:58 schreef Origami94 het volgende:
Kan er geen centraal BritneyCheers verzonnen verhalen topic komen?
Zeker met de pohi van deze TS van jaren geleden kan het geen kwaad
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:34 schreef marc0871 het volgende:
Ik ben niet bang voor ghosts.
Ik weet wie ik daarvoor moet bellen.
[ afbeelding ]
Nice.quote:
Omdat ze de waarheid niet leuk vind. Vandaar deze verzonnen topicsquote:Op donderdag 12 september 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
Dat ga ik nu dus ook doen. Voel mij al een stuk beter. Het is niet mijn probleem dat zij zo doet of zich klote voelt.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat nog gaat doen. En mocht ze het wel doen dan zou ik de eer aan mezelf houden.
Soms lees ik pas na een week het topic weer, en dan is de discussie al afgedwaald over andere onderwerpen. Ik voel me dan niet genoodzaakt mij erin te mengen als het off-topic is.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
Dit is herkenbaar bij mijn vriendin, zij heeft ook pdd nos (als ik het goed zeg). Ze is vanaf baby af aan al uit huis geplaatst en opgegroeid in het systeem als het ware. Van pleeggezin maar pleeggezin.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:12 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
klinkt als mn zus. die heeft vorig jaar zo haar beste vriendin ineens bij het afval gezet. de reden? een simpele verspreking, niet eens opzettelijk. Ze kenden elkaar al 40 jaar. maar ja, mn zus is autistisch en dan wordt alles in haar hoofd heel groot. en dan krijg je dit. haar vriendin nam met mij contact op, want ze snapte niet waarom mijn zus haar ineens had geblokkeerd. triest wel. maar je doet er niets aan helaas.
Aha kijk, dit verklaart het. Maar leuk is het niet, natuurlijk.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit is herkenbaar bij mijn vriendin, zij heeft ook pdd nos (als ik het goed zeg). Ze is vanaf baby af aan al uit huis geplaatst en opgegroeid in het systeem als het ware. Van pleeggezin maar pleeggezin.
Daarom accepteer ik veel van haar gedrag maar er zijn natuurlijk grenzen.
Daar ben ik naar deze keer ook wel klaar mee. Je kan er niet opbouwen. Blokkeren slaat ook gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:17 schreef HSG het volgende:
Heel simpel: ook negeren. Zelfs als ze aan "zombieing" doen.
zombieing: Zombieing houdt in dat je date of je partner je ghost, maar vervolgens besluit om weer terug te komen in je leven alsof er niets is gebeurd.
Ik denk dat deze mensen met hun zelf in de knoop zitten. Zij voelen zich slecht en willen andere straffen of laten weten op deze manier dat ze niet voldoen aan hun verwachtingen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
Tijdje terug meegemaakt dat een vriend van mij, waarmee ik al bevriend was sinds wij een jaar of 5 waren, ineens nergens meer op reageert. Niet alleen niet meer naar mij toe, maar ook andere gezamenlijke vrienden.
Tsja, wat moet je ermee? Raar gedrag en het zegt vooral iets over hem. Hij is nu een beetje een running gag geworden in de zin van dat we af en toe vragen aan elkaar ‘en, nog iets van A vernomen?’.
Weet je wat het vooral is: lafheid.
Vervelend, maar lekker laten gaan.
damnnnquote:Op donderdag 12 september 2024 17:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
nouuuquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
Tijdje terug meegemaakt dat een vriend van mij, waarmee ik al bevriend was sinds wij een jaar of 5 waren, ineens nergens meer op reageert. Niet alleen niet meer naar mij toe, maar ook andere gezamenlijke vrienden.
Tsja, wat moet je ermee? Raar gedrag en het zegt vooral iets over hem. Hij is nu een beetje een running gag geworden in de zin van dat we af en toe vragen aan elkaar ‘en, nog iets van A vernomen?’.
Weet je wat het vooral is: lafheid.
Vervelend, maar lekker laten gaan.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:28 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik zelf nogal kinderachtig vind, is dat als je geghost wordt, dat je dan uitleg verwacht.
Iemand ghosten doe je omdat je de confrontatie niet aan kan. Misschien is er wat gebeurd, misschien ben je wel gewoon een complete energie-zuiger, misschien bloedt de boel gewoon dood. Maar iemand ghost je, omdat diegene geen zin heeft in een gesprek, die is gewoon er al klaar mee, en wil er niet meer die energie aan kwijt.
Als je dan gaat zitten zeuren om uitleg of toelichting voordat je weer verder kan met je leven, dan heb je toch echt een beetje het empatisch vermogen van een kikkervisje.
Er is zo ontzettend veel te lezen over ghosting tegenwoordig, maar ondertussen doet iedereen alsof ze er niks van snappen als het gebeurd.
Ik heb ook wel eens iemand geghost, en het is super effective. (@:FlippingCoin) Leer er gewoon mee omgaan, dit is hoe de smartphone-generatie hun zwakheden inzet om ergens vanaf te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |