Pure volksverlakkerij. Jumbo verkoopt alleen maar gesneden broden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:57 schreef TLC het volgende:
Het valt ook totaal niet op dat je een pas gekocht brood uit de oven haalt![]()
Hebben ze zelf gemaakt, alleen de jongste niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
En die kruidvat reclame waarbij die moeder de werkstukken voor de kinderen moet maken.
Hoezo doen die koters dat zelf niet?
Deze ja!quote:
Volgens mij wel. Maar die gezinnen zijn daar al jaren te zien.quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:41 schreef Eightyone het volgende:
Ik vind die van Look O Look vooral heel erg jaren 90, een soort gekkigheid die me doet denken aan oude reclames van Yogho Yogho en dergelijke.
Maar er zijn veel ergere.
En de gezinnetjes in de reclames van Kruidvat en Albert Heijn zijn toch gewoon wit?
“Lekke Onhandige Lieslaarzen”quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:14 schreef tong80 het volgende:
"Lekker lange lieslaarzen." Ik snap de alliteratie, maar deze is zo ver gezocht.
Verder blijf ik snakken naar een all white family. En dat is geen discriminatie.
Die met die vreselijke kakker met zijn oude Jaguar en een elektrische BMW i3? (die heeft alleen maaarrrr voorrrdelen). Die is inderdaad vreselijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:57 schreef CofyFerkeert het volgende:
Die reclame van Marktplaats. Godsamm wat wil ik dan de tv inslaan. AAAAHHHHHHHRRRGGGG
Hoe komen ze ineens aan een puberzoon. Dat meisjes was toch de jongste telg?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:57 schreef TLC het volgende:
Het valt ook totaal niet op dat je een pas gekocht brood uit de oven haalt![]()
Nog wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 07:41 schreef Eightyone het volgende:
Ik vind die van Look O Look vooral heel erg jaren 90, een soort gekkigheid die me doet denken aan oude reclames van Yogho Yogho en dergelijke.
Maar er zijn veel ergere.
En de gezinnetjes in de reclames van Kruidvat en Albert Heijn zijn toch gewoon wit?
Dat jongetje was 6.quote:Op maandag 14 oktober 2024 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe komen ze ineens aan een puberzoon. Dat meisjes was toch de jongste telg?
Gewoon alle reclames, alle variaties. Van dat mens met dat brommetje tot al die anderequote:Op zondag 13 oktober 2024 21:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die met die vreselijke kakker met zijn oude Jaguar en een elektrische BMW i3? (die heeft alleen maaarrrr voorrrdelen). Die is inderdaad vreselijk.
Zelfde geldt voor de reclame van Mentos: heeft ook niets met Nederland te makenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:36 schreef CarbonC het volgende:
Die extreem Amerikaanse reclame van Gilette is ook echt erg.
Als je geen zin hebt om je commerciële propaganda af te stemmen op de lokale doelgroep ga dan weg.
Idd erg smerig.. ontbijtquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:26 schreef tong80 het volgende:
Tijdens m'n ontbijt: "Heeft u iets tegen kalknagels?" "Er overheen plassen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |