Ik ben absoluut zo aangekeken bij de supermarktquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
"Ha, kijk, die gast heeft nog de zomer in zijn bol!"
Dacht dat vestjes in warenquote:
Nou het is hier net een dagje minder. Je praat jezelf wel een depressie aan zo.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hadden we dat maar hier.
Inmiddels 14 graden, grijze treurnis en regenachtig. Herfst
Nee, hoor. Zo zit ik niet in elkaar. Hou het altijd wel vol. Na nieuwjaar ben ik altijd zatquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou het is hier net een dagje minder. Je praat jezelf wel een depressie aan zo.
Ik vind het wel gezellig.
Dan begint die klote winter.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, hoor. Zo zit ik niet in elkaar. Hou het altijd wel vol. Na nieuwjaar ben ik altijd zat
Ik werk immers ook vrijwel altijd buiten
Blote benen zijn zo droog. Beter dan zo'n broek die zeiknat aan je been plakt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben absoluut zo aangekeken bij de supermarkt
Maar toen regende het nog niet. Daarna was het gewoon strategisch.
Ik denk de mensen in Oostenrijk wel, daar worden me toch bakken, wat zeg ik, zeecontainers aan regen voorspeldquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Is men hier alweer chronisch depressief aan het raken?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik leef op. Eerste fatsoenlijke voetbaldag ook vandaag, voelt zoveel beterquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik leef op. Eerste fatsoenlijke voetbaldag ook vandaag, voelt zoveel beter
Morgenvroeg waarschijnlijk droog, dus prima. Had gerekend op de hele dag guur, nat weer.
Vanaf maandag waarschijnlijk weer 20-22 graden wat maar zo weer een dag of 10 kan aanhoudenquote:
Hier ook tussen de buien doorquote:Op woensdag 11 september 2024 09:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Volle bak zon, geen wolkje aan de lucht
nieuwe waternoodsrampquote:Op woensdag 11 september 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ha! Overstromingen in het westen, grapjassen.
@:Haags @:Wereldgozer
Code geel. Ik smeer me alvast in met factor 50.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ha! Overstromingen in het westen, grapjassen.
@:Haags @:Wereldgozer
Schiet maar gauw op, voordat de zon weer onder is.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Code geel. Ik smeer me alvast in met factor 50.
Zal wel weer geen flikker van terecht komen. Sensatiemarc werkt vast voor de Telegraafquote:Op woensdag 11 september 2024 09:48 schreef Paul het volgende:
Ohhhh dit wordt heftig, flinke overstromingen
#nederlandwaterlandquote:
morgen waternoods in ZuidHollandquote:Op woensdag 11 september 2024 10:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat voor overstromingen, er komt toch amper regen aan...? En de zon schijnt. Alleen die hoerenwind ben ik al weer beu.
(Zuid)westen krijgt er mogelijk flink van langs. Maar 100mm in 24 uur is erg veel, maar moet toch wel te verwerken zijn lijkt me? Als het in 1-2 uur valt ziet het er anders uit. Wij lijken vrij goed te zitten nu eventjes.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat voor overstromingen, er komt toch amper regen aan...? En de zon schijnt. Alleen die hoerenwind ben ik al weer beu.
Het westen kan het zeer goed gebruiken. Amper regen gehad in de laatste 2 maanden.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
(Zuid)westen krijgt er mogelijk flink van langs. Maar 100mm in 24 uur is erg veel, maar moet toch wel te verwerken zijn. Als het in 1-2 uur valt ziet het er anders uit. Wij lijken vrij goed te zitten nu eventjes.
Hier weer eens vrijwel geen wind
Klopt, maar iets meer gefaseerd is wel prettig voor de bodem.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het westen kan het zeer goed gebruiken. Amper regen gehad in de laatste 2 maanden.
Klopt, en die koude hoerenwind is ook weer terug.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:02 schreef Zorro het volgende:
Ach, de jaarlijkse regenperiode van september tot mei is weer aangebroken.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-regenbui-alweer-aanquote:Op woensdag 11 september 2024 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het westen kan het zeer goed gebruiken. Amper regen gehad in de laatste 2 maanden.
Alweer?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:22 schreef Paul het volgende:
Al die regen en die soppige grondal die bomen worden eruit gerukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |