SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Die heb ik ook nog gewoon aan. Gelukkig duurt dit komende k*t weer niet zo lang.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De korte broek werkt!
Ja, ik hou dit stug vol zo lang er hoop is.
Vanavond en vannacht echt langdurige regen, dus dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:41 schreef Xenorium het volgende:
Er staat dat er woensdag hier 58mm gaat vallen en donderdag nog eens 20. Dat is gekkigheid. Hopelijk lult buienradar maar wat
quote:
Morgen mooie herfstbuien vanaf de noordzeequote:Op dinsdag 10 september 2024 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanavond en vannacht echt langdurige regen, dus dat zou best kunnen.
Nee, dezequote:
Debunkedquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:07 schreef Xenorium het volgende:
Allemaal waterbrengers, en echt prima drinkwater al die zooi die gaat vallen.. Maar we gaan dat waarschijnlijk allemaal weer op zee dumpen en stiekem het normale drinkwater weer duurder maken want zogenaamd schaars.
Prima joh, ga jij toch gewoon lekker voortaan regenwater opvangen en drinken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:58 schreef Xenorium het volgende:
Neuh niet echt, het wordt vooral vies als het de grond raakt of je dak of dakgoot of whatever. Als je het steriel opvangt is het al best schoon, gooi het door een simpele filter en het is prima te drinken. Beter dan tegenwoordig drinkwater uit de kraan met PFAS erin..![]()
Kut?quote:
Wanneer was er dan wel reden tot klagen geweest volgens jou?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:06 schreef Dven het volgende:
Al een klein weekje in NL. Tot vanmiddag niets te klagen gehad
Que?quote:
Twinigers. Is dat streektaal?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:11 schreef Elan het volgende:
Heerlijk de boel doorluchten straks.
Volgende week ziet er een stuk beter uit met mogelijk weer wat twinigers in de kaarten.
Regionale spreektaal inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twinigers. Is dat streektaal?Of moeten we je gewoon een fluitketel noemen? @:onlogisch
Hadden we dat maar hier.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:46 schreef ondeugend het volgende:
Gegroet vanuit de Toscaanse kust regio. 26C' Warm en zonnig. Net op tijd de vakantie gestart als ik het goed begrijp.
Ookal gestrooid?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @:kingroland
Gelukkig (waarschijnlijk) volgende week ook weer diverse dagen met 20+. Beter om buiten te vertoeven. In het herfst halfjaar zitten we al genoeg binnenquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heerlijk binnenzit weer... vooral als je in een flatje hoog een droog woont.
#BLACKEDquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker.
High five partnerquote:
Ik heb net gewoon nog stoer in shirt en korte broek door de zeikregen gefietst, mietjequote:
"Ha, kijk, die gast heeft nog de zomer in zijn bol!"quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon nog stoer in shirt en korte broek door de zeikregen gefietst, mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |