Wanneer was er dan wel reden tot klagen geweest volgens jou?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:06 schreef Dven het volgende:
Al een klein weekje in NL. Tot vanmiddag niets te klagen gehad
Que?quote:
Twinigers. Is dat streektaal?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:11 schreef Elan het volgende:
Heerlijk de boel doorluchten straks.
Volgende week ziet er een stuk beter uit met mogelijk weer wat twinigers in de kaarten.
Regionale spreektaal inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twinigers. Is dat streektaal?Of moeten we je gewoon een fluitketel noemen? @:onlogisch
Hadden we dat maar hier.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:46 schreef ondeugend het volgende:
Gegroet vanuit de Toscaanse kust regio. 26C' Warm en zonnig. Net op tijd de vakantie gestart als ik het goed begrijp.
Ookal gestrooid?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @:kingroland
Gelukkig (waarschijnlijk) volgende week ook weer diverse dagen met 20+. Beter om buiten te vertoeven. In het herfst halfjaar zitten we al genoeg binnenquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heerlijk binnenzit weer... vooral als je in een flatje hoog een droog woont.
#BLACKEDquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker.
High five partnerquote:
Ik heb net gewoon nog stoer in shirt en korte broek door de zeikregen gefietst, mietjequote:
"Ha, kijk, die gast heeft nog de zomer in zijn bol!"quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon nog stoer in shirt en korte broek door de zeikregen gefietst, mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |