erg mooiquote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Max kan er echt he-le-maal niets meer van
In een 'sport' waar de man in de snelste auto wint wordt er plotseling niet meer gewonnen door de man die niet meer over de snelste auto beschikt.quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Max kan er echt he-le-maal niets meer van
Ach, de KKD is ook mooi hoor, Lapjes.quote:Op zondag 15 september 2024 18:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Nico-Jan Hoogma en Erwin van de Looi, voor al uw sloopwerken!
Laat Ajax daar dan maar eens een paar jaar ballen!quote:Op zondag 15 september 2024 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach, de KKD is ook mooi hoor, Lapjes.
Ik zie dat Helmond Sport bovenaan staat. Dat kunnen we als samenleving toch niet toestaan??quote:Op zondag 15 september 2024 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach, de KKD is ook mooi hoor, Lapjes.
Eredivisie in Helmondquote:Op zondag 15 september 2024 22:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zie dat Helmond Sport bovenaan staat. Dat kunnen we als samenleving toch niet toestaan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze al met de jonkies!quote:Op zondag 15 september 2024 22:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laat Ajax daar dan maar eens een paar jaar ballen!
Dat zou me bij hem eigenlijk niet eens verbazenquote:Op zondag 15 september 2024 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2537274-eindsignaal-hans-kraay-sr
Frank Heinen leest mee @:wimderon
Kampioenschap daar is al afgevinkt.quote:Op zondag 15 september 2024 22:02 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laat Ajax daar dan maar eens een paar jaar ballen!
quote:Op zondag 15 september 2024 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2537274-eindsignaal-hans-kraay-sr
Frank Heinen leest mee @:wimderon
quote:Op maandag 16 september 2024 07:25 schreef franklop het volgende:
Team Trump haalt wel alles uit de kast he
En weer een Trump-stemmerquote:Op maandag 16 september 2024 07:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We leven in rare tijden wanneer dit wel weer ongeveer de reactie van de meeste nensen zal zijn.
quote:Op zondag 15 september 2024 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft het bestuur al vertrouwen in hem uitgesproken?
quote:Slechts één punt uit zeven wedstrijden, maar Dirk Kuijt hoeft niet te vrezen voor zijn baan. De clubleiding van Beerschot heeft het vertrouwen in hem uitgesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wie ooit gedaan heeft alsof de VVD een normale partij is, maar ik in ieder geval niet.quote:Op maandag 16 september 2024 21:45 schreef VoMy het volgende:
Boos worden op een partij die suggereert naar de Raad van State te luisteren, maar laten we vooral doen alsof de VVD een normale partij is!
https://www.nrc.nl/nieuws(...)planbureaus-a4865943quote:Planbureaus kritisch: ‘Het kabinet kiest te veel voor de korte termijn en komt met te vage voorstellen’
Er kan ook helemaal niet gedebatteerd worden morgen en overmorgen. Er ligt immers niets concreets.quote:Op maandag 16 september 2024 23:22 schreef BobW het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)planbureaus-a4865943
Frank is wel een enorme technofoob, maar mocht ie dit lezen, groot fanquote:Op zondag 15 september 2024 22:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou me bij hem eigenlijk niet eens verbazen
Demagoog Dilanquote:Op maandag 16 september 2024 21:45 schreef VoMy het volgende:
Boos worden op een partij die suggereert naar de Raad van State te luisteren, maar laten we vooral doen alsof de VVD een normale partij is!
Misschien kunnen de agenten op deze dag eens staken!quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Prinsjesdag, een van de vervelendste dagen in het jaar.
Deze wandelende propagandazuil (voor vandaag specifiek de vissers) bedoelt eigenlijk; de boeren niet meer straffen als ze duizenden kilo's te veel stront over hun land sproeien bijvoorbeeld, terwijl ze dondersgoed weten dat het niet meer mag.quote:Van der Plas (BBB): 'Niet meer meteen boetes of straf bij foutje'
Voor BBB-leider Caroline Van der Plas was het de derde keer dat ze de Troonrede bijwoonde, zegt ze. "Ik werd hier eigenlijk wel blij van", reageert ze. "Er zit heel veel praktijk in en minder regelgeving. Niet meer meteen boetes of straf bij een foutje."
Bespottelijk gedoe met spreekbuis Willem-Alexander als centraal dieptepunt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 11:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Prinsjesdag, een van de vervelendste dagen in het jaar.
quote:
Tim Derksen.quote:“Haha, ja dat is een verkleinwoord. Sommige mensen zien me nog altijd als een klein rennertje. Daar heb ik overigens geen probleem mee. Misschien is het gek, ja. Er zijn echter zoveel dingen een eigen leven gaan leiden. Als je in de media niet keer op keer wordt opgehemeld, dan blijf je klein hè. Ik lig daar zeker niet wakker van. Ik moet me als renner gewoon keer op keer terug op de kaart zetten. Ik wil me met uitslagen bewijzen. Dat vind ik vele malen belangrijker dan dat sommigen me hier en daar ophemelen.”
Hij vond het raar dat er na het EK geen grote club voor hem kwamquote:Op dinsdag 17 september 2024 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
Koopmeiners rent rondjes om Joey Veerman heen.
Tegen Liverpool heeft ook wel potentie.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:07 schreef VoMy het volgende:
Peter Bosz tegen op papier betere teams blijft ook een rubriek.
Mensen die vijf keer in een interview moeten benadrukken dat het ze allemaal niets doet, is een leuke rubriek.quote:
Veerman vertraagde Oranje nogal, zodra het tempo omhoog gaat, kan Sjowie het niet meer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij vond het raar dat er na het EK geen grote club voor hem kwam
Rariteitenkabinet ligt te veel voor hand?quote:Op dinsdag 17 september 2024 23:33 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Verzin een titel voor deze band
Ik ben ook benieuwd naar de hakkel- en stuntelwerken van Dick Schoof morgen.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:17 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk maakt de oppositie gehakt van het regeerprogramma vandaag
? De Grote Leider gaat toch gewoon geweldig in de peilingen (enige relevante variabele voor deze coalitie) en zal opgaan voor nog een termijn?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geniet van dit prutskabinet.
Oh Schoof doet ook mee voor de verkiezingen volgende keer?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
? De Grote Leider gaat toch gewoon geweldig in de peilingen (enige relevante variabele voor deze coalitie) en zal opgaan voor nog een termijn?
Dan ben jij denk ik de enige die Schoof als De Grote Leider ziet. Tragisch genoeg zullen volgende verkiezingen gaan over Wilders die het toch een keer echt zelf moet gaan doen. Dan gaat rechts het nog een aantal jaar UK conservatives stijl goed verkloten, en als alles aan diggelen ligt mag een iets linksere club de scherven op gaan vegen. Jullie mogen mij over een aantal jaar hierop quoten.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Schoof doet ook mee voor de verkiezingen volgende keer?
Niemand trapt toch meer in de Nexit na het Brexit debacle?quote:Op woensdag 18 september 2024 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Europese Commissie: regels voor asiel en migratie blijven bindend voor Nederland - https://nos.nl/l/2537632
Ach, ach, ach
Inb4 NexIt nOdiG, inb4 DicTatEn UiT BruSSeL
Maar zorgt wel voor de start van het Vierde Rijkquote:Op woensdag 18 september 2024 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Vroonhoven is een lichtgewicht.
Denk je een beetje aan je hart, dezer dagen? Morgen komt ook nog de Alonso trein voorbij tjoeken.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n afgrijselijke hekel aan de hypocriete valse beroepsleugenaar Yesilgoz. Echt een heel heel heel naar mens![]()
![]()
.
Ik heb me al neergelegd bij een verlies en ook een nutteloos seizoen. Optimaal genoten van het tijdperk Arend Martijn, nu terug de ellende in.quote:Op woensdag 18 september 2024 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je een beetje aan je hart, dezer dagen? Morgen komt ook nog de Alonso trein voorbij tjoeken.
Tijd voor Aant-Jelle Soepboer!quote:Op woensdag 18 september 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
Van Vroonhoven meldt zich ook snel ziek denk ik, op naar de volgende waarnemend fractievoorzitter
Met een krat Grolsch?quote:
Dus Pieter is een drinker?quote:
Pietertje had welgeteld 15 minuten na de exit poll nodig om zn zetels aan de hoogst biedende nazi's te verkopenquote:Op woensdag 18 september 2024 20:27 schreef Steven184 het volgende:
Waarom doet de halve wereld alsof NSC hier per ongeluk is ingetrokken en dit allemaal niet wil?
Sinds een uur of twee.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Pieter is een drinker?
Dat hoop ik voor hem.quote:Op woensdag 18 september 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Pieter is een drinker?
Ik heb de vraag even bij zn overburen neergelegd, die bevestigen het krat.quote:
Extra zuur dat PSV zo’n gouden pik jaar had afgelopen seizoen en dat we het Europees hebben laten liggen waardoor het een relatief saai seizoen was, want het kan snel gaanquote:Op woensdag 18 september 2024 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb me al neergelegd bij een verlies en ook een nutteloos seizoen. Optimaal genoten van het tijdperk Arend Martijn, nu terug de ellende in.
quote:Op woensdag 18 september 2024 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
De NSC-webcare begint langzaamaan ook wakker te worden, zie ik!
[ x ]
Of gewoon het digitale alter ego van Sint Pieter himself?quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ben vrij zeker dat dit echt Jose Been is.
Er valt dan weinig te blokken want de onderbouwde kritiek wordt met busladingen vanuit Tet Apel over het land uitgestrooid.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ x ]
Ik ben vrij zeker dat dit echt Jose Been is.
Door haar virtuele Pieter-pijperij heeft ze zich binnengelikt als NSC-webcaremiep, dat maakt het een amateuristische klucht die we hier graag belichten bij de partij van ‘goed bestuur’quote:Op woensdag 18 september 2024 23:07 schreef OProg het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom accountje 'Susanne' zo heel erg boeiend moet zijn met paar duizend volgers. Het post iets, maar waarom is dit eigenlijk relevant?
Soort Els_rechts maar dan van de NSC. Dat was ook een geweldige rubriek.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Door haar virtuele Pieter-pijperij heeft ze zich binnengelikt als NSC-webcaremiep, dat maakt het een amateuristische klucht die we hier graag belichten bij de partij van ‘goed bestuur’
quote:Op donderdag 19 september 2024 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik liep door de straten van Amsterdam en Concerto heeft gewoon een hele galerij aan Eefje gewijd. Net of in je in de hemel bent.Prachtug 🧡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Haar fantastische ACT met kritiek op het asielbeleid van het kabinet, terwijl ze zelf notabene het kabinet is.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb zo'n afgrijselijke hekel aan de hypocriete valse beroepsleugenaar Yesilgoz. Echt een heel heel heel naar mens![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |