Er zit ook een grens aan hoeveel moeite mensen bereid zijn te doen. Bovendien mag je op steeds minder plekken roken, dus dat er minder gerookt wordt (naast dat meer mensen het inderdaad uit het buitenland halen) lijkt me een veilige gok.quote:Op maandag 9 september 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat er vooral minder is ontvangen omdat iedereen het over de grens haalt, dus qua gezondheid kan het best tegenvallen maar dit terzijde.
Als ik om me heen kijk en hoort haalt echt iedereen het daar bijna tegenwoordig. Bij onze stamkroeg is bijvoorbeeld een chauffeur die het 1x in de maand voor iedereen meeneemt. Maar het roken zal vast ook dalen ja, gelukkig maar. Al is die vapeaids nog erger. Het is ook wel echt serieus duur tegenwoordig om te roken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zit ook een grens aan hoeveel moeite mensen bereid zijn te doen. Bovendien mag je op steeds minder plekken roken, dus dat er minder gerookt wordt (naast dat meer mensen het inderdaad uit het buitenland halen) lijkt me een veilige gok.
De BBB wil opheldering van de BBB-regering!quote:Op maandag 9 september 2024 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Een gezondere bevolking, dat moeten we niet willen!
Met dank aan die kut Jakhals die hem bij de tweede vraag in leven hield. Alleen bij PSW kunnen ze al tienduizenden euro’s bezuinigen als ze Jakhals niet meer laten helpen.quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Deze PSW 4e ronde kon echt niet.
@:wimderon
We tellen ondertussen af naar 2039-2045.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Wat ik heb toch een godsgruwelijke hekel aan de gure populistische wind die steeds harder door de hele wereld waait
Dit mens is puur kwaad, het is ongekendquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:56 schreef VoMy het volgende:
Yesilgöz: "Ik hoop echt dat het helpt en symboliek kan ook bijdragen. Maar met alleen symboolpolitiek is niemand geholpen."
In tegenstelling tot symboliek als een regenboogzebrapad is deze variant van symboolpolitiek er eentje waarbij de negatieve gevolgen voor iedereen merkbaar zijn en allesbehalve symbolisch, Domme Dilan.
Erg optimistisch om te denken dat we 2039 überhaupt gaan halen als mensheid.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We tellen ondertussen af naar 2039-2045.
Ik maak me ernstig zorgen over hoe we mensen tegen elkaar opzetten en terug willen in de tijd, want signaal. Snappen die mensen dan niet hoe veel schade dat gaat veroorzaken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg optimistisch om te denken dat we 2039 überhaupt gaan halen als mensheid.
Nederland moet voetbaljournalistiektechnisch het slechtste land op de aardbol zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:29 schreef Szura het volgende:
De verschrikkelijke schoolkrantjournalist en Fat Fraud die volledig langs elkaar heen praten
We missen alleen nog een programma als El Chiringuito.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nederland moet voetbaljournalistiektechnisch het slechtste land op de aardbol zijn.
Dit was niet best inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een of andere volkszanger die niet kan zingen je toch al matige volkslied nog wat verder in waarde laten dalen. Een keuze.
Dat nummer van hem staat al meerdere weken achter elkaar op 1 in Nederland, maar dit was wel heel beroerd jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een of andere volkszanger die niet kan zingen je toch al matige volkslied nog wat verder in waarde laten dalen. Een keuze.
Helaas komt niemand op de Nederlandse televisie in de buurt van de trollkwaliteiten van Juanma Rodriguez.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We missen alleen nog een programma als El Chiringuito.
VIRGIL die weer wandelt alsof hij Beckenbauer isquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:35 schreef Szura het volgende:
Donder nou eens op met dit kutcentrum, blinde Koeman
Dumfries heeft dit gelezen, geloof ik!quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:35 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Fat Fraud.
Als je Dumfries, De Ligt en van Dijk opstelt verdien je het ook echt niet om te winnen.
De Pretender.quote:
Ach de altijd collaborerende en domme media die zich niet focussen op de lawine aan levensgevaarlijke staatsondermijnende nonsens van die oranje landverrader, maar op Harris die een paar woordjes verhaspelt of arrogant kijktquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef franklop het volgende:
Alvast voor morgenochtend;
Ach Harris
Stukje sanewashing.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Ach de altijd collaborerende en domme media die zich niet focussen op de lawine aan levensgevaarlijke staatsondermijnende nonsens van die oranje landverrader, maar op Harris die een paar woordjes verhaspelt of arrogant kijkt
De gehele deelname kon eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Deze PSW 4e ronde kon echt niet.
@:wimderon
Uiteindelijk toch maar gewoon een ouderwetse ach, Trump.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef franklop het volgende:
Alvast voor morgenochtend;
Ach Harris
Je hebt daadwerkelijk gekeken?quote:Op woensdag 11 september 2024 06:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch maar gewoon een ouderwetse ach, Trump.
Het kwam door de moderators!quote:Op woensdag 11 september 2024 06:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch maar gewoon een ouderwetse ach, Trump.
Kamala heeft dit debat gewonnen, wel met heeeel veel hulp van de moderatie en dat zal ook het verhaal van de dag worden. Er is geen enkel neutraal persoon die gelooft dat dit debat eerlijk gemodereerd werd. Of je fact checked beiden of je houd je afzijdig. Opzichtig partij kiezen zal bij de neutrale kijker en de Trump kiezer niet lekker vallen.quote:
Deze idioot ging ook helemaal los op Viaplay.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Eagles89 in POL / [AMV] #1092 - Sanewashing word salads.
Meltdown vanaf hier.
Ik twijfelde al of dit zelfde gozer was. Ja dusquote:Op woensdag 11 september 2024 07:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze idioot ging ook helemaal los op Viaplay.
Sommige mensen hebben chronische slapeloosheidquote:Op woensdag 11 september 2024 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af wat je bezielt om de hele nacht wakker te blijven om dit te kijken.
Makkelijk zo'n feitenvrij stukjequote:Op woensdag 11 september 2024 08:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit een zeer raar geschreven artikel van de altijd irritante Wilma Borgman: Rust terug in VVD na onvrede over samenwerking met PVV - https://nos.nl/l/2536706
Wilma Borgman is een propagandakanaal van de VVD.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind dit een zeer raar geschreven artikel van de altijd irritante Wilma Borgman: Rust terug in VVD na onvrede over samenwerking met PVV - https://nos.nl/l/2536706
Dat zal niet meer gebeuren als ONZE jongens wat fit blijven.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch maar goed dat Koeman De Ligt nog een kans heeft gegeven.
Van Dijk speelde echt meer dan uitstekend.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
VIRGIL die weer wandelt alsof hij Beckenbauer is
De Ligt, tsja
Dumfries...balverlies...
De kaalslag van de GGZ is niet om mee te spottenquote:Op woensdag 11 september 2024 07:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Meltdown vanaf hier.
Maandag in de spits ook vertraging vanwege de gevolgen van de GGZ-bezuiniging op het spoor.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De kaalslag van de GGZ is niet om mee te spotten
Gravenberch heeft alles wat je wil in een moderne middenvelder, goed dat Arne hem wakker geschud heeftquote:Op woensdag 11 september 2024 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Dijk speelde echt meer dan uitstekend.
Dit was het hoogepunt trouwens;
[ x ]
Onder de vleugels van Arend Martijn weer een voetballer geworden.
Gelachen.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Meltdown vanaf hier.
Dat kan helemaal niet. Volgens @pistolete is Arne een dramatische trainer.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gravenberch heeft alles wat je wil in een moderne middenvelder, goed dat Arne hem wakker geschud heeft
J. Timber-Van Dijk, Van Dijk-Ake, Van Dijk-Van de Ven of zelfs Geertruida-Van Dijk dan liever ja (De Vrij-Van Dijk ook, maar De Vrij speelt niet).quote:Op woensdag 11 september 2024 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal niet meer gebeuren als ONZE jongens wat fit blijven.
Van Hecke kan overigens ook niet.
Van de Ven valt ook niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:14 schreef Szura het volgende:
Als Timbert geen basis staat volgende keer, bewijst Fat Fraud weer dat hij seniel is
Van Vroonhovenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neemt Suusonline het commando over?
quote:Op woensdag 11 september 2024 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neemt Suusonline het commando over?
Die kan beter gewoon bij de belastingdienst of zo gaan werken.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Pieter, wat doet die man zichzelf toch aan.
Wat doet hij vooral anderen aan kun je je beter afvragenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Pieter, wat doet die man zichzelf toch aan.
Hij redde Nederland van de toeslagenaffaire maar heel Nederland heeft nu last van de Pieter affaire.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat doet hij vooral anderen aan kun je je beter afvragen
"Tijdelijk"quote:
Suus is toch de cavia van Mani?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer eens sesamstraat in hoofd van Pieter
NSC-stemmersNSC-leden
Suus
Die heeft het overlijden van Saar duidelijk niet goed verwerktquote:Op woensdag 11 september 2024 17:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Suus is toch de cavia van Mani?
Wij danken Dick Schoof voor het definitieve einde tijdperk-Omzicht.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel bijzonder dat een op omvallen staande Pieter nog even snel de HJ School lezing overneemt van Schoof.
In mijn verbeelding zie ik meneer Ompzig midden in de nacht nog een heel epistel typenquote:Op woensdag 11 september 2024 18:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Wij danken Dick Schoof voor het definitieve einde tijdperk-Omzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |