quote:Na de 5-2 overwinning tegen Bosnië afgelopen zaterdag in het Philips Stadion speelt Oranje dinsdag om 20:45 tegen Duitsland in de Johan Cruijff ArenA. Er wordt een bult regen en wind verwacht dus een dak komt mooi uit deze keer.
Koeman heeft al aangegeven dat Brabbie in de spits gaat starten. Zirkzee kan weer naast Wappie Wout op de bank gaan zitten. Ook mag van Koeman Te licht nog een keertje in de basis starten. Dankzij een inschattingsfout van Te Licht kon Bosnië nog makkelijk scoren. Koeman blijft vertouwen houden.
Het vertoonde spel verder afgelopen zaterdag tegen laagvlieger Bosnië was nog niet om warm van te worden. Dit is al tijden aan de gang. En daarom is het jammer dat de Eredivisie na een paar potjes alweer op zijn gat ligt voor dit soort kut wedstrijden.
Toni Kroos, Manuel Neuer, Thomas Müller en İlkay Gündoğan stopten onlangs als Duits international. Tegen een vernieuwd Duitsland moet het dus beter.
Nederland en Duitsland mogen gaan uitvechten wie koploper is in Groep 3 na speelronde 2.
TV-gids: NPO3 20:20 voorbeschouwing
Dat hoeft nou ook weer niet, een sorry naar GGMM is voldoende.quote:Op maandag 9 september 2024 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal even een excuusbrief schrijven en in hun brievenbus stoppen.
Dan kom ik hier later op terug.quote:Op maandag 9 september 2024 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, een sorry naar GGMM is voldoende.
Wat heeft één willekeurige wedstrijd uit 1974 te maken met nu?quote:Op maandag 9 september 2024 22:04 schreef VoMy het volgende:
5* scoren en dan klagen over het spel. Ik vind dat altijd wat zeikerig. In '74 scoorden we nooit meer dan 4* en speelden we 0-0 tegen fakking Zweden. Maar daar hoor je de boomende "puristen" nooit over.
Niemand is euforisch. Ja de sporttoeristen die ook klaarkomen op de 10.000 schaatsen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat heeft één willekeurige wedstrijd uit 1974 te maken met nu?
Laten we het er maar op houden dat dit de staat van het Nederlands elftal is tegenwoordig. Dat wij euforisch moeten zijn omdat wij iig dik kunnen winnen van landen als Bosnië, IJsland en Roemenië.
Schaatsen is geen sport.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niemand is euforisch. Ja de sporttoeristen die ook klaarkomen op de 10.000 schaatsen.
Dooddoener. Kan ik hele discussies over voeren van wat wel en welke niet. Ik kan me ook goed voorstellen dat je voetballen helemaal niks vindt. Maar om dat steeds kenbaar te maken of 'voetbal'quote:
Je hebt als land nou eenmaal geen recht op een constante stroom van wereldtalenten van Robben tot Kluivert en Bergkamp mooi verspreid over de linies. Wij hebben die breedte van grote landen niet en daarom eigenlijk altijd wel zwakke plekken of een onderbedeelde linie.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat dit de staat van het Nederlands elftal is tegenwoordig. Dat wij euforisch moeten zijn omdat wij iig dik kunnen winnen van landen als Bosnië, IJsland en Roemenië.
Zweden stelde toen volgens mij nog wel wat voor.quote:Op maandag 9 september 2024 22:04 schreef VoMy het volgende:
5* scoren en dan klagen over het spel. Ik vind dat altijd wat zeikerig. In '74 scoorden we nooit meer dan 4* en speelden we 0-0 tegen fakking Zweden. Maar daar hoor je de boomende "puristen" nooit over.
Volgens mij was er best nog wel kritiek. Maar het was fijn om NL weer eens te zien te voetballen alsof ze het echt leuk vonden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zeker weten. Spelers van wereldklasse zelfs.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
Zweden stelde toen volgens mij nog wel wat voor.
Kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 9 september 2024 22:04 schreef VoMy het volgende:
1-1quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Duitsland | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
2-2quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-2quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-3quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM 1-2
@:Scrummie 3-2
@:Tarado 1-1
@:R-woud93 2-2
1-3quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
Zeg het maar
Het valt mij tegen dat jij geen Japan kijkt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik zit klaar samen met @:dombohetolifantje1
2:2quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
wist ik nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het valt mij tegen dat jij geen Japan kijkt.
Warm badquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik help je graag.
Hier steekt wat achterquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:30 schreef Nober het volgende:
Ook een Italiaanse scheids bij Hongarije - Bosnië en Herzegovina namelijk Marco Guida.
quote:Neuer
Klostermann, Süle, Tah, Ginter (84' Brandt)
Kimmich, Kroos, Schulz
Gnabry, Werner (61' Havertz), Reus (61' Gündoğan)
https://www.uefa.com/uefa(...)many-vs-netherlands/quote:Cillessen
Dumfries (58' Pröpper), De Ligt, Van Dijk, Blind
De Roon (58' Malen), Wijnaldum, F. de Jong
Promes, Depay, Babel (81' Aké)
2-2quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
We rollen ze op met 2-1!quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dombo doet een poging het bad onder te schijtenquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zou nu echt fout zijn geweest in de oorlog?
Nober.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je moet de boel meteen op scherp stellen. Kan je wel over reclames over gehoortoestellen beginnen, maar dat helpt dus TOTAAL niet he error.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dombo doet een poging het bad onder te schijten
Onlangs de docu gemist van Hilversum dat gewoon deed wat de moffen wilde?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En een brilquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd voor een hoortoestel.
Hij zal nu weer met een gestrekt been en onzinnige kutmening het topic binnenkomen waarin alleen HIJ gelijk heeft.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Memphis stront weg en alles is mooier , beter
Goh.
Ergens zo'n 50 jaar geleden ook niet.quote:
Zal wel een tegen doelpunt vallen in de 40-45e minuut.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ergens zo'n 50 jaar geleden ook niet.
Voor wie ben je ? Gelijkspelletje ?quote:
Deze is op het randje. Zou bijna een ban aanvragen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zal wel een tegen doelpunt vallen in de 40-45e minuut.
Naja, zoveel kwaliteit heeft Duitsland toch ook niet. Wirtz, Musiala en Kimmich. Beetje vergelijkbaar met Nederland die ook 2 a 3 topspelers heeft en de rest doet leuk mee.quote:
Precies. Zoals Nederland vroeger ook niks was met van Hanegem, Cruijff en Rensenbrink of met Robben, van Persie en Sneijder.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, zoveel kwaliteit heeft Duitsland toch ook niet. Wirtz, Musiala en Kimmich. Beetje vergelijkbaar met Nederland die ook 2 a 3 topspelers heeft en de rest doet leuk mee.
Ippon genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Tah heeft Brabby nu al 4 keer naar de grond gesmeten.
Die komediant duikt zelfquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Tah heeft Brabby nu al 4 keer naar de grond gesmeten.
Hij staat er verdomme naast manquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ken weinig voetballers met zo’n domme gezichtsuitdrukking als Jonathan Tah
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Stelling: serie van Gordon > Nederlands elftal
Nou ja, Brobbeyquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ken weinig voetballers met zo’n domme gezichtsuitdrukking als Jonathan Tah
Kapsel van een Waffen SSer genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
Verbruggen.![]()
![]()
De komende 15 jaar hebben we de beste en coolste doelman ter wereld.
Nee, Nederland ftw. ondanks al mn geklaag en pessimisme soms dat geef ik wel toequote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor wie ben je ? Gelijkspelletje ?
Nou ja, ik bedoel meer dat de tijd wel voorbij is dat Duitsland echt altijd een topelftal had staan. Dat is al een jaar of 6-8 inmiddels niet meer geloof ik. Nog altijd goede spelers op bepaalde posities natuurlijk. Als je ziet dat zo'n Undav, Andrich, Raum etc spelen. Denk dat ze daar bij onze buren ook niet bepaald vrolijk van worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Zoals Nederland vroeger ook niks was met van Hanegem, Cruijff en Rensenbrink of met Robben, van Persie en Sneijder.
Nee, die lijkt bijzonder intelligent in vergelijking met Tah. Tag z’n blik is er een van oneindige leegheid. Brobbey heeft nog iets olijksquote:
Geven straks weer paar spelers een paspoort als ozil, podolski etc genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer dat de tijd wel voorbij is dat Duitsland echt altijd een topelftal had staan. Dat is al een jaar of 6-8 inmiddels niet meer geloof ik. Nog altijd goede spelers op bepaalde posities natuurlijk. Als je ziet dat zo'n Undav, Andrich, Raum etc spelen. Denk dat ze daar bij onze buren ook niet bepaald vrolijk van worden.
Helemaal gelijk. Heel de Duitse sport ligt trouwens op z'n gat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer dat de tijd wel voorbij is dat Duitsland echt altijd een topelftal had staan. Dat is al een jaar of 6-8 inmiddels niet meer geloof ik. Nog altijd goede spelers op bepaalde posities natuurlijk. Als je ziet dat zo'n Undav, Andrich, Raum etc spelen. Denk dat ze daar bij onze buren ook niet bepaald vrolijk van worden.
En Bergwijn?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, die lijkt bijzonder intelligent in vergelijking met Tah. Tag z’n blik is er een van oneindige leegheid. Brobbey heeft nog iets olijks
Berlijn staat nog, erg jammerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Heel de Duitse sport ligt trouwens op z'n gat.
Lebens Raum was in 40-45 wel een topspelerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En Neres en Dumfries ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, die lijkt bijzonder intelligent in vergelijking met Tah. Tag z’n blik is er een van oneindige leegheid. Brobbey heeft nog iets olijks
Wel mee eens. Het is een beetje in de mode om van elke goede dribbelaar met een schot maar meteen wondervoetballer te maken. "Ongelooflijk he 21 pas" Neuh, dat is een normale leeftijd voor een talentvolle voetballer. Xavi werd ook al zo gehyped. Wirtz is ook een hele fijne voetballer maar hij doet me nog meest aan James Rodriguez denken, ook qua categorie.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, zoveel kwaliteit heeft Duitsland toch ook niet. Wirtz, Musiala en Kimmich. Beetje vergelijkbaar met Nederland die ook 2 a 3 topspelers heeft en de rest doet leuk mee.
Klose.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geven straks weer paar spelers een paspoort als ozil, podolski etc genot
Valt behoorlijk tegen ja, mag nog wel een tijdje duren wat mij betreftquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Heel de Duitse sport ligt trouwens op z'n gat.
In Nederland hadden we toen een international die Just Göbel heette.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lebens Raum was in 40-45 wel een topspeler
Brobbeast godquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef Doevelaer het volgende:
Jeetje, we moeten maar met 2 spitsen spelen denk ik
Heeft hem zaterdag ook keihard tegen zijn eigen hoofd geschoten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:00 schreef Caland het volgende:
Dumbfries heeft naast harde voetjes ook een harde kop
Is daar mode met die naam.....quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef Haags het volgende:
Schlotterbeck heeft zo´n typisch moffenhoofd
Ja oké, je hebt stom en leeg.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het lijkt in het begin heel wat en daarna begint het verdedigend af te brokkelen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Matthijs de Ligt lijkt mij eerder een Duitse voetballer eigenlijk
[ afbeelding ]
Nee, ik zocht gewoon een excuus om dat nazi-schilderij te posten die hij in zijn eigen huis heeft hangen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt in het begin heel wat en daarna begint het verdedigend af te brokkelen?
Ja en ik probeerde een wat vergezochte 39-45 verwijzingquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zocht gewoon een excuus om dat nazi-schilderij te posten die hij in zijn eigen huis heeft hangen.
Gezellig, hax in de rust?quote:
Ja, dan komen ze op alle fronten net tekort.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt in het begin heel wat en daarna begint het verdedigend af te brokkelen?
Was mijn fiets kwijt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:05 schreef Haags het volgende:
[..]
moest je eerst door de grenscontrole heen?
Gejat door een Duitser?quote:
Gravenberch godquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
Tering, wat een wereldbal van Gravenberch
Behalve Ueda.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
Arne maakt van iedereen een wereldtopper
Laat je niet stangen. Zit je daar weer mee opgezadeld.quote:
Toch snap ik 'm.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en ik probeerde een wat vergezochte 39-45 verwijzing
Zal die niet kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef tong80 het volgende:
Waarom lobben ze nooit vanaf 30 meter. Je ziet het zo vaak doelman die ver voor doel staat.
Toplevelquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef Caland het volgende:
Tering, wat een wereldbal van Gravenberch
GEWOON GOED GEDAANquote:
Ik zei vorig jaar al Gravenberch is zon groot talent altijd opstellen. Er werd gelachen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een beetje Arne wel niet met een speler kan doen
Zirkzee geen minuut. Ik zei het van de week al Waarom altijd pas na een toernooi.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:07 schreef Bugno3 het volgende:
Gravengod 8e keus op het EK. KOEMANED
Zodra die jongen in de zestien komt krijgt hij een waasquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
Domme Brub probeerde te schieten terwijl hij ongeveer op de achterlijn stond
Gelachen
Geloof dat maar nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende keer staat Mats daar.
Wie?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende keer staat Mats daar.
Gelukkig binnenkort weer tegen de nummer 95 ofzo kunnen de PSV'ers roepen dat het de nieuwe Kroos is.quote:
Dat ook.quote:
Balletje van de Graaf he?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De opportunistische media kunnen zich weer een week verkneukelen dankzij de vooralsnog prima performens van Brobbey.
Beetje dom sleuren kan hij wel, verder niet veel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra die jongen in de zestien komt krijgt hij een waas
Niet heel handig voor een spits op zich
En Davis, Seedorf, Kluivert en Nistelrooij niet selecteren wegens moeilijk in de groep.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
Beetje het vollgas fussbal van Van Basten in Zwitserland/Oostenrijk 2008. Lekker counteren.
ik ben vooral benieuwd naar de knarssetandende praatprogramma's die hem van tevoren al hadden zitten uitlachenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De opportunistische media kunnen zich weer een week verkneukelen dankzij de vooralsnog prima performens van Brobbey.
En Zirkzee ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hiddink die vervolgens rondjes liep om Van Basten met zijn tactiek. Toen had die tweede gelijk moeten stoppen met trainen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
Beetje het vollgas fussbal van Van Basten in Zwitserland/Oostenrijk 2008. Lekker counteren.
Heeft ook een heel prettige directe tegenstander.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje dom sleuren kan hij wel, verder niet veel.
Brobbey speelt hartstikke goed joh, Tah heeft letterlijk en figuurlijk zijn handen vol aan hem. Daarnaast was ie ook belangrijk in de voorbereiding van de eerste goal. Maar goed, Ajax he…zo makkelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet heel handig voor een spits op zich
Niet happen. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Brobbey speelt hartstikke goed joh, Tah heeft letterlijk en figuurlijk zijn handen vol aan hem. Daarnaast was ie ook belangrijk in de voorbereiding van de eerste goal. Maar goed, Ajax he…zo makkelijk.
Is een van de beste spelers op het veld. Waar heb jij het over.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
wissel die broeby
en breng die andere spits erin
dan wordt het 4-0
Santi kan er geen reet van. Over performance genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ook een heel prettige directe tegenstander.
Die Tah tegen ONZE Santi, dat wordt genieten, ik krijg zowaar vertrouwen in dat potje tegen Leverkusen (alhoewel dat snel weg is als Smal tegenover Frimpong staat)
Deze uitspraak gaat je nog achtervolgen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ook een heel prettige directe tegenstander.
Die Tah tegen ONZE Santi, dat wordt genieten, ik krijg zowaar vertrouwen in dat potje tegen Leverkusen (alhoewel dat snel weg is als Smal tegenover Frimpong staat)
Gekleurde mening.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Is een van de beste spelers op het veld. Waar heb jij het over.
Ik vind hem goed spelen hoor, maar ik vind zijn keuzes en beslissingen in de zestien vaak slecht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Brobbey speelt hartstikke goed joh, Tah heeft letterlijk en figuurlijk zijn handen vol aan hem. Daarnaast was ie ook belangrijk in de voorbereiding van de eerste goal. Maar goed, Ajax he…zo makkelijk.
Dat ja. Dat fysieke kan hij wel, dat doet hij ook al vanaf de jeugd. Technisch en als spits is het vaak heel erg pover.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hem goed spelen hoor, maar ik vind zijn keuzes en beslissingen in de zestien vaak slecht.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen Leibstandarte - band om = geel
Het is juist geen Ajaxspits.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ach, wanneer Brobbey ellendig speelt, hoor je mij ook gewoon hoor. Dat is vaak genoeg gebeurd. Maar dit is juist een van de potten dat hij eindelijk eens goed speelt met de juiste intensiteit. Alleen nog een paar doelpunten maken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gekleurde mening.
https://forum.fok.nl/user/history/435286
nooit geenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:19 schreef Nober het volgende:
Stellung: Depay nooit geen corners meer laten nemen
[..]
Niets.
Depay nooit meer opstellen vind ik een betere stellingquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:19 schreef Nober het volgende:
Stellung: Depay nooit geen corners meer laten nemen
[..]
Niets.
Hoezo? Je ziet direct dat Tah niet heel soepeltjes is met spitsen ‘uit de draai’, das zo’n beetje Santi’s beste trucje.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze uitspraak gaat je nog achtervolgen.
fixedquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:19 schreef Nober het volgende:
Stellung: Depay nooit meer meenemen
[..]
Nooit.
Slechte timingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |