abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2024 @ 23:04:34 #1
14505 OProg
A Life in Music
pi_214947081

quote:
Na de 5-2 overwinning tegen Bosnië afgelopen zaterdag in het Philips Stadion speelt Oranje dinsdag om 20:45 tegen Duitsland in de Johan Cruijff ArenA. Er wordt een bult regen en wind verwacht dus een dak komt mooi uit deze keer.

Koeman heeft al aangegeven dat Brabbie in de spits gaat starten. Zirkzee kan weer naast Wappie Wout op de bank gaan zitten. Ook mag van Koeman Te licht nog een keertje in de basis starten. Dankzij een inschattingsfout van Te Licht kon Bosnië nog makkelijk scoren. Koeman blijft vertouwen houden.

Het vertoonde spel verder afgelopen zaterdag tegen laagvlieger Bosnië was nog niet om warm van te worden. Dit is al tijden aan de gang. En daarom is het jammer dat de Eredivisie na een paar potjes alweer op zijn gat ligt voor dit soort kut wedstrijden.

Toni Kroos, Manuel Neuer, Thomas Müller en İlkay Gündoğan stopten onlangs als Duits international. Tegen een vernieuwd Duitsland moet het dus beter.

Nederland en Duitsland mogen gaan uitvechten wie koploper is in Groep 3 na speelronde 2.

TV-gids: NPO3 20:20 voorbeschouwing
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 10 september 2024 @ 23:07:18 #2
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214947098
Duitsland weer niet gewonnen van een topland.
pi_214947124
Koeman gooit het op een lichte blessure bij Schouten om hem te beschermen. Maar hij hint op een vaste basisplaats voor Timber. @PSVCL
  Trouwste user 2022 woensdag 11 september 2024 @ 01:08:25 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_214947506
Lekkere wedstrijd. Geslaagde voetbalavond met een ouderwets aanvallend Nederland. Er is weer toekomst na veel te lang ellende. De generatie de Jong, de Ligt etc. bleek het ook niet te zijn. Dit worden de opvolgers van WK-2010. Plus een geweldige doelman. Ventje is begin 20. Jong Oranje belooft ook genoeg. Opa gaat tevreden slapen. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 11 september 2024 @ 06:51:16 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214948210
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 23:11 schreef CR7 het volgende:
Koeman gooit het op een lichte blessure bij Schouten om hem te beschermen. Maar hij hint op een vaste basisplaats voor Timber. @:PSVCL
Ik heb niet zo'n hoge pet op van de coach Koeman, maar zo dom is hij ook weer niet, komt een zware maand aan, misschien heeft hij dan helemaal niet zoveel keus als nu.
Maar als je dan toch conclusies wil trekken op basis van deze interlandweek dan zijn Gravenberch en Reijnders wel zeker van een basisplaats.
pi_214948271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 06:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik heb niet zo'n hoge pet op van de coach Koeman, maar zo dom is hij ook weer niet, komt een zware maand aan, misschien heeft hij dan helemaal niet zoveel keus als nu.
Maar als je dan toch conclusies wil trekken op basis van deze interlandweek dan zijn Gravenberch en Reijnders wel zeker van een basisplaats.
Zonde dat de Jong nog geblesseerd is, Gravenberch - Reijnders - de Jong als middenveld zou ik wel eens willen zien :9~
pi_214949179
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 23:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsland weer niet gewonnen van een topland.
Duitsland heeft zijn eigen problemen en deze wedstrijd was voor Nederland misschien niet het beste voorbeeld maar we moeten wel echt weer eens een topwedstrijd gaan winnen hoor.

Laatste keer dat we een topland hebben verslagen is onder Koeman in zijn eerste periode (5 jaar geleden) geweest. Het patroon is nu al jaren hetzelfde: De subtoplanden veeg je meestal redelijk simpel weg, tegen de top verlies je of speel je met moeite gelijk.

Dat was onder Frank zo, onder Louis zo (al verloor hij ook geen topduel en speelde wel België op een hoop) en ook weer de laatste 2 jaar onder Koeman.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2024 09:52:57 ]
pi_214949227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 09:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Duitsland heeft zijn eigen problemen en deze wedstrijd was voor Nederland misschien niet het beste voorbeeld maar we moeten wel echt weer eens een topwedstrijd gaan winnen hoor.

Laatste keer dat we een topland hebben verslagen is onder Koeman in zijn eerste periode (5 jaar geleden) geweest. Het patroon is nu al jaren hetzelfde: De subtoplanden veeg je meestal redelijk simpel weg, tegen de top verlies je of speel je met moeite gelijk.

Dat was onder Frank zo, onder Louis zo (al verloor hij ook geen topduel en speelde wel België op een hoop) en ook weer de laatste 2 jaar onder Koeman.
Je zou bijna gaan denken dat je zelf geen topland meer bent

:o :o :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 september 2024 @ 10:00:24 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214949271
Zouden ze bij Man U. al blij zijn met hun topaankoop De Ligt?
  woensdag 11 september 2024 @ 10:01:43 #10
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214949278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden ze bij Bayern nog steeds balen dat hij weg is?
pi_214949280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Harry is beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 september 2024 @ 10:02:02 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214949282
Van Hecke is overigens ook niet het niveau wat je na wil streven.
pi_214949316
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
misschien niet, maar hij speelt wel in de basis in een top competitie. had overigens niet verwacht dat coach Hurzeler het in hem zag zitten. en erger dan Te ligt kon al niet meer
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214949335
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 09:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Je zou bijna gaan denken dat je zelf geen topland meer bent

:o :o :o
En dat mensen dat niet zien hè. Hopium van het hoogste soort.

Nederland is gewoon een suptopper, dat zijn we eigenlijk al sinds heel snel na het WK van 2010.

Dat we het in 2014 nog zo aardig deden was puur vanwege het anti-voetbal van van Gaal en een enkele individuele opleving.
pi_214949349
quote:
Ach hij is 24 en deed geen hele gekke dingen. Dan doe je het wel prima naar mijn mening.
graag op anoniem
pi_214949353
quote:
Die vond ik eigenlijk net zo weifelend. Gelukkig heb je met De Vrij, Timber en Geert daar ook wel voldoende betere alternatieven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214949645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En dat mensen dat niet zien hè. Hopium van het hoogste soort.

Nederland is gewoon een suptopper, dat zijn we eigenlijk al sinds heel snel na het WK van 2010.

Dat we het in 2014 nog zo aardig deden was puur vanwege het anti-voetbal van van Gaal en een enkele individuele opleving.
Het rijtje toplanden is natuurlijk wel relatief klein en Nederland schuurt daar wel vaak tegenaan.
pi_214949656
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Die vond ik eigenlijk net zo weifelend. Gelukkig heb je met De Vrij, Timber en Geert daar ook wel voldoende betere alternatieven.
Waarbij Jurrien toch echt voor LB positie lijkt te zijn, daar speelt ie ook bij Arsenal. Jammer want centraal lijkt het me zeker een hele goede optie met Aké op links dan.
pi_214950077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het rijtje toplanden is natuurlijk wel relatief klein en Nederland schuurt daar wel vaak tegenaan.
Schuurde.
pi_214950200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tsja toplanden. Ik denk dan aan welke? Frankrijk was op de laatste wedstrijd tegen Belgie echt matig. Zo matig dat er zelfs in de kleedkamer rumoer was. Die kregen tegen Italië dat ook niet lekker draait een wereldgoal om de oren.
Het is maar dat ze tegen een zwak Belgie speelden laatst.

Enige team dat echt top is is Spanje. Die wisten met 10 man Zwitserland te verslaan en 2 extra doelpunten te maken.

Portugal had ook veel moeite met Schotland en spelen best wel redelijk.

Brazilie doet het nog erger dan Nederland op dit moment.

Dus indd die groep toplanden blijft klein. Het verschil met Duitsland is echt niet groot zoals men doet beweren.
graag op anoniem
pi_214952524
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 11:26 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Tsja toplanden. Ik denk dan aan welke? Frankrijk was op de laatste wedstrijd tegen Belgie echt matig. Zo matig dat er zelfs in de kleedkamer rumoer was. Die kregen tegen Italië dat ook niet lekker draait een wereldgoal om de oren.
Het is maar dat ze tegen een zwak Belgie speelden laatst.

Enige team dat echt top is is Spanje. Die wisten met 10 man Zwitserland te verslaan en 2 extra doelpunten te maken.

Portugal had ook veel moeite met Schotland en spelen best wel redelijk.

Brazilie doet het nog erger dan Nederland op dit moment.

Dus indd die groep toplanden blijft klein. Het verschil met Duitsland is echt niet groot zoals men doet beweren.
Op het EK zaten we ook echt wel bij de top 5 Europese landen lijkt mij. Dan hoor je dus al bij de top 7 van de wereld, met Brazilië en Argentinië meegerekend.

Nederland is beter dan België, zit in de buurt van het huidige Frankrijk, Duitsland en Engeland (ietsje minder denk ik) en is beduidend minder dan Spanje.

Dat is zo'n beetje waar we momenteel staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')