Heeft hem zaterdag ook keihard tegen zijn eigen hoofd geschoten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:00 schreef Caland het volgende:
Dumbfries heeft naast harde voetjes ook een harde kop
Is daar mode met die naam.....quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef Haags het volgende:
Schlotterbeck heeft zo´n typisch moffenhoofd
Ja oké, je hebt stom en leeg.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, die lijkt bijzonder intelligent in vergelijking met Tah. Tag z’n blik is er een van oneindige leegheid. Brobbey heeft nog iets olijks
Het lijkt in het begin heel wat en daarna begint het verdedigend af te brokkelen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Matthijs de Ligt lijkt mij eerder een Duitse voetballer eigenlijk
[ afbeelding ]
Nee, ik zocht gewoon een excuus om dat nazi-schilderij te posten die hij in zijn eigen huis heeft hangen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt in het begin heel wat en daarna begint het verdedigend af te brokkelen?
Ja en ik probeerde een wat vergezochte 39-45 verwijzingquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik zocht gewoon een excuus om dat nazi-schilderij te posten die hij in zijn eigen huis heeft hangen.
Gezellig, hax in de rust?quote:
Ja, dan komen ze op alle fronten net tekort.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt in het begin heel wat en daarna begint het verdedigend af te brokkelen?
Was mijn fiets kwijt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:05 schreef Haags het volgende:
[..]
moest je eerst door de grenscontrole heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |