Kapsel van een Waffen SSer genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
Verbruggen.![]()
![]()
De komende 15 jaar hebben we de beste en coolste doelman ter wereld.
Nee, Nederland ftw. ondanks al mn geklaag en pessimisme soms dat geef ik wel toequote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor wie ben je ? Gelijkspelletje ?
Nou ja, ik bedoel meer dat de tijd wel voorbij is dat Duitsland echt altijd een topelftal had staan. Dat is al een jaar of 6-8 inmiddels niet meer geloof ik. Nog altijd goede spelers op bepaalde posities natuurlijk. Als je ziet dat zo'n Undav, Andrich, Raum etc spelen. Denk dat ze daar bij onze buren ook niet bepaald vrolijk van worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Zoals Nederland vroeger ook niks was met van Hanegem, Cruijff en Rensenbrink of met Robben, van Persie en Sneijder.
Nee, die lijkt bijzonder intelligent in vergelijking met Tah. Tag z’n blik is er een van oneindige leegheid. Brobbey heeft nog iets olijksquote:
Geven straks weer paar spelers een paspoort als ozil, podolski etc genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer dat de tijd wel voorbij is dat Duitsland echt altijd een topelftal had staan. Dat is al een jaar of 6-8 inmiddels niet meer geloof ik. Nog altijd goede spelers op bepaalde posities natuurlijk. Als je ziet dat zo'n Undav, Andrich, Raum etc spelen. Denk dat ze daar bij onze buren ook niet bepaald vrolijk van worden.
Helemaal gelijk. Heel de Duitse sport ligt trouwens op z'n gat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel meer dat de tijd wel voorbij is dat Duitsland echt altijd een topelftal had staan. Dat is al een jaar of 6-8 inmiddels niet meer geloof ik. Nog altijd goede spelers op bepaalde posities natuurlijk. Als je ziet dat zo'n Undav, Andrich, Raum etc spelen. Denk dat ze daar bij onze buren ook niet bepaald vrolijk van worden.
En Bergwijn?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, die lijkt bijzonder intelligent in vergelijking met Tah. Tag z’n blik is er een van oneindige leegheid. Brobbey heeft nog iets olijks
Berlijn staat nog, erg jammerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Heel de Duitse sport ligt trouwens op z'n gat.
Lebens Raum was in 40-45 wel een topspelerquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En Neres en Dumfries ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, die lijkt bijzonder intelligent in vergelijking met Tah. Tag z’n blik is er een van oneindige leegheid. Brobbey heeft nog iets olijks
Wel mee eens. Het is een beetje in de mode om van elke goede dribbelaar met een schot maar meteen wondervoetballer te maken. "Ongelooflijk he 21 pas" Neuh, dat is een normale leeftijd voor een talentvolle voetballer. Xavi werd ook al zo gehyped. Wirtz is ook een hele fijne voetballer maar hij doet me nog meest aan James Rodriguez denken, ook qua categorie.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, zoveel kwaliteit heeft Duitsland toch ook niet. Wirtz, Musiala en Kimmich. Beetje vergelijkbaar met Nederland die ook 2 a 3 topspelers heeft en de rest doet leuk mee.
Klose.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geven straks weer paar spelers een paspoort als ozil, podolski etc genot
Valt behoorlijk tegen ja, mag nog wel een tijdje duren wat mij betreftquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Heel de Duitse sport ligt trouwens op z'n gat.
In Nederland hadden we toen een international die Just Göbel heette.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lebens Raum was in 40-45 wel een topspeler
Brobbeast godquote:Op dinsdag 10 september 2024 20:59 schreef Doevelaer het volgende:
Jeetje, we moeten maar met 2 spitsen spelen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |