Beetje dom sleuren kan hij wel, verder niet veel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra die jongen in de zestien komt krijgt hij een waas
Niet heel handig voor een spits op zich
En Davis, Seedorf, Kluivert en Nistelrooij niet selecteren wegens moeilijk in de groep.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
Beetje het vollgas fussbal van Van Basten in Zwitserland/Oostenrijk 2008. Lekker counteren.
ik ben vooral benieuwd naar de knarssetandende praatprogramma's die hem van tevoren al hadden zitten uitlachenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De opportunistische media kunnen zich weer een week verkneukelen dankzij de vooralsnog prima performens van Brobbey.
En Zirkzee ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hiddink die vervolgens rondjes liep om Van Basten met zijn tactiek. Toen had die tweede gelijk moeten stoppen met trainen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
Beetje het vollgas fussbal van Van Basten in Zwitserland/Oostenrijk 2008. Lekker counteren.
Heeft ook een heel prettige directe tegenstander.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje dom sleuren kan hij wel, verder niet veel.
Brobbey speelt hartstikke goed joh, Tah heeft letterlijk en figuurlijk zijn handen vol aan hem. Daarnaast was ie ook belangrijk in de voorbereiding van de eerste goal. Maar goed, Ajax he…zo makkelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet heel handig voor een spits op zich
Niet happen. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Brobbey speelt hartstikke goed joh, Tah heeft letterlijk en figuurlijk zijn handen vol aan hem. Daarnaast was ie ook belangrijk in de voorbereiding van de eerste goal. Maar goed, Ajax he…zo makkelijk.
Is een van de beste spelers op het veld. Waar heb jij het over.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
wissel die broeby
en breng die andere spits erin
dan wordt het 4-0
Santi kan er geen reet van. Over performance genotquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ook een heel prettige directe tegenstander.
Die Tah tegen ONZE Santi, dat wordt genieten, ik krijg zowaar vertrouwen in dat potje tegen Leverkusen (alhoewel dat snel weg is als Smal tegenover Frimpong staat)
Deze uitspraak gaat je nog achtervolgen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ook een heel prettige directe tegenstander.
Die Tah tegen ONZE Santi, dat wordt genieten, ik krijg zowaar vertrouwen in dat potje tegen Leverkusen (alhoewel dat snel weg is als Smal tegenover Frimpong staat)
Gekleurde mening.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Is een van de beste spelers op het veld. Waar heb jij het over.
Ik vind hem goed spelen hoor, maar ik vind zijn keuzes en beslissingen in de zestien vaak slecht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Brobbey speelt hartstikke goed joh, Tah heeft letterlijk en figuurlijk zijn handen vol aan hem. Daarnaast was ie ook belangrijk in de voorbereiding van de eerste goal. Maar goed, Ajax he…zo makkelijk.
Dat ja. Dat fysieke kan hij wel, dat doet hij ook al vanaf de jeugd. Technisch en als spits is het vaak heel erg pover.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hem goed spelen hoor, maar ik vind zijn keuzes en beslissingen in de zestien vaak slecht.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen Leibstandarte - band om = geel
Het is juist geen Ajaxspits.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:13 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ach, wanneer Brobbey ellendig speelt, hoor je mij ook gewoon hoor. Dat is vaak genoeg gebeurd. Maar dit is juist een van de potten dat hij eindelijk eens goed speelt met de juiste intensiteit. Alleen nog een paar doelpunten maken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gekleurde mening.
https://forum.fok.nl/user/history/435286
nooit geenquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:19 schreef Nober het volgende:
Stellung: Depay nooit geen corners meer laten nemen
[..]
Niets.
Depay nooit meer opstellen vind ik een betere stellingquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:19 schreef Nober het volgende:
Stellung: Depay nooit geen corners meer laten nemen
[..]
Niets.
Hoezo? Je ziet direct dat Tah niet heel soepeltjes is met spitsen ‘uit de draai’, das zo’n beetje Santi’s beste trucje.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze uitspraak gaat je nog achtervolgen.
fixedquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:19 schreef Nober het volgende:
Stellung: Depay nooit meer meenemen
[..]
Nooit.
Slechte timingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |