abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214930340

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214930349
Heb de TT verkeerd denk ik. Bedoelde die met Liev en Nicole.

Bingewaardig!

Edit: het is The Perfect Couple :@

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2024 23:50:53 ]
pi_214931179
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214931193
200 delen *O*
  Moderator maandag 9 september 2024 @ 08:32:50 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_214931539
KAOS in (bijna) 1 ruk uitgekeken. Grappig en bijzondere 'take' op de Griekse mythologie. Geweldige rol van Jeff Goldblum als de altijd boze Zeus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_214932294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik ook.
Zo'n serie is dan weer de reden dat ik denk dat ik Netflix toch maar weer een tijdje aanhoud.

Ben daarna verder gegaan met The OA.
Heel boeiend, maar Ik geloof niet dat je daar heel veel seizoenen van kunt maken zonder in de "uitmelkmodus" terecht te komen.
Gaat ook niet gebeuren want ik las dat ze na 2 seizoenen de stekker hebben getrokken vanwege te hoge productiekosten.
Dat is dan wel weer jammer want ze gaan wel door met die Bridgerton-shit en het vertonen van de eindeloze Liam Neeson pulp.
Ik ben recentelijk ook aan The OA begonnen en vond het heel oké! Jammer dat ze nooit meer seizoenen hebben gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214932315
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 08:46 schreef Aether het volgende:

Mad Men - VS S01-S07 2014 12 | Drama, Duister
In de jaren 60 koppelt een reclamebureau in New York moordende concurrentie en sociale ambitie met glamoureuze allure. (Eén aflevering van seizoen 3 is niet beschikbaar.)
Eh, waarom is dat?
pi_214932455
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 10:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Eh, waarom is dat?
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.
pi_214932611
The Perfect Couple gekeken. Kijkt lekker weg. Maar ook weer niet supergoed. Wordt vaak vergeleken met White Lotus, maar de humor die die serie heeft ontbreekt. Wel goed acteerwerk.

Het was mij alleen niet duidelijk wat nu uiteindelijk het motief was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214933028
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:24 schreef bloodymary1 het volgende:
The Perfect Couple gekeken. Kijkt lekker weg. Maar ook weer niet supergoed. Wordt vaak vergeleken met White Lotus, maar de humor die die serie heeft ontbreekt. Wel goed acteerwerk.

Het was mij alleen niet duidelijk wat nu uiteindelijk het motief was.

SPOILER
SPOILER
pi_214933189
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Aether het volgende:

[..]
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.
Ja jezus
Tap tap tap
  maandag 9 september 2024 @ 12:55:10 #12
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214933198
quote:

[..]
Wat wordt hiermee bedoeld?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214933352
Killing eve al gezien maar ga toch nog eens kijken miss alleen eerste seizoenen.
pi_214933365
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat wordt hiermee bedoeld?
Dat er een blackface referentie in zit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214933531
Verslingerd geraakt aan "Wost [...] ever". Wát een bi-zarre verhalen. Eerst Worst Roommate Ever, nu Worst Ex Ever.

Merk sowieso dat ik de laatste tijd wat meer neig naar 'echte verhalen' i.p.v. series/films waar je toch vaak te maken hebt met gebeurtenissen die het verhaal iets te goed uit komen. Kom nauwelijks nog series tegen waarvan ik denk, ja die ga ik eens even bingen.

Wat zijn nog meer leuke documentaires op Netflix?
pi_214934245
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
SPOILER
Maar dat laatste wist zij toch niet?
pi_214935099
quote:

[..]
Wauw.

Here's why 'Mad Men' is keeping its blackface episode despite other shows doing the opposite
pi_214935431
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef DjVero het volgende:
Verslingerd geraakt aan "Wost [...] ever". Wát een bi-zarre verhalen. Eerst Worst Roommate Ever, nu Worst Ex Ever.

Merk sowieso dat ik de laatste tijd wat meer neig naar 'echte verhalen' i.p.v. series/films waar je toch vaak te maken hebt met gebeurtenissen die het verhaal iets te goed uit komen. Kom nauwelijks nog series tegen waarvan ik denk, ja die ga ik eens even bingen.

CRI / [Kijktips] True Crime / Misdaad documentaires en andere programma's #1

Hier staat genoeg tussen. En sowieso dit topic blijven volgen ;)
pi_214935452
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef DjVero het volgende:

De meest heftige waar gebeurde docu is toch wel American murder. ;(
Plus idd de tip van mascara-klodder
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214936463
Worst Ex..

SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door TLC op 09-09-2024 20:04:22 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  roze maandag 9 september 2024 @ 19:59:07 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214936490
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef TLC het volgende:
.
Thanks voor de spoiler. Kan ik die aflevering overslaan dus.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ama op 09-09-2024 20:07:00 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_214936521
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2024 19:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Thanks voor de spoiler. Kan ik die aflevering overslaan dus.
Oh ja sorry, je kunt em nog gewoon kijken hoor :@ :*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 9 september 2024 @ 20:54:46 #23
338319 ZarB
Piña colada
pi_214937045
Perfect couple gebinged. Tegen het einde kreeg ik ook het idee dat het White Lotus vibes moest hebben. Maar dat kwam echt pas in de laatste aflevering een beetje naar voren. Leuke serie wel, keek lekker weg. Nicole Kidman heeft het perfecte uiterlijk voor deze rol _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 9 september 2024 @ 20:56:07 #24
338319 ZarB
Piña colada
pi_214937058
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar dat laatste wist zij toch niet?
SPOILER
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_214937922
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 20:56 schreef ZarB het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')