SPOILER: InformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben recentelijk ook aan The OA begonnen en vond het heel oké! Jammer dat ze nooit meer seizoenen hebben gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:49 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo'n serie is dan weer de reden dat ik denk dat ik Netflix toch maar weer een tijdje aanhoud.
Ben daarna verder gegaan met The OA.
Heel boeiend, maar Ik geloof niet dat je daar heel veel seizoenen van kunt maken zonder in de "uitmelkmodus" terecht te komen.
Gaat ook niet gebeuren want ik las dat ze na 2 seizoenen de stekker hebben getrokken vanwege te hoge productiekosten.
Dat is dan wel weer jammer want ze gaan wel door met die Bridgerton-shit en het vertonen van de eindeloze Liam Neeson pulp.
Eh, waarom is dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:46 schreef Aether het volgende:
Mad Men - VS S01-S07 2014 12 | Drama, Duister
In de jaren 60 koppelt een reclamebureau in New York moordende concurrentie en sociale ambitie met glamoureuze allure. (Eén aflevering van seizoen 3 is niet beschikbaar.)
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2024 11:24 schreef bloodymary1 het volgende:
The Perfect Couple gekeken. Kijkt lekker weg. Maar ook weer niet supergoed. Wordt vaak vergeleken met White Lotus, maar de humor die die serie heeft ontbreekt. Wel goed acteerwerk.
Het was mij alleen niet duidelijk wat nu uiteindelijk het motief was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja jezusquote:Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.
Wat wordt hiermee bedoeld?quote:Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Als ik snel zoek lijkt het dat er in die aflevering een blackface referentie te zitten.
Dat er een blackface referentie in zit.quote:Op maandag 9 september 2024 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat wordt hiermee bedoeld?
quote:Op maandag 9 september 2024 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Maar dat laatste wist zij toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw.quote:Op maandag 9 september 2024 11:03 schreef Aether het volgende:
[..]
CRI / [Kijktips] True Crime / Misdaad documentaires en andere programma's #1quote:Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef DjVero het volgende:
Verslingerd geraakt aan "Wost [...] ever". Wát een bi-zarre verhalen. Eerst Worst Roommate Ever, nu Worst Ex Ever.
Merk sowieso dat ik de laatste tijd wat meer neig naar 'echte verhalen' i.p.v. series/films waar je toch vaak te maken hebt met gebeurtenissen die het verhaal iets te goed uit komen. Kom nauwelijks nog series tegen waarvan ik denk, ja die ga ik eens even bingen.
Wat zijn nog meer leuke documentaires op Netflix?
De meest heftige waar gebeurde docu is toch wel American murder.quote:Op maandag 9 september 2024 13:59 schreef DjVero het volgende:
Verslingerd geraakt aan "Wost [...] ever". Wát een bi-zarre verhalen. Eerst Worst Roommate Ever, nu Worst Ex Ever.
Merk sowieso dat ik de laatste tijd wat meer neig naar 'echte verhalen' i.p.v. series/films waar je toch vaak te maken hebt met gebeurtenissen die het verhaal iets te goed uit komen. Kom nauwelijks nog series tegen waarvan ik denk, ja die ga ik eens even bingen.
Wat zijn nog meer leuke documentaires op Netflix?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door TLC op 09-09-2024 20:04:22 ]"You can call me Susan if it makes you happy"
Thanks voor de spoiler. Kan ik die aflevering overslaan dus.quote:
Oh ja sorry, je kunt em nog gewoon kijken hoorquote:Op maandag 9 september 2024 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks voor de spoiler. Kan ik die aflevering overslaan dus.
quote:Op maandag 9 september 2024 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat laatste wist zij toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
quote:Op maandag 9 september 2024 20:56 schreef ZarB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |