gOuDeN kEuZequote:
Ah, het raceweekeinde was nog niet compleet zonder deze post. Daar is 'ie!quote:Op zondag 8 september 2024 14:16 schreef Xylos het volgende:
Wat een irritante mongool is die weeink zeg. Verpest heel het kijkplezier.
Mafkeesquote:Op zondag 8 september 2024 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, het raceweekeinde was nog niet compleet zonder deze post. Daar is 'ie!
Vooral z’n team.quote:
Mwah, 17 rondjes, hier en daar een valpartij en hij kan nog een puntje pakkenquote:
P16, valt mee inderdaadquote:Op zondag 8 september 2024 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 17 rondjes, hier en daar een valpartij en hij kan nog een puntje pakken
Italiaans teamquote:Op zondag 8 september 2024 14:18 schreef Sabata het volgende:
En nog gelapt ook dankzij niet klaarstaande pits. Ferrariclowns geerfd
Als MM maar wintquote:Op zondag 8 september 2024 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Zul je zien dat Pecco straks crasht,. Dat zou wat zijn.
quote:Op zondag 8 september 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
"Het is zaak om rustig te blijven Frank"
"Ik zal het proberen"
"Nee ik bedoel jou niet"
Gemiste kans.
Het helpt ook niet echt meequote:Op zondag 8 september 2024 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Martin inmiddels 15e. Overigens houdt hij sowieso de leiding in het WK, dus hij heeft niet de titel weggegooid ofzo
zoals vorig jaar toch?quote:Op zondag 8 september 2024 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Martin inmiddels 15e. Overigens houdt hij sowieso de leiding in het WK, dus hij heeft niet de titel weggegooid ofzo
Vorig jaar inderdaad wel.quote:
Dani Munoz blijkbaar.quote:Op zondag 8 september 2024 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie is die rijke, een Indonesiër? Wel benieuwd wie er in komt, als het een matige local is ligt het natuurlijk wel ook deels aan die rijke vent dan, maar goed
Pratama, Mahendra, genoeg Indonesiërs die prima kunnen rijden. Of nou ja, dat zijn er 2, maar voor 1 zitje zijn dat er genoeg
Gelukkig niet, goed gedaan!quote:Op zondag 8 september 2024 14:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop voor MM dat hij niks stoms doet, zoals crashen in de laatste bocht.. 🤞
Iemand mag daar een wiskundige berekening op losgooien, maar ik acht de kans dat het realiteit wordt erg klein,quote:Op zondag 8 september 2024 20:31 schreef THEFXR het volgende:
kan MM nog de titel winnen? moet hij dan alles winnen en de nr 1 en 2 gooien het weg zoals ze wel vaker hebben gedaan?
Er zijn in 7 wedstrijden nog 259 punten te verdelen dus het kan maar MM moet van ver komen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 8 september 2024 20:31 schreef THEFXR het volgende:
kan MM nog de titel winnen? moet hij dan alles winnen en de nr 1 en 2 gooien het weg zoals ze wel vaker hebben gedaan?
Een kleine greep uit het artikel:quote:MotoGP to introduce radio communication with riders in 2025
MotoGP teams have been informed by Dorna about a new one-way communication system between race director and riders from 2025
https://www.motorsport.co(...)nQD093VpKDwtvRg_y8_Aquote:The system will be introduced in phases and initially only the race director will be allowed to communicate with the riders, with messages being kept short and concise - and always aimed at improving safety.
In the second phase, which could begin as early as 2026, the radio will work both ways, allowing riders to talk and reply to the race direction.
The final step, which still doesn’t have a concrete implementation date, will be similar to Formula 1, allowing open communication between riders and their teams on the pitwall. This step would largely be in pursuit of improving the TV spectacle.
klagen over overtredingen.quote:Op maandag 9 september 2024 17:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Een kleine greep uit het artikel:
[..]
https://www.motorsport.co(...)nQD093VpKDwtvRg_y8_A
quote:Op zondag 15 september 2024 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Bij het IRRC in Frohburg is het gisteravond helemaal fout gegaan: Luca Salvadori, vorig jaar coureur in de MotoE (vandaar dit topic gekozen), is daarbij op 32-jarige leeftijd om het leven gekomen
https://www.racesport.nl/(...)j-crash-in-frohburg/
Ja, Weeink ging volgens mij best tekeer, beetje overdreven.quote:Op zondag 15 september 2024 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hierdoor weer even dat moment uit Oostenrijk in 2020 teruggekeken, waarbij Rossi en Viñales bijna geraakt worden door de motoren van Zarco en Morbidelli.
Man, wat schrok ik me toen echt dood achter de tv,.
In mijn hoofd was het altijd al 10.00 uur?quote:Op zondag 22 september 2024 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Denk eraan, we zijn vroeger vandaag, Moto3 al om 10.00 uur!
Normaal is het 11.00u, 12.15u, 14.00uquote:Op zondag 22 september 2024 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het altijd al 10.00 uur?
Ben ik dan in de war geweest en was het normaal 11.00?
Rejoin!quote:
en dan heeft hij even goed die straf nog staan te, Ai ai aiquote:
Groundhog Dayquote:Op zondag 22 september 2024 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Bij de matige start van Muñoz: "Dit is exact hetzelfde als de vorige keer, het bordje van de wekker valt gewoon om zes uur 's morgens, dat is dit!"
@:ChipsZak. Graag duiding, ik snap het niet.
hij had er misschien nog achter kunnen plakken " en Cher speelt op de radio "quote:
Ja, ik ben blijkbaar even in de war geweest. Ik werd al wekker met het idee dat ik om 10u iets te kijken had,quote:Op zondag 22 september 2024 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Normaal is het 11.00u, 12.15u, 14.00u
Die snapte ik inderdaad ook niet. Ik rolde met m’n ogen achter de laptop en ik vond het weer zo cringe.quote:Op zondag 22 september 2024 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Bij de matige start van Muñoz: "Dit is exact hetzelfde als de vorige keer, het bordje van de wekker valt gewoon om zes uur 's morgens, dat is dit!"
@:ChipsZak. Graag duiding, ik snap het niet.
Vanaf volgende week extra opletten met in de komende twee weekeinden, om te beginnen, Indonesië en Japan. Vroeg in de nacht motoren kijkenquote:Op zondag 22 september 2024 10:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik ben blijkbaar even in de war geweest. Ik werd al wekker met het idee dat ik om 10u iets te kijken had,.
Blijkbaar een Groundhog Day-referentie, aldus de heren hierboven. Dan ligt het aan mij denk ik, want die heb ik nooit gezienquote:Op zondag 22 september 2024 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die snapte ik inderdaad ook niet. Ik rolde met m’n ogen achter de laptop en ik vond het weer zo cringe.
Waarom kan ik hem niet meer op Internationaal zetten,.
Genoeg mensen waarschijnlijk niet en die snappen ook de ballen van die referentie.quote:Op zondag 22 september 2024 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijkbaar een Groundhog Day-referentie, aldus de heren hierboven. Dan ligt het aan mij denk ik, want die heb ik nooit gezien
Ja, ik ga niet middenin de nacht kijken,quote:Op zondag 22 september 2024 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf volgende week extra opletten met in de komende twee weekeinden, om te beginnen, Indonesië en Japan. Vroeg in de nacht motoren kijken
Moto3 vanuit bed, korte powernap, Moto2 vanuit bed, uurtje pitten, MotoGP met ontbijtquote:Op zondag 22 september 2024 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohhh MotoGP om 9u. Dat lukt wel. Moto2 ook wel, maar geen zin in om daarvoor op te staan. Op zich lukt Moto3 ook wel maar geen zin om daarvoor om 6u op te staan,.
ik ga dan altijd voor dubbele punt apostrof haakje sluiten ofwelquote:Op zondag 22 september 2024 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar is een ‘cringe’ smiley hier op FOK!?
Komt het meest dichtbij, I guessquote:Op zondag 22 september 2024 10:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik ga dan altijd voor dubbele punt apostrof haakje sluiten ofwel
quote:Op zondag 22 september 2024 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom weer die poep-‘humor’ altijd?
“Goh, wat houden ze lang de keutel in, zeg”
Track limits in slotronde = plek wegquote:
quote:Op zondag 22 september 2024 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Kan deze alsjeblieft een officiële afkorting krijgen,? @:danny
Zouden nu toch eigenlijk in Kazachstan zijn geweest?quote:Op zondag 22 september 2024 11:24 schreef heywoodu het volgende:
Ja, het ene weekeinde in Italië en het volgende weekeinde in Indonesië is wel weer zo'n debiele MotoGP-keuze. Dat mensen die kalender zien en dan denken "ja, dit ziet er prima uit, akkoord!"
Ja, maar daar was de boel eerder dit jaar hevig overstroomd, dus werd het verplaatst naar India, maar dat ging niet door, dus werd het een tweede race in Misanoquote:Op zondag 22 september 2024 11:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Zouden nu toch eigenlijk in Kazachstan zijn geweest?
Oh, die smiley die @heywoodu poste was gewoon een afbeelding met url in plaats van een smiley met een ‘afkorting’ zoals de _ O _ of de : ' )quote:
Als dat de enige optie was is het 'logisch'. Al had het logischer geweest deze race week eerder te houden danquote:Op zondag 22 september 2024 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar daar was de boel eerder dit jaar hevig overstroomd, dus werd het verplaatst naar India, maar dat ging niet door, dus werd het een tweede race in Misano
Reutelquote:Op zondag 22 september 2024 11:48 schreef heywoodu het volgende:
"Nu denkt Vietti, weet je wat? De reutel!"
Als je ademgeluid omschreven kan worden als 'reutel', zou ik denk ik even langs de huisarts gaan.quote:Op zondag 22 september 2024 11:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Reutel
1) Ademgeluid 2) Houten kalkspaan 3) Houten spaan 4) Houten zalfspaan 5) Kalkspaan 6) Ratelaar 7) Rochel 8) Rochelend keelgeluid 9) Rochelende ademhaling 10) Spaan 11) Zalfspaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |