Mwah, van 11 naar 6 in twee rondes ofzo nu, valt mee toch?quote:Op zondag 8 september 2024 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ondanks dat heeft Veijer weinig plekken goedgemaakt.
Mwoah, gezien er drie mensen zijn gecrasht, drie jongens double long laps moesten voltooien, vind ik dit wel erg weinig, hoor.quote:Op zondag 8 september 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, van 11 naar 6 in twee rondes ofzo nu, valt mee toch?
Niet geweldig, maar wel een beetje op gang inmiddels.
Ja, hoe dit nou weer zo moeilijk kan zijn is me ook een raadsel, dat lukt zelfs in het wielrennen waar je niet kijkt naar een groepje van 5-10, maar een peloton van 50-100 renners.quote:Op zondag 8 september 2024 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwoah, gezien er drie mensen zijn gecrasht, drie jongens double long laps moesten voltooien, vind ik dit wel erg weinig, hoor.
Los hiervan: het stoort me al tijden dat er bij herhalingen in groepen of treintjes geen rondjes meer om rijders worden gegooid, met naam en nummer, zodat je exact weet waar je moet kijken als ze bijv een groepscrash willen laten zien.
Ze deden het wel altijd, inclusief een geluidje, maar ze zijn ermee gekapt. Geen idee waarom en ook echt totaal onlogisch.quote:Op zondag 8 september 2024 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hoe dit nou weer zo moeilijk kan zijn is me ook een raadsel, dat lukt zelfs in het wielrennen waar je niet kijkt naar een groepje van 5-10, maar een peloton van 50-100 renners.
Breng dat gewoon terug, maar wel zonder geluidje. Ik hoef niet de hele tijd 'bliep bliep!', 'bloep!', 'wiewiewiew!' te horenquote:Op zondag 8 september 2024 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze deden het wel altijd, inclusief een geluidje, maar ze zijn ermee gekapt. Geen idee waarom en ook echt totaal onlogisch.
Ja oké, maar dat is geen ramp. Maar die graphics zijn gewoon ‘broodnodig’. Helft van de tijd is de herhaling van bovenaf oid echt compleet nutteloos voor mij want tegen de tijd dat ik weet waar ik moet kijken, liggen ze al bijna in het grind,quote:Op zondag 8 september 2024 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Breng dat gewoon terug, maar wel zonder geluidje. Ik hoef niet de hele tijd 'bliep bliep!', 'bloep!', 'wiewiewiew!' te horen
Maar wel gewoon die graphics zelf inderdaad, kom op.
Zenuwachtige tieners? Beetje zoals constant op het zadel tikken waar nooit iemand naar luistertquote:Op zondag 8 september 2024 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou Piqueras ineens wat issues voelen met z’n motor? Waarom de neuk zou je anders achterom kijken?
Moet hopen op gedoe in de voorste groepquote:Op zondag 8 september 2024 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Veijer krijgt het gat dit keer niet gedicht. Vorige keren gebeurde dat vaak in de tweede helft, dus wie weet, maar het is toch wel vrij fors inmiddels.
Wat? Zadel tikken?quote:Op zondag 8 september 2024 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zenuwachtige tieners? Beetje zoals constant op het zadel tikken waar nooit iemand naar luistert
Daar missen we nét een rondje of twee voor,quote:Op zondag 8 september 2024 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Veijer krijgt het gat dit keer niet gedicht. Vorige keren gebeurde dat vaak in de tweede helft, dus wie weet, maar het is toch wel vrij fors inmiddels.
Hij gaat nu wel héél hard...ik geef het nog niet opquote:Op zondag 8 september 2024 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar missen we nét een rondje of twee voor,.
Veijer mag Piqueras wel dankbaar zijn want ik denk dat Collin heeft kunnen aanhaken doordat Piqueras dat gat een stuk sneller dichtte.quote:Op zondag 8 september 2024 11:37 schreef Starflyer het volgende:
Piqueras doet wat Veijer had moeten doen.
Gelijk weggezapt, de reutel.quote:Op zondag 8 september 2024 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
“De reutel allemaal”
Groetjes aan @:heywoodu
Dit ook, ja.quote:Op zondag 8 september 2024 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Veijer mag Piqueras wel dankbaar zijn want ik denk dat Collin heeft kunnen aanhaken doordat Piqueras dat gat een stuk sneller dichtte.
quote:
quote:Op zondag 8 september 2024 11:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe zijn de championship standings nu?
Ok laten we gaan voor Veijer op twee. Moet lukken.quote:
Keurig vijfde worden en twee plekken verliezen in het WK, zuurquote:
Ach ja, de huidige nummer twee en drie elkaar er gewoon per ongeluk uitknallen en onze Staphorster pakt ‘m gewoon. De tweede.quote:Op zondag 8 september 2024 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Keurig vijfde worden en twee plekken verliezen in het WK, zuur
Maar goed, die verschillen zijn minimaal natuurlijk.
Huhquote:Op zondag 8 september 2024 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Had helemaal niet meegekregen dat dit (voorlopig) de laatste race is van Bendsneyder.
Nee omdat hij dat net op de grid vertelde. En die interviewer die hem dan zegt ‘je bent m’n maatje he’quote:Op zondag 8 september 2024 12:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Had helemaal niet meegekregen dat dit (voorlopig) de laatste race is van Bendsneyder.
Ze hopen dat hij alsnog een plekje vindt binnen de Moto2..
Mag niet gezegd worden op het altijd incestueuze Ziggo Racingquote:Op zondag 8 september 2024 12:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee hoor, dat heeft niets te maken met rijk en geen kennis van racen. Dat heeft te maken met het feit dat Bo al jaren niets voor elkaar krijgt.
Ja, dat zeiden ze een paar keer.quote:
Klopt.quote:Op zondag 8 september 2024 12:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag niet gezegd worden op het altijd incestueuze Ziggo Racing
Hij kan me de reutel krijgen.quote:Op zondag 8 september 2024 12:24 schreef heywoodu het volgende:
Transfernieuws! "Joe Roberts blijft bij z'n team"
Ja, dat is dus geen transfer he, goochem.
Radio's bij de motoren?quote:Op zondag 8 september 2024 12:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vrees ook voor die radio’s,. Zeker nu Dorna pleite gaat en wordt overgenomen door de broadcasting van F1.
Je moet dat lekker bescheiden houden, joh. Maar ja, Amerikanen hč. Opbokken.
Uiteraard kan hij wel rijden, anders was hij nooit waar hij is. Maar inderdaad; hij moet eens eerlijk zijn tegenover zichzelf. Zelfs Espargaro met zijn pensioenpraatje: ik kan gewoon niet met deze jongens rijden, ik ben niet goed genoeg.quote:Op zondag 8 september 2024 12:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf erbij dat Bendsneyder genoeg talent heeft om een leuke carričre op te bouwen, alleen moet hij dan eens over die drempel heen en de MotoGP-droom opgeven, want daar is hij gewoon niet goed genoeg voor (zoals het gros van de coureurs, natuurlijk). Lekker racen in de Supersport ofzo, zat coureurs die daar mooie carričres opbouwen.
Ik zweer dat Moto3 en Moto2 op Ziggo kijken een vorm van sadomasochisme is. Het doet pijn, en toch doen we het elke week weer.quote:Op zondag 8 september 2024 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
“Goede dagschotel”
Ik heb echt zo’n plaatsvervangende schaamte.
Ja die stomme ‘internationaal’ doet het niet meer,quote:Op zondag 8 september 2024 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zweer dat Moto3 en Moto2 op Ziggo kijken een vorm van sadomasochisme is. Het doet pijn, en toch doen we het elke week weer.
Ja die verhalen waaien weer op. Is in het verleden ook geweest (die geruchten), maar nu met die overname vrees ik echt. Ik moet er echt niet aan denken.quote:
Precies.quote:Op zondag 8 september 2024 12:56 schreef heywoodu het volgende:
"Laten we er van uit gaan dat Bo gewoon terug komt in de paddock, natuurlijk."
Natuurlijk? Op basis van wat?!
Wie is die rijke, een Indonesiėr? Wel benieuwd wie er in komt, als het een matige local is ligt het natuurlijk wel ook deels aan die rijke vent dan, maar goedquote:Op zondag 8 september 2024 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies.
En ook maar doen alsof het allemaal aan die rijke vent ligt. Bo is simpelweg niet goed genoeg. Klaar.
quote:Op zondag 8 september 2024 12:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zweer dat Moto3 en Moto2 op Ziggo kijken een vorm van sadomasochisme is. Het doet pijn, en toch doen we het elke week weer.
Half Nederland vindt dit vaak,quote:Op zondag 8 september 2024 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Bo vond de manier van handelen 'disrespectvol'
Morbidelli*quote:
Ah, excuus, ik dacht het moment tussen Acosta en Morbidelliquote:Op zondag 8 september 2024 14:10 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ x ]
Dit had makkelijk fout kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |