Wat zal ze je dankbaar zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
16 graden. Vanavodn komt een vriendin en dan zet ik hem op 18.5
Zij stookt net zo zuinig als ikquote:
Dit soort gesneer is nergens voor nodig, je kunt helemaal niet beoordelen of een ander het zich kan permitteren om de boel standaard tot 18 of 21 graden te verwarmen, het is al triest zat dat er nog mensen wonen in zo'n hut die nu al tot 16 graden afkoelt, ageer daar eens tegen, dat woningstichtingen nog gewoon wegkomen met het verhuren van zulke slecht geïsoleerde zut.quote:
Oké, dat is zo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit soort gesneer is nergens voor nodig, je kunt helemaal niet beoordelen of een ander het zich kan permitteren om de boel standaard tot 18 of 21 graden te verwarmen, het is al triest zat dat er nog mensen wonen in zo'n hut die nu al tot 16 graden afkoelt, ageer daar eens tegen, dat woningstichtingen nog gewoon wegkomen met het verhuren van zulke slecht geïsoleerde zut.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit soort gesneer is nergens voor nodig, je kunt helemaal niet beoordelen of een ander het zich kan permitteren om de boel standaard tot 18 of 21 graden te verwarmen, het is al triest zat dat er nog mensen wonen in zo'n hut die nu al tot 16 graden afkoelt, ageer daar eens tegen, dat woningstichtingen nog gewoon wegkomen met het verhuren van zulke slecht geïsoleerde zut.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oké, dat is zo.![]()
Er zitten alleen in dit topic een paar mensen die er een soort sport van maken om niet te stoken zolang het niet onder de, weet ik veel, 10 graden in huis komt en de schimmel op de muren staat (en dan meer uit principe dan uit financiële noodzaak), en ik ging er misschien iets te blind vanuit dat zij daar één van was.
Dan heb ik niks gezegd, sorry.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Mijn reactie erop was ook alles behalve aardig. Excuses daarvoor
Ik kan het me idd niet veroorloven, liever heb ik ook een huis van 19 graden oid. Het is een jaren '50 huis met enkelglas en oude kozijnen met kieren. In mijn hobbykamer heb ik van dat anti-tocht-folie, maar dat kan niet op tegen de kiertjes
Er is wel aankondigingen gedaan voor renovaties, dus het wordt beter, alleen wanneer is de vraag
Check wel regelmatig of mijn bezoek oké is.
Ze heeft lekker onder een dikke deken televisie zitten kijken met mij en het absoluut niet koud gehad (en zij kent me lang genoeg om eerlijk te zijn). Als iemand aangeeft het koud te hebben gaat die kachel omhoog
Hier nu 18,5 maar ik stook nog weleens naar 20 's avonds, anders was het hier ook wel kouder geweest denk ik.quote:Maar OT voordat de mods wild worden![]()
Het is nu 17 graden in huis
Super fijn dat je woningbouw ingegrepen heeft! Hier is het afwachten, maar komt vast goedquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd, sorry.Dat is gewoon een kutsituatie, hoop dat ze er heel gauw iets aan gaan doen. Enkelglas in 2024 is echt debiel.
Heb wat dat betreft wel geluk met mijn wooncorporatie: die hebben vorig jaar de kozijnen en het oude dubbelglas vervangen door HR++, een paar jaar voordat ik erin kwam is het hele dak al opgehoogd met isolatie en komend voorjaar zijn de kruipruimte en buitenmuren aan de beurt (dat laatste mag ook wel, de oorspronkelijke glaswol uit '72 is volledig verzakt in de spouw, dus dat doet eigenlijk niks en is een doorslaand vochtprobleem in wording).
[..]
Hier nu 18,5 maar ik stook nog weleens naar 20 's avonds, anders was het hier ook wel kouder geweest denk ik.
Inderdaad. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want het is eigenlijk gewoon crimineel nalatig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super fijn dat je woningbouw ingegrepen heeft! Hier is het afwachten, maar komt vast goed
Geniet van de huiskamertemperatuur in je huiswat jij doet is wat normaal zou moeten zijn
Ik heb daar niet meer alleen zeggenschap in.quote:Op zondag 3 november 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
20,4
Nieuw doel: niet stoken tot 15 november. Doe je mee @:dud0r
quote:Op zondag 3 november 2024 22:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb daar niet meer alleen zeggenschap in.
Wat mij betreft moet dat wel lukken maar ik ben 5 dagen in de week van huis. Lilak is meer thuis dus als die het echt te koud krijgt zal de de verwarming mogelijk aan zetten
Oh die durf ik wel aan.quote:Op zondag 3 november 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
20,4
Nieuw doel: niet stoken tot 15 november. Doe je mee @:dud0r
Ik heb nu spijt, want de zon wint het niet meer van de kou schijnbaarquote:Op maandag 4 november 2024 20:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh die durf ik wel aan.
21 nu.
Zit hier met hetzelfde hoor. Maar hou wel van een uitdaging.quote:Op maandag 4 november 2024 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu spijt, want de zon wint het niet meer van de kou schijnbaar
Nog wel 19,7, maar dat is restwarmte van het hele gebouw. Als het eens wat minder zonnig wordt, zal het wel heel rap gaan.
Yep, super geïsoleerd, triple glas, vloerverwarming en warmtepomp.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
@:mensen met 20 graden of hoger: is jullie huis goed geïsoleerd of…?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |