dames dubbel 4 gad net daarvoor wel goudquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:33 schreef pullup het volgende:
Zat het niet eens zo goed te volgen want de Vuelta is bezig
En nog weglopen ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kalkoenen zijn de sterkste vogels ooit
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/Mg3X-A2sgK4[/youtube]
Ja ik gunde ze dat nog welquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat het kerstmaal
Jezus nog steeds bezigquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het geweld gaat maar door in Paris
Nicequote:Op zaterdag 7 september 2024 17:53 schreef pullup het volgende:
Dit is wel een goed idee voor een livecam.
Zou volgen
[ x ]
You do that, mate.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Jezus nog steeds bezig![]()
Ga weer even checken
Ik heb het al weer opgegevenquote:
Heb het gister ook niet afgekeken..quote:
Ja beetjequote:
Ik zag het ook verschijnen in mijn YTquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:13 schreef mario390 het volgende:
weest niet dat rudern vandag is, maar toooop
Ik hou het hier max 20 minuten uitquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
RAGEEEEEEEEEEE AGAAAINST.............KILLLLLLING IN.... FFFFFFUUUCCCKKK YEAAAAHHHH
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
RAGEEEEEEEEEEE AGAAAINST.............KILLLLLLING IN.... FFFFFFUUUCCCKKK YEAAAAHHHH
Hier zijn je Oostenrijkse moppies marioquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
Was het wel de moeite waard ? 2 uur heen en nu 2 uur terugquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou het hier max 20 minuten uit
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het wel de moeite waard ? 2 uur heen en nu 2 uur terug
Vooral omdat Amsterdam mijn bestemming niet was.quote:
Doet me denken aan een spelletje wat ik heb voor de playstation Stray. Je kan dan ook van alles ergens vanaf meppen gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:54 schreef pullup het volgende:
Deze is wat minder vriendelijk![]()
[ x ]]
Kleine geluid waarschuwing![]()
Die heb ik geloof ik een keer gezien van jequote:Op zaterdag 7 september 2024 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet me denken aan een spelletje wat ik heb voor de playstation Stray. Je kan dan ook van alles ergens vanaf meppen gewoon voor de lol.Maar weer eens oppakken als de dagen korter worden.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:54 schreef pullup het volgende:
Deze is wat minder vriendelijk![]()
[ x ]]
Kleine geluid waarschuwing![]()
NCIS dusquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:22 schreef aloa het volgende:
Ter land ter zee en in de lucht![]()
Je moet toch wat
Dat heb ik echt nooit langer dan 5 minuten volgehouden.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit langer dan 5 minuten volgehouden.
Snap echt niet wat mensen daar 'leuk' aan vinden
Ik zag dat laatst eens een keer, tenenkrommend en 3 minuten was ik wel wegquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit langer dan 5 minuten volgehouden.
Snap echt niet wat mensen daar 'leuk' aan vinden
Volgens mij had ik gehoord dat Edwin Evers dat presenteert. Klopt dat?quote:
Edwin Everts iddquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gehoord dat Edwin Evers dat presenteert. Klopt dat?
Ter land, ter zee en n de lucht, niet Lubach![]()
Evers is ook niet meer wat het geweest is, zijn radioshow op vrijdag staat ook bol van de onderbroekenlolgrappenquote:
Zit hij nog bij 538?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Evers is ook niet meer wat het geweest is, zijn radioshow op vrijdag staat ook bol van de onderbroekenlolgrappen
Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.quote:
Vroeger, Peter Heerschop met lieve Marianne.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.
Elke vrijdagmorgen ja, dat was grandioos. Vaak heel grappig, maar ook heel raak en ontroerend.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger, Peter Heerschop met lieve Marianne.
Hij deed dat echt goed, het werk lag bij ons ook nagenoeg stil op de afdeling.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke vrijdagmorgen ja, dat was grandioos. Vaak heel grappig, maar ook heel raak en ontroerend.
Veel geluisterd wel in de ochtend.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.
Geen gerommel in Brabant.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Het rommelt weer in de verte,
al lijkt het meer over Brabant en Zeeland te gaan.
25 jaar geleden stopten we met werken en gingen stiekem naar hem als de Boertjes luisteren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zuiden en westen van Brabant, jij zit zo ongeveer ten noorden van hier.quote:
Nog geen gerommel maar het is inmiddels wel lekker afgekoeldquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zuiden en westen van Brabant, jij zit zo ongeveer ten noorden van hier.
Of gewoon heel Brabant, maar je moet nog even wachten
Hoelaat?quote:
Scheen al te bestaan voor er motoren waren uitgevonden.quote:Op zondag 8 september 2024 01:16 schreef sly-nl het volgende:
Begrijp er geen reedt van dat ze dat coastal geroei niet met een ondersteunende motor aan de boot doen. Is toch veel minder vermoeiend en sneller!@![]()
Fakking weirdos
quote:
Ik heb hier nooit problemen met het inleveren van blikjes en kleine flesjes.quote:Op zondag 8 september 2024 07:12 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)vert-blikjes-niet-in
Duurt al veel te lang
quote:
De appie hiertegenover heeft vrijwel nooit een goed werkende machine en ook die rijen met lui met enorme plastic zakken vol die er dan een kwartiertje over doen om alles te regelen zijn hier niet vreemdquote:Op zondag 8 september 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit problemen met het inleveren van blikjes en kleine flesjes.
Voordeel vind ik juist dat je blikjes overal kan inleveren ook al verkopen ze in de winkel dat merk niet die machine slikken ze wel
Ja dat het drukker is bij die machine is een feit.quote:Op zondag 8 september 2024 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De appie hiertegenover heeft vrijwel nooit een goed werkende machine en ook die rijen met lui met enorme plastic zakken vol die er dan een kwartiertje over doen om alles te regelen zijn hier niet vreemd
Ik vind het ook wel grappig dat ze meteen in Duitsland gaan kijken als het hier ook kan blijkbaar, bij jou zal niet de enige plek zijn waar het wel looptquote:Op zondag 8 september 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat het drukker is bij die machine is een feit.
Maar tot nu toe slikken zowel bij AH als bij de lidl goed
Nee, zullen vast meer plekken zijnquote:Op zondag 8 september 2024 07:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig dat ze meteen in Duitsland gaan kijken als het hier ook kan blijkbaar, bij jou zal niet de enige plek zijn waar het wel loopt
quote:
Goedemorgen, nog wat op de planning vandaag?quote:
Niet veel. Even naar mijn vader en verder rustig aan vandaag.quote:Op zondag 8 september 2024 08:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedemorgen, nog wat op de planning vandaag?
'Heeeeee Evers!'quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
25 jaar geleden stopten we met werken en gingen stiekem naar hem als de Boertjes luisteren.
@Sallyquote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren met Domni de Airborne wandeltocht gelopen. Nu voor de tweede keer; ik heb een leuk zilveren speldje met vleugeltjes gekregen
quote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren met Domni de Airborne wandeltocht gelopen. Nu voor de tweede keer; ik heb een leuk zilveren speldje met vleugeltjes gekregen
Hey leuk! Ik heb ook gelopen, samen met 2 andere FOK!kers (dit jaar voor het eerst met henquote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat ontzettend leuk zeg, met dat FOK!groepje!quote:Op zondag 8 september 2024 11:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey leuk! Ik heb ook gelopen, samen met 2 andere FOK!kers (dit jaar voor het eerst met hen)
Gefeliciteerd met je wing!
P.S. volgende keer (de 3e) is een speciale.....En elke 5e keer krijg je weer een nieuwe medaille, dus je moet even zorgen dat je 4 wings op 1 lintje gespeld krijgt, behalve op je 1e medaille natuurlijk
![]()
De 3e keer is een ronde overigens.
Leuk!quote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
De 3e keer is een parachuutje inderdaadquote:Op zondag 8 september 2024 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk zeg, met dat FOK!groepje!Het is leuk om zoiets samen te doen. Wij gaan altijd met Domni's familie, het is echt een familietraditie.
Dankjewel! Voor de hoeveelste keer ging jij?
Die 3e kijk ik erg naar uit jaDie is mooi. Met parachuutjes volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij dus ook een (speciale) traditie, met betekenis aangezien ik opgegroeid ben in die regio en weet wat we gedenken met deze wandeltocht
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik dacht nog aan jullie gisteren! topquote:Op zondag 8 september 2024 11:13 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Op zondag 8 september 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
De 3e keer is een parachuutje inderdaad![]()
Ehm... ik liep m voor deWow, goed op weg zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij dus ook een (speciale) traditie, met betekenis aangezien ik opgegroeid ben in die regio en weet wat we gedenken met deze wandeltochtVoor Domni geldt hetzelfde; opgegroeid in de regio, familietraditie, als ukkie begonnen
![]()
Ik had al wel van Operatie Market Garden gehoord, maar die hele wandeltocht was voor mij nieuw. Ik vind het een heel mooie manier om die gebeurtenis te herdenken.
En wat bijzonder dat er nog steeds veteranen in leven zijn nu! Het zal niet lang meer duren of ze zijn er allemaal niet meer.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik weet niet of ik andere mensen kan gaan inhalen, maar mn doel is wel nog eens 40 erbijquote:Op zondag 8 september 2024 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, goed op weg zeg!Voor Domni geldt hetzelfde; opgegroeid in de regio, familietraditie, als ukkie begonnen
![]()
Ik had al wel van Operatie Market Garden gehoord, maar die hele wandeltocht was voor mij nieuw. Ik vind het een heel mooie manier om die gebeurtenis te herdenken.
En wat bijzonder dat er nog steeds veteranen in leven zijn nu! Het zal niet lang meer duren of ze zijn er allemaal niet meer.
Ik vond het wel erg warm. Ook met zo'n mensenmassa wordt het al gauw warmer dan het eigenlijk is. De stukjes bos waren een verademingquote:Op zondag 8 september 2024 12:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan jullie gisteren! topViel het mee met de warmte?
De zoon van mn vriend liep ook mee, voor de eerste keer. Hij deed 15 km en vond het helemaal geweldig.
Wij zijn van plan volgend jaar de 25 km mee te lopen.
Hier precies dezelfde ellende.quote:Op zondag 8 september 2024 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
De appie hiertegenover heeft vrijwel nooit een goed werkende machine en ook die rijen met lui met enorme plastic zakken vol die er dan een kwartiertje over doen om alles te regelen zijn hier niet vreemd
drie paar sokken? Dat kan nooit goed voor je voeten zijnquote:Op zondag 8 september 2024 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg warm. Ook met zo'n mensenmassa wordt het al gauw warmer dan het eigenlijk is. De stukjes bos waren een verademingIn een bos wordt het zelden echt benauwd. Zelf heb ik vooral snel last van de onderkant van mijn voeten en dat is wel vervelend, want zelfs met drie paar sokken aan voel ik het nog heel erg. Maar goed, de 10 km gaat nog wel
Ik wil misschien wel een keer 15 km doen, maar dan moet er een oplossing komen voor mijn voeten.
Fijn dat hij het zo leuk vondIk denk dat jij dit ook wel een leuke tocht gaat vinden. Een mooie omgeving en het gaat echt ergens over
Op wat voor schoenen loop je?quote:Op zondag 8 september 2024 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
Zelf heb ik vooral snel last van de onderkant van mijn voeten en dat is wel vervelend, want zelfs met drie paar sokken aan voel ik het nog heel erg.
Oh, ik wist niet dat dat slecht wasquote:Op zondag 8 september 2024 12:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
drie paar sokken? Dat kan nooit goed voor je voeten zijn. Heb je wel eens wandelwol geprobeerd?
En idd ik had dit jaar eigenlijk al gewild alleen we konden gister niet. Het had mooi gepast in mijn "history" tour. Nu we net terug zijn van Normandie en alle gebeurtenissen daar was dit wel heel passend geweest idd.
Omgeving ken ik goed, opgegroeid in de buurt en de laatste 15 jaar dichtbij gewoond.
ik heb bij de trainingen van de vierdaagse wandelwol gebruikt. Bij de uiteindelijke vierdaagse heb ik het op de laatste dag gebruikt. Ik heb best wel veel over, als je er wat van wilt proberen, roep maar, dan stuur ik het op.quote:Op zondag 8 september 2024 12:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat slecht wasMet twee of één paar sokken is echt niet te doen. Ik heb nog nooit van wandelwol gehoord, dat ga ik even opzoeken!
Oh ja dat is waar ook, jij komt ook uit de omgeving! De wandeling loopt niet weg; volgend jaar is ie weerSoms komt het inderdaad wat minder goed uit
Wandelschoenen. Niet persé een speciaal soort. Ze zijn wel een beetje versleten, omdat ik er heel veel op loop.quote:
3 paar sokken....?!quote:Op zondag 8 september 2024 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het wel erg warm. Ook met zo'n mensenmassa wordt het al gauw warmer dan het eigenlijk is. De stukjes bos waren een verademingIn een bos wordt het zelden echt benauwd. Zelf heb ik vooral snel last van de onderkant van mijn voeten en dat is wel vervelend, want zelfs met drie paar sokken aan voel ik het nog heel erg. Maar goed, de 10 km gaat nog wel
Ik wil misschien wel een keer 15 km doen, maar dan moet er een oplossing komen voor mijn voeten.
Fijn dat hij het zo leuk vondIk denk dat jij dit ook wel een leuke tocht gaat vinden. Een mooie omgeving en het gaat echt ergens over
Wel eens een voetscan laten maken? 3 lagen sokken is gewoon echt niet goed.quote:Op zondag 8 september 2024 13:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wandelschoenen. Niet persé een speciaal soort. Ze zijn wel een beetje versleten, omdat ik er heel veel op loop.
Je kan beter zorgen dat je schoenen goed passen en dat je een goede inlegzool hebt (bijv. 1 met pasvorm) en van leer de bovenkant, dan dat je meerdere sokken over elkaar gaat doen. Dat laatste gaat vaak scheef en dubbel zitten waardoor je blaren in de hand gaat werken.quote:Op zondag 8 september 2024 12:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat slecht wasMet twee of één paar sokken is echt niet te doen. Ik heb nog nooit van wandelwol gehoord, dat ga ik even opzoeken!
Oh ja dat is waar ook, jij komt ook uit de omgeving! De wandeling loopt niet weg; volgend jaar is ie weerSoms komt het inderdaad wat minder goed uit
Dan zou ik kijken naar óf nieuwe, óf laten verzolen.quote:Op zondag 8 september 2024 13:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wandelschoenen. Niet persé een speciaal soort. Ze zijn wel een beetje versleten, omdat ik er heel veel op loop.
Ik heb ook een scan laten doen bij Veluwe Outdoor. Die is ook een podoloog. heb er zooltjes bijgekregen omdat ik doorgezakte voeten heb. Wat eigenlijk doorwerkt naar je knieen heupen en rug. Die zooltjes hielepn enorm, en de schoenen ook,quote:Op zondag 8 september 2024 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens een voetscan laten maken? 3 lagen sokken is gewoon echt niet goed.
Ik heb het pas laten doen bij de Bever (maar het kan op veel meer plekken, meestal gratis) mijn nieuwe schoenen lopen wel heel veel beter
Oh leuk! Mede ook omdat gezegd wordt dat de vlinders dit jaar zoveel minder zijn (uit de eerdere vlindertelling gebleken).quote:Op zondag 8 september 2024 13:21 schreef Prisha het volgende:
Enorm veel vlinders in de tuin momenteel. Viel me gisteren ook al op. Veel meer dan ik het hele jaar in totaal gezien heb
ja! Misschien omdat het op de valreep toch warm was en de bloeiende planten zoals de vlinderstruik nog bloemen hebben? Geen idee. Ook veel kleine bijtjes zoemen er rond bij die struik, tussen een wolk van vlinders.quote:Op zondag 8 september 2024 13:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh leuk! Mede ook omdat gezegd wordt dat de vlinders dit jaar zoveel minder zijn (uit de eerdere vlindertelling gebleken).
Maar dan een goede nazomer gehad nu!![]()
Prachtig he?quote:Op zondag 8 september 2024 13:21 schreef Prisha het volgende:
Enorm veel vlinders in de tuin momenteel. Viel me gisteren ook al op. Veel meer dan ik het hele jaar in totaal gezien heb
jaaaa hier ook! Ik sta er steeds naar te kijken. Genieten!!quote:Op zondag 8 september 2024 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prachtig he?Hier hebben we een grote vlinderstruik en eergisteren zaten er gewoon meer dan 20 vlinders in. En heeeeel veel bijen ook.
Nah! Dat viel mij ook al op sinds gister en daarnet weerquote:Op zondag 8 september 2024 13:21 schreef Prisha het volgende:
Je hebt een cabrio?quote:Op zondag 8 september 2024 14:02 schreef D. het volgende:
Wat een weer weer
Genoten van het leven als dakloze
Goed nieuwsquote:Op zondag 8 september 2024 13:21 schreef Prisha het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
De 3e keer is een parachuutje inderdaad![]()
Ehm... ik liep m voor deLeuk, nog een veteraan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor mij dus ook een (speciale) traditie, met betekenis aangezien ik opgegroeid ben in die regio en weet wat we gedenken met deze wandeltocht![]()
Voor mij geldt hetzelfde. Jong begonnen en sindsdien bijna elk jaar gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gek genoeg is mijn 3 geen parachuutje.
quote:Op zondag 8 september 2024 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk, nog een veteraan hier![]()
Voor mij geldt hetzelfde. Jong begonnen en sindsdien bijna elk jaar gelopen.Oh dat is jammer...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gek genoeg is mijn 3 geen parachuutje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Automagisch opvouwenquote:Op zondag 8 september 2024 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Zit er helemaal geen dak op?
Of kan je het dak openschuiven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door D. op 08-09-2024 15:28:22 ]
quote:Op zondag 8 september 2024 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Automagisch opvouwenHoe gaat het met je teen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het maakt me niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2024 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Automagisch opvouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zondag 8 september 2024 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Plaatje van internet wel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, da’s hetzelde dak iddquote:Op zondag 8 september 2024 15:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. maar de jouwe zal toch niet anders vouwen
Vooral woensdag wordt het ineens een stuk kouderquote:
Eindelijkquote:Op zondag 8 september 2024 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral woensdag wordt het ineens een stuk kouder
Ja, ik wist dat jij er blij mee ging zijnquote:
Dat is iets anders.quote:Op zondag 8 september 2024 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft wel enige verwachtingen
Ja, het is een combinatiequote:Op zondag 8 september 2024 16:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is iets anders.
Ik dacht dat je aan het weer refereerde.
Ja. Wel leuk filmpjequote:Op zondag 8 september 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Was deze hier nou al geplaatst?
https://www.ad.nl/video/p(...)enorme-hoorns-713612
Ik had hem zelf nog niet gezien. Die rund staat daar ook echt zo met zo'n blik van "wegwezen jij, dit is mijn terrein"quote:Op zondag 8 september 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dat rund gaat er toch ook hard vandoorquote:Op zondag 8 september 2024 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had hem zelf nog niet gezien. Die rund staat daar ook echt zo met zo'n blik van "wegwezen jij, dit is mijn terrein"
Zekerquote:Op zondag 8 september 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
Lekkah, kom maar doorquote:Op zondag 8 september 2024 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Bitterballetje iemand?
wel uit de oven
Altijdquote:Op zondag 8 september 2024 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
Bitterballetje iemand?
wel uit de oven
quote:Op zondag 8 september 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Vangen
Pas op, de mosterd kan een beetje plakkerig zijn
Polen zijn rare jongensquote:
Dat is beterquote:Op zondag 8 september 2024 15:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nog wat dik, iets minder paars, maar minder gevoelig, dus kan er ‘normaal’ op lopen
Tnx. Maar vind deze opzet te langdradig , ik lees het morgen welquote:
quote:
Van wat dan?quote:Op zondag 8 september 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
Volgende week hier al bevrijdingsdag
Jullie gooien de PVV er uitquote:
Ja, die krijgen allemaal een enkeltje Amsterdamquote:
Maastricht had geluk. Voor grote delen van het land moest het ergste nog komen.quote:Op zondag 8 september 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die krijgen allemaal een enkeltje Amsterdam
Maar nee, https://nl.wikipedia.org/wiki/Bevrijding_van_Maastricht
Ja, ze kwamen tot half Limburg en een deel van Brabant (door Market-Garden).quote:Op zondag 8 september 2024 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maastricht had geluk. Voor grote delen van het land moest het ergste nog komen.
Bronquote:Nederland staat in 1944 op het punt om bevrijd te worden. Maar het duurt nog tot het voorjaar van 1945 voordat heel Nederland bevrijd is. De bevrijding van Nederland start op 12 september 1944 met de opmars van de Amerikanen in Limburg. Met operatie Market Garden wordt op 17 september 1944 een gedeelte van Noord-Brabant en Gelderland bevrijd. Operatie Market Garden bestaat uit twee hoofdonderdelen: de verovering van acht belangrijke bruggen en een aanval van grondtroepen. Helaas strandt het geallieerde offensief bij Arnhem. Op dat moment is wel al een deel van Noord-Brabant, Limburg en Gelderland in geallieerde handen. Vanuit deze strook vrij gebied bevrijden de geallieerden in de maanden daarna de rest van Brabant en Limburg.
Market-Garden kwam later, Limburg was grotendeels bevrijd door de Amerikanen want die wouden zo snel mogelijk Duitsland in.quote:Op zondag 8 september 2024 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen tot half Limburg en een deel van Brabant (door Market-Garden).
Online leren we:
[..]
Bron
Daar zit 5 dagen tussen, en Limburg is maar voor de helft bevrijdt in '44, Venlo bv pas op 01.03.1945.quote:Op zondag 8 september 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Market-Garden kwam later, Limburg was grotendeels bevrijd door de Amerikanen want die wouden zo snel mogelijk Duitsland in.
Hij doet hetquote:
Alweerquote:
Dat zal je zelf dan het beste wetenquote:Op zondag 8 september 2024 20:36 schreef mario390 het volgende:
waarom was ik uitgeloggd?
het stand illegale actie selekterd
Wo ist dein Schuh?quote:Op zondag 8 september 2024 20:36 schreef mario390 het volgende:
waarom was ik uitgeloggd?
het stand illegale actie selekterd
Market-Garden begon half september.quote:Op zondag 8 september 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit 5 dagen tussen, en Limburg is maar voor de helft bevrijdt in '44, Venlo bv pas op 01.03.1945.
Ja, klopt, en Maastricht werd op 13/14 september bevrijdt. Denk je die eerder inschatquote:Op zondag 8 september 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Market-Garden begon half september.
quote:De bevrijding van Nederland start op 12 september 1944 met de opmars van de Amerikanen in Limburg. Met
operatie Market Garden wordt op 17 september 1944 een gedeelte van Noord-Brabant en Gelderland bevrijd.
Hüpfenquote:Op zondag 8 september 2024 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Auf einem Bein kannst du nicht jumpen
Ik zie, dacht idd eerder maar Market-Garden was er specifiek op gericht om de bruggen over de rivieren intakt in handen te krijgen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, klopt, en Maastricht werd op 13/14 september bevrijdt. Denk je die eerder inschat
[..]
Yep, jammer dat ze het die debiele Engelse slager hebben laten uitdenken. Heeft gezorgd voor het falen en vele extra dodenquote:Op zondag 8 september 2024 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie, dacht idd eerder maar Market-Garden was er specifiek op gericht om de bruggen over de rivieren intakt in handen te krijgen.
Na de oorlog is er onderzoek naar het falen geweest en het blijkt dat het plan om 22(?) redenen afgekeurd zou moeten zijn.quote:Op zondag 8 september 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, jammer dat ze het die debiele Engelse slager hebben laten uitdenken. Heeft gezorgd voor het falen en vele extra doden
1 van zijn heel vele blunders.
'Mooie' bijvangst was wel de bevrijding van dat gebied tot Arnhem zo ongeveer.
Klinkt helaas helemaal niet vreemdquote:Op zondag 8 september 2024 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na de oorlog is er onderzoek naar het falen geweest en het blijkt dat het plan om 22(?) redenen afgekeurd zou moeten zijn.
De Duitsers sowiesoquote:
Moest wel even zoeken waar die tekst ook al weer uitkwamquote:
GOA had hem al eerder opgepiktquote:Op zondag 8 september 2024 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest wel even zoeken waar die tekst ook al weer uitkwam
Nummer is goed, lichtelijk gewelddadig, maar oke
En het nummer is verzonnenquote:
Ik vind het wel knap van Andre Rieu hoe hij het elke keer weer voor elkaar krijgt om er weer een wereldshow van te maken, want ze kennen hem overlaquote:
Moeten?quote:
Ik wil niet meer meedoenquote:Op maandag 9 september 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, anders mag je niet langs start
Kan ik je nog omkopen?quote:Op maandag 9 september 2024 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te laat ,je zit al in de matrix
Mij wel, alleen heb ik er niets over te zeggen.quote:
Nee alleen jou, ik ga niet omlopenquote:Op maandag 9 september 2024 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mij wel, alleen heb ik er niets over te zeggen.
Je moet Neo hebben.
Dan is het echt helaas,quote:Op maandag 9 september 2024 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee alleen jou, ik ga niet omlopen
Nou moet David ook nog meedoen?quote:Op maandag 9 september 2024 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het echt helaas,
je zit vast in de matrix,
of luisteren naar David Baywatch
Niet zo'n vuurspoor achterlaten, dan lukt het misschienquote:
Uhhhhhh,quote:Op maandag 9 september 2024 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
Wist niet dat hasselhoff kon zingen
Komt door het pittige etenquote:Op maandag 9 september 2024 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zo'n vuurspoor achterlaten, dan lukt het misschien
Alweer op je pleintjequote:Op maandag 9 september 2024 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uhhhhhh,
waar staat dat hij dat kan?
quote:Op maandag 9 september 2024 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uhhhhhh,
waar staat dat hij dat kan?
Toen was ik hier nog nietquote:
Ja smaken verschillen .. ben ook geen fan, maar in de vorige eeuw was David al actief met zn stemquote:Op maandag 9 september 2024 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen was ik hier nog niet
En hij stond er, zegt niet dat hij kan zingen
Zoietsquote:Op maandag 9 september 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen .. ben ook geen fan, maar in de vorige eeuw was David al actief met zn stem
Denk dat @mario390 wel meer weet over daveid .. Hij was vooral bekend idd in Duitsland .. had / heeft ie geen Duitse vrouw ?quote:
Wiki zegt Pamela Bach. Maar dat is een Amerikaanse.quote:Op maandag 9 september 2024 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat @:mario390 wel meer weet over daveid .. Hij was vooral bekend idd in Duitsland .. had / heeft ie geen Duitse vrouw ?
quote:In 1988 speelde hij in de Duitse film Starke Zeiten en ontmoette hij Jack White, een Duitse platenproducent. Tot op de dag van vandaag is Hasselhoff een succesvolle zanger in Duitsland.
Kijk ergens zat ik wel goedquote:Op maandag 9 september 2024 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wiki zegt Pamela Bach. Maar dat is een Amerikaanse.
Wiki zegt ook:
[..]
Goedemorgenquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Wat ongelooflijk kinderachtig ben je toch ook.quote:
quote:Op maandag 9 september 2024 08:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk kinderachtig ben je toch ook.Verkeerde been uit bed gestaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het zorgt altijd voor zoveel ellende die afsluitingen. En het is, althans zo lijkt het, in de vakantie periodes veel meer dan andersquote:Op maandag 9 september 2024 08:36 schreef pullup het volgende:
We kunnen weer crossen
https://www.at5.nl/artike(...)n-weer-volledig-open
Ja hier stond het geloof ik wel echt vol steedsquote:Op maandag 9 september 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zorgt altijd voor zoveel ellende die afsluitingen. En het is, althans zo lijkt het, in de vakantie periodes veel meer dan anders
Ja ik hoorde de kids ook mopperen, rij zelf ook geen autoquote:Op maandag 9 september 2024 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hier stond het geloof ik wel echt vol steeds
Ik rijd gewoonlijk geen auto hehe dus had er eigenlijk sowieso geen last vanMaar hoorde veel gemopper
quote:Op maandag 9 september 2024 08:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk kinderachtig ben je toch ook.Ehm watskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik vraag mij wel eens af hoeveel verschillende vogels er wel niet zijnquote:
Genoegquote:Op maandag 9 september 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af hoeveel verschillende vogels er wel niet zijn
Ja dat zeker. Ik zie echt hele mooie voorbij komenquote:
In Europa heb je ook hele mooi Birdiesquote:Op maandag 9 september 2024 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Ik zie echt hele mooie voorbij komen
Vind het stiekem wel jammer dat er hier niet zoveel van die kleurijke vogels zitten
Zeker, maar niet die mooie kleurenpracht die hier veel voorbij komtquote:Op maandag 9 september 2024 09:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In Europa heb je ook hele mooi Birdies
Echt wel , vogels vliegen op en neerquote:Op maandag 9 september 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, maar niet die mooie kleurenpracht die hier veel voorbij komt
Hey mutskequote:
Lekker baderenquote:
Ik ga het overlevenquote:
Lekker! Doe ik ook altijd als ze te rijp zijn.quote:Op maandag 9 september 2024 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had nog een paar oude bananen liggen die al wat bruin aan het worden zijn. Daar ga ik nu bananenbrood mee bakken
Nooit gedaan zelf maar de roeisters komen vaak met bananen brood aan voor na de trainingenquote:Op maandag 9 september 2024 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had nog een paar oude bananen liggen die al wat bruin aan het worden zijn. Daar ga ik nu bananenbrood mee bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |