Helaas ja.quote:
Hüpfenquote:Op zondag 8 september 2024 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Auf einem Bein kannst du nicht jumpen
Ik zie, dacht idd eerder maar Market-Garden was er specifiek op gericht om de bruggen over de rivieren intakt in handen te krijgen.quote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, klopt, en Maastricht werd op 13/14 september bevrijdt. Denk je die eerder inschat
[..]
Yep, jammer dat ze het die debiele Engelse slager hebben laten uitdenken. Heeft gezorgd voor het falen en vele extra dodenquote:Op zondag 8 september 2024 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie, dacht idd eerder maar Market-Garden was er specifiek op gericht om de bruggen over de rivieren intakt in handen te krijgen.
Na de oorlog is er onderzoek naar het falen geweest en het blijkt dat het plan om 22(?) redenen afgekeurd zou moeten zijn.quote:Op zondag 8 september 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, jammer dat ze het die debiele Engelse slager hebben laten uitdenken. Heeft gezorgd voor het falen en vele extra doden
1 van zijn heel vele blunders.
'Mooie' bijvangst was wel de bevrijding van dat gebied tot Arnhem zo ongeveer.
Klinkt helaas helemaal niet vreemdquote:Op zondag 8 september 2024 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na de oorlog is er onderzoek naar het falen geweest en het blijkt dat het plan om 22(?) redenen afgekeurd zou moeten zijn.
De Duitsers sowiesoquote:
Moest wel even zoeken waar die tekst ook al weer uitkwamquote:
GOA had hem al eerder opgepiktquote:Op zondag 8 september 2024 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest wel even zoeken waar die tekst ook al weer uitkwam
Nummer is goed, lichtelijk gewelddadig, maar oke
En het nummer is verzonnenquote:
Ik vind het wel knap van Andre Rieu hoe hij het elke keer weer voor elkaar krijgt om er weer een wereldshow van te maken, want ze kennen hem overlaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |