dames dubbel 4 gad net daarvoor wel goudquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:33 schreef pullup het volgende:
Zat het niet eens zo goed te volgen want de Vuelta is bezig
En nog weglopen ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kalkoenen zijn de sterkste vogels ooit
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/Mg3X-A2sgK4[/youtube]
Ja ik gunde ze dat nog welquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat het kerstmaal
Jezus nog steeds bezigquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het geweld gaat maar door in Paris
Nicequote:Op zaterdag 7 september 2024 17:53 schreef pullup het volgende:
Dit is wel een goed idee voor een livecam.
Zou volgen
[ x ]
You do that, mate.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Jezus nog steeds bezig![]()
Ga weer even checken
Ik heb het al weer opgegevenquote:
Heb het gister ook niet afgekeken..quote:
Ja beetjequote:
Ik zag het ook verschijnen in mijn YTquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:13 schreef mario390 het volgende:
weest niet dat rudern vandag is, maar toooop
Ik hou het hier max 20 minuten uitquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
RAGEEEEEEEEEEE AGAAAINST.............KILLLLLLING IN.... FFFFFFUUUCCCKKK YEAAAAHHHH
quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
RAGEEEEEEEEEEE AGAAAINST.............KILLLLLLING IN.... FFFFFFUUUCCCKKK YEAAAAHHHH
Hier zijn je Oostenrijkse moppies marioquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:54 schreef mario390 het volgende:
Was het wel de moeite waard ? 2 uur heen en nu 2 uur terugquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou het hier max 20 minuten uit
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het wel de moeite waard ? 2 uur heen en nu 2 uur terug
Vooral omdat Amsterdam mijn bestemming niet was.quote:
Doet me denken aan een spelletje wat ik heb voor de playstation Stray. Je kan dan ook van alles ergens vanaf meppen gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:54 schreef pullup het volgende:
Deze is wat minder vriendelijk![]()
[ x ]]
Kleine geluid waarschuwing![]()
Die heb ik geloof ik een keer gezien van jequote:Op zaterdag 7 september 2024 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet me denken aan een spelletje wat ik heb voor de playstation Stray. Je kan dan ook van alles ergens vanaf meppen gewoon voor de lol.Maar weer eens oppakken als de dagen korter worden.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:54 schreef pullup het volgende:
Deze is wat minder vriendelijk![]()
[ x ]]
Kleine geluid waarschuwing![]()
NCIS dusquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:22 schreef aloa het volgende:
Ter land ter zee en in de lucht![]()
Je moet toch wat
Dat heb ik echt nooit langer dan 5 minuten volgehouden.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit langer dan 5 minuten volgehouden.
Snap echt niet wat mensen daar 'leuk' aan vinden
Ik zag dat laatst eens een keer, tenenkrommend en 3 minuten was ik wel wegquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit langer dan 5 minuten volgehouden.
Snap echt niet wat mensen daar 'leuk' aan vinden
Volgens mij had ik gehoord dat Edwin Evers dat presenteert. Klopt dat?quote:
Edwin Everts iddquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gehoord dat Edwin Evers dat presenteert. Klopt dat?
Ter land, ter zee en n de lucht, niet Lubach![]()
Evers is ook niet meer wat het geweest is, zijn radioshow op vrijdag staat ook bol van de onderbroekenlolgrappenquote:
Zit hij nog bij 538?quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Evers is ook niet meer wat het geweest is, zijn radioshow op vrijdag staat ook bol van de onderbroekenlolgrappen
Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.quote:
Vroeger, Peter Heerschop met lieve Marianne.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.
Elke vrijdagmorgen ja, dat was grandioos. Vaak heel grappig, maar ook heel raak en ontroerend.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger, Peter Heerschop met lieve Marianne.
Hij deed dat echt goed, het werk lag bij ons ook nagenoeg stil op de afdeling.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke vrijdagmorgen ja, dat was grandioos. Vaak heel grappig, maar ook heel raak en ontroerend.
Veel geluisterd wel in de ochtend.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer. Hij is een paar jaar weg geweest en sinds een half jaartje weer terug, maar nu in de middag. In de ochtendshow vond ik hem toen wel leuk, maar er is nu geen zak meer aan, een soort van ouwe mannenradio.
Geen gerommel in Brabant.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Het rommelt weer in de verte,
al lijkt het meer over Brabant en Zeeland te gaan.
25 jaar geleden stopten we met werken en gingen stiekem naar hem als de Boertjes luisteren.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zuiden en westen van Brabant, jij zit zo ongeveer ten noorden van hier.quote:
Nog geen gerommel maar het is inmiddels wel lekker afgekoeldquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zuiden en westen van Brabant, jij zit zo ongeveer ten noorden van hier.
Of gewoon heel Brabant, maar je moet nog even wachten
Hoelaat?quote:
Scheen al te bestaan voor er motoren waren uitgevonden.quote:Op zondag 8 september 2024 01:16 schreef sly-nl het volgende:
Begrijp er geen reedt van dat ze dat coastal geroei niet met een ondersteunende motor aan de boot doen. Is toch veel minder vermoeiend en sneller!@![]()
Fakking weirdos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |