🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:22 schreef FlyingFish het volgende:
Doen er nog mensen mee aan de eerste nationale walvistelling? Ik ben wel benieuwd hoeveel ze er in Drenthe gaan tellen!
Nouja, er zal er maar eentje naar benee vallen, net als je lekker in je tuintje zitquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:22 schreef FlyingFish het volgende:
Doen er nog mensen mee aan de eerste nationale walvistelling? Ik ben wel benieuwd hoeveel ze er in Drenthe gaan tellen!
Oeps... Niet gewond geraakt?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De kunst is arm naar buiten.
Mijn pees sprong eraf.
Tot nu toe staat de teller op 0 hier in drenthequote:Op zaterdag 7 september 2024 14:22 schreef FlyingFish het volgende:
Nog nul gespot!quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:22 schreef FlyingFish het volgende:
Had je geen beschermplaatje? Zelfs de mensen die al jaren schieten, gebruiken gewoon beschermingquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:23 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoo, eerste boogschietles gehad en het was gaafWel twee blauwe plekken op de binnenkant van mn arm, hield mn elleboog te veel naar binnen. Dát doe ik dus nooit meer
![]()
Ik begrijp dat ik niet moet gaan zwemmen vandaag?quote:Op zaterdag 7 september 2024 14:22 schreef FlyingFish het volgende:
Oei, dat is ook tricky.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De kunst is arm naar buiten.
Mijn pees sprong eraf.
Jawel, alleen peesbescherming aan de binnenkant onderarm. Niet bij de elleboog. Nouja, ik heb nu een tijdelijke herinnering aan mijn eerste pijlquote:Op zaterdag 7 september 2024 17:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Had je geen beschermplaatje? Zelfs de mensen die al jaren schieten, gebruiken gewoon bescherming
Ik krijg hier sm-associaties bij.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik voor compoundboog
Zover ben ik nog niet😅 Weet niet eens welke boog ik had, we hadden ook allemaal dezelfde. Zonder vizier dus kon er niet goed mee richten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik voor compoundboog
😂quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg hier sm-associaties bij.
Compound is met katrol, ik gok dat je een recurve had, zonder de stabilisator en het vizier enzo. Eigenlijk dus een barebowquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:50 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet😅 Weet niet eens welke boog ik had, we hadden ook allemaal dezelfde. Zonder vizier dus kon er niet goed mee richten.
[..]
😂
Wat goed @:Tink89! Een half uurtje en dan al zo'n vooruitgang. Ze komt er wel![]()
Wij hadden daarstraks eten gehaald en dat in het park/bos gegeten met een prachtig uitzichtGaan we vaker doen op dat plekje.
Er zat wel een vierkantigerechthoek met een dingetje waar de pijl tussen moest. En het viel me op hoe licht ie was. Had eigenlijk verwacht dat mn armen daarna dood zouden zijnquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Compound is met katrol, ik gok dat je een recurve had, zonder de stabilisator en het vizier enzo. Eigenlijk dus een barebow
Ik schoot eerst met recurve maar schakelde direct over omdat mijn armen de trekkracht niet aankon.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Compound is met katrol, ik gok dat je een recurve had, zonder de stabilisator en het vizier enzo. Eigenlijk dus een barebow
Ow, dat is vaag. Met andere armen en andere pees kun je de trekkracht aanpassen. Ik heb heel wat dingen geprobeerd voordat ik wist hoeveel pounds ik kon schieten.quote:Op zondag 8 september 2024 02:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik schoot eerst met recurve maar schakelde direct over omdat mijn armen de trekkracht niet aankon.
Ik ben maar 1m53.
Dat heeft een barebow ook.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Er zat wel een vierkantigerechthoek met een dingetje waar de pijl tussen moest. En het viel me op hoe licht ie was. Had eigenlijk verwacht dat mn armen daarna dood zouden zijn
Ik ben dolgelukkig met mijn compound.quote:Op zondag 8 september 2024 06:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is vaag. Met andere armen en andere pees kun je de trekkracht aanpassen. Ik heb heel wat dingen geprobeerd voordat ik wist hoeveel pounds ik kon schieten.
Snap ikquote:Op zondag 8 september 2024 08:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben dolgelukkig met mijn compound.
Op weg naar Newcastle hebben zoon en ik écht ons best gedaan (met windkracht 8 ofzo op het observatiedek staan doe je niet bepaald voor de lolquote:Op zaterdag 7 september 2024 14:22 schreef FlyingFish het volgende:
Ahquote:
Tis écht heel leukquote:Op zondag 8 september 2024 08:45 schreef Phaidra het volgende:
Het lijkt mij ook leuk om een cursus boogschieten te doen. Eerstvolgende mogelijkheid is januari 2025 geloof ik. September is al gestart en ik ben sowieso niet alle weken thuis, dus dat was ook niet handig geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |