quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
HCNRestaurant zou in mei open gaan, ik woon in Gouda en kom regelmatig langs het pand maar er wordt weinig tot niks gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je daar niet meer investeert is misschien wel verstandig maar ik wil je ook heus niet overhalen dat weer wel te gaan doen. Je vergelijking is gewoon niet correct.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:03 schreef quepos het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, maar als je ziet hoe ze met defaults omgaan waar 1e hypotheken opzitten!!
Dat duurt gewoon allemaal veel en veel te lang, het voelt in ieder geval hetzelfde als wat ik allemaal bij Max meegemaakt heb!!
Dus investeer daar lekker verder, maar mij niet meer gezien!
NLI en WVJG niet?quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:49 schreef Crowd001 het volgende:
[..]
Dat je daar niet meer investeert is misschien wel verstandig maar ik wil je ook heus niet overhalen dat weer wel te gaan doen. Je vergelijking is gewoon niet correct.
Je vergelijkt GVE met een jong bedrijf (MAX) wat pas net komt/kwam kijken, wat in korte tijd met zeer hoge rente percentages op verschillende manieren geld heeft binnen geharkt, wat geld van investeerders heeft uitgeboekt zonder dat daar de afgesproken zekerheden (hypotheken) tegen over stonden enz. enz.
Dit zijn allemaal zaken die niet spelen bij GVE. Natuurlijk zijn er veel te veel zaken die momenteel bij GVE niet goed gaan maar je korte bocht vergelijking is niet juist.
Er zullen vast momenteel nog wel een paar goede platforms zijn maar binnen de crowdfundingplatforrms waar ik momenteel zaken mee doe zijn er eigenlijk maar 2 a 3 waarbij ik overall tevreden ben en dat zijn HCN & Collin en op een kleine afstand daarvan SIG.
Naast deze 3 platforms neem ik inderdaad als de zekerheden goed zijn ook nog wel eens een projectje elders mee (waaronder GVE).
Met NLI heb ik inderdaad geen ervaring.quote:
quote:Via deze weg willen wij u informeren over de algehele vervroegde aflossing van de lening L.M. Wessels en H.J. Wessels met leningnummer 00048448.
Dit betekent dat u naast de reguliere rente en aflossing van uw openstaande bedrag ook nog zes extra rentetermijnen ontvangt.
Correctie is 0,46% van hoofdsom. Best aanzienlijk vind ik eigenljik.quote:Beste investeerder,
Rentecorrectie Stationsweg 128 A Heiloo
Er heeft een correctie plaatsgevonden op de eerder uitgekeerde rente. Ondanks dat de verschillen niet groot zijn, vinden wij het belangrijk het op een correcte wijze af te handelen. De uitbetaling zal uiterlijk morgen in jouw account zichtbaar zijn.
Team SamenInGeld
Te late herfinanciering.quote:Op maandag 16-09-2024 staat de slottermijn gepland van Oldenburger Vastgoed B.V. 4 met leningnummer 43170. Op dit moment staat de aanvraag waarmee een herfinanciering wordt gerealiseerd live op onze website. Doordat de aanvraag nu live staat kan de slottermijn niet tijdig uitbetaald worden. De verwachting is dat uitbetaling binnen 2 weken na de slottermijn zal plaatsvinden (indien mogelijk uiteraard eerder). De ondernemer zal de dagrente voldoen tot aan de betaling van de slottermijn.
quote:Project 027281 Aankoop chalets Kesteren is volledig vervroegd afgelost inclusief rentebetaling.
Hiermee heeft u het volledige rendement op dit project behaald!
De uitbetaling van het project wordt met de eerstvolgende verzamelbetaling aan u uitgekeerd.
Wat is te laat. Staat nu op 97%. Dus dat gaat wel lukken.We moeten ook weer niet op iedere slak zout leggen.quote:
Is dit individuele fout of een fout bij iedereen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:36 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Correctie is 0,46% van hoofdsom. Best aanzienlijk vind ik eigenljik.
Idem as aflos APOC AB2quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vervroegde aflossing bij GvE:
[..]
Bij de vervroegde aflossing van de chalets zit 10 maanden boeterente. Hopelijk heb jij ook een mooi extraatje bij de APOC aflossing.quote:
De verwachting is dat uitbetaling binnen 2 weken na de slottermijn zal plaatsvinden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:44 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wat is te laat. Staat nu op 97%. Dus dat gaat wel lukken.We moeten ook weer niet op iedere slak zout leggen.
Geen idee, ik neem aan bij iedereen. Kreeg een algemene mail.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Is dit individuele fout of een fout bij iedereen?
En aangezien de herfinanciering tegen 9% ingezet wordt, is dit per saldo goedkoper voor de leningnemer. Waar gaat dit fout Collin?quote:
Sinds het gepruts zonder fatsoenlijke communicatie bij DTG, is mijn coulance met Collin geheel over.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:44 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Wat is te laat. Staat nu op 97%. Dus dat gaat wel lukken.We moeten ook weer niet op iedere slak zout leggen.
Ik vind het prima dat de lening van 8% aflossen nog even duurt. In de nieuwe zit ik niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En aangezien de herfinanciering tegen 9% ingezet wordt, is dit per saldo goedkoper voor de leningnemer. Waar gaat dit fout Collin?
Dat denk ik ook niet, het is per saldo wel het effect omdat de herfinanciering niet tijdig ingezet is. En dat is toch een terugkerend patroon in crowdfunding.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:44 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat de lening van 8% aflossen nog even duurt. In de nieuwe zit ik niet.
Maar ik denk niet dat de gedachte er geweest is laten we maar niet te snel zijn want dan betaal ik een aantal dagen een procent minder.
DTG verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Echter heb ik het vermoeden dat gezien de zekerheden we er uiteindelijk geen euro bij inschieten. En daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sinds het gepruts zonder fatsoenlijke communicatie bij DTG, is mijn coulance met Collin geheel over.
Dat heb ik ook al eerder aangegeven hier. Crowdfunding gaat voor mij ook om vertrouwen dat afspraken nagekomen worden en dat er tijdig gecommuniceerd wordt en dat is hier in het geding.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
DTG verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Echter heb ik het vermoeden dat gezien de zekerheden we er uiteindelijk geen euro bij inschieten. En daar gaat het uiteindelijk om.
Dat is ook zo. Alleen zie ik dit als een incident. Als ik het grote plaatje bekijk ben ik best tevreden met de gang van zaken bij Collin. Samen met HCN de platformen met het minste gezeur.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eerder aangegeven hier. Crowdfunding gaat voor mij ook om vertrouwen dat afspraken nagekomen worden en dat er tijdig gecommuniceerd wordt en dat is hier in het geding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht niet dat deze eind november afgelost gaat worden.
Precies. Uiteindelijk gaat het om de euro's en het succesvol afronden van projecten. Dat is eerste prioriteit en daarna komt er heel lang niets, wat mij betreft. De meeste problemen lossen zich vanzelf op als je wat geduld hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Alleen zie ik dit als een incident. Als ik het grote plaatje bekijk ben ik best tevreden met de gang van zaken bij Collin. Samen met HCN de platformen met het minste gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |