Ga je zingen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:23 schreef Nober het volgende:
Die antisemiet moet weer op het zadel worden gehesen.
Als ze mij sturen wel ja dan treed ik naakt op met een brandende kaars in m'n kont dan winnen we zekerquote:
Je antisemitische coming out.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze mij sturen wel ja dan treed ik naakt op met een brandende kaars in m'n kont dan winnen we zeker
Komen jullie als antisemieten weleens bijelkaar op de koffie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Klein de antisemiet.
[ afbeelding ]
[ x ]
Dat is de enige geloofwaardige manier om volgend jaar weer mee te doen, hem de kans geven om de klus af te maken. Tantu Beats en Paultje persen er vast wel weer een knaller uit en hopelijk zijn een hoop dit dan nog niet vergeten voor wat sympathy votesquote:
Dit zou echt geweldig zijn.quote:
Waarschijnlijk niet wanneer je een cameravrouw bent.quote:
Hit me baby one more timequote:Op zondag 13 oktober 2024 01:48 schreef Montagui het volgende:
Mooi, en dan een liedje maken over een Zweedse cameravrouw.
Mama Mia.quote:
Een man met het Syndroom van Down met een Gymnasium opleiding.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:12 schreef L3viathan het volgende:
Man man man
Er is toch wel wat beters te vinden in dit land dan Josti Klein
Antizionisme en antisemitisme zijn natuurlijk wel twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Klein de antisemiet.
[ afbeelding ]
[ x ]
Zolang je op een jood spuugt heb je de helft van de stemmen binnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze mij sturen wel ja dan treed ik naakt op met een brandende kaars in m'n kont dan winnen we zeker
Backstage. Dat is blijkbaar een afspraak die gemaakt is met de EBU, en dan hebben ze zich daaraan te houden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:54 schreef raptorix het volgende:
Joost is toch de persoon die op het ESF wilde optreden maar niet gefilmd wilde worden?![]()
![]()
Wat is dat voor flauwekul en pseudo ster gedrag, het is niet dat ze hem op de WC of in zijn hotelkamer filmen hequote:Op zondag 13 oktober 2024 11:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Backstage. Dat is blijkbaar een afspraak die gemaakt is met de EBU, en dan hebben ze zich daaraan te houden.
Ik zie het alweer aankomen dat ie een tweede keer mag gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:59 schreef Twiitch het volgende:
Nog een jaar structureel nieuws over die doorgeschoven broodmongool. Wat verschrikkelijk
Waarom zou Israel niet mogen meedoen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:06 schreef Origami94 het volgende:
Joost Klein in 2025 met Europapa is het enige morele om te doen
En Israel mag niet meedoen
Misschien om dezelfde reden dat Peru niet mee mag doen? Omdat het niet in Europa ligt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou Israel niet mogen meedoen?
Dan moet je maar eens inlezen wat het ESF inhoud want dat staat los van Europa.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden dat Peru niet mee mag doen? Omdat het niet in Europa ligt?
Australië doet ook mee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien om dezelfde reden dat Peru niet mee mag doen? Omdat het niet in Europa ligt?
Eurovisie Songfestival, georganiseerd door de European Broadcasting Union, maar het staat los van Europa. Ja hoor, en de zeven geitjes.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens inlezen wat het ESF inhoud want dat staat los van Europa.
Heb je al 3 seconden gegoogled of vond je dat nou echt teveel moeite?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival, georganiseerd door de European Broadcasting Union, maar het staat los van Europa. Ja hoor, en de zeven geitjes.
Het is niet het Europees kampioenschap liedjes zingen ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelf zou ik niet zo enthousiast naar voren komen daarmee, maar goed dat moet iedereen zelf weten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival, georganiseerd door de European Broadcasting Union, maar het staat los van Europa. Ja hoor, en de zeven geitjes.
Zelfde reden als Ruslandquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou Israel niet mogen meedoen?
Wanneer je sponsor vanuit Israel komtquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:28 schreef raptorix het volgende:
Maar goed:
The Eurovision Song Contest is open to all members of the European Broadcasting Union which represents broadcasters from right across Europe and the Middle East.
The Israeli public service broadcaster has been a member of the EBU since 1957 and has participated in the Eurovision Song Contest for 50 years.
The Eurovision Song Contest remains a non-political event that unites audiences around the world through music.
Ja, want Israel is ook echt een oorlog begonnen, nu terug naar je UVA.quote:
Boehoehoehoe Zionische sponsor!!!quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wanneer je sponsor vanuit Israel komt
Dus als een paar Oekrainers wat Russen hadden afgeslacht stond Putin in zijn recht?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want Israel is ook echt een oorlog begonnen, nu terug naar je UVA.
Je bent zo dom, met jouw ga ik niet eens een discussie aan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:57 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dus als een paar Oekrainers wat Russen hadden afgeslacht stond Putin in zijn recht?
Hij heeft alleen een samenwerkingsverband met de UvAquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want Israel is ook echt een oorlog begonnen, nu terug naar je UVA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |