Leukquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:50 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat Gaia half Braziliaans is. En ook soms in het Portugees zingt.
Nou ja we zaten net allemaal te klagen dat we niks hoorden...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:51 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind het nogal wat dat je steeds dove roept
Ohja dan klopt het wel jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja we zaten net allemaal te klagen dat we niks hoorden...
Maar daar is ook de helft uit Italiaanse liedjes vertaald.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:53 schreef Strani het volgende:
Viva la Vita zou qua titel in het Nederlands gewoon op Oranje TV terechtkomen.
Dat vertelde ik laatst ook aan m'n Italiaanse date. Ze was erg verbaasd.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar daar is ook de helft uit Italiaanse liedjes vertaald.
Ik las even broekjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:55 schreef Greys het volgende:
Het lied is geen winnaar.
Meneer Gabbani wel. Voor eeuwig. In mijn boekje.
Hoeveel dates heb jijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vertelde ik laatst ook aan m'n Italiaanse date. Ze was erg verbaasd.
Die vond ik veel leuker.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:55 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje in de geest van Viceversa dit
quote:
Het is wel driekwartsmaat ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Zo'n liedje waar alle italianen walsend achter de picknicktafel zitten
JA HEBBES.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat ben ik hier opeens heen gelokt.
Ohja nee okeequote:
Geen wijn of vogeltjesdans voor nodigquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We gaan nu al het padje af merk ik
quote:
Beter dan Sloveniëquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:57 schreef Strani het volgende:
Nou ja best leuk. Winnen zal het niet, maar op elk ander NSF had ik er bij wijze van spreken op gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |