Hopelijk op de lange termijn wel een groot succes.quote:
Speciaal voor mijquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:32 schreef KingRadler het volgende:
Volgend jaar verwachten ze nieuwe spellen waarom brengen ze de Pro nu uit.
Hadden beter een jaar kunnen wachten.
Al die woke zooi verneukt films series en games. Want de focus ligt op dit soort bullshit ipv echt een goede game.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan of het normaal is (natuurlijk), de norm (statistiek) of de norm (moraal).
Daarnaast heb ik dan ook graag dat je je hetero ideologie voor je houdt in games en in dit topic.
Verder niets op tegen hoor, maar ik hoef het niet te zien, lezen of horen. Niet hier en niet in games.
Dus: ALLE romances, gender opties, alles er uit slopen graag. Voortaan spelen we alleen nog als een incel kikker.
"Ga het niet in de game implementeren"
Zeg.... je bent het wellicht gewend van vele jaren, maar:
"De game" is niet alleen voor jou en jouw ideologie en norm he.
"De game" is voor iedereen. Deal with it. Of ga naar een ander spel dat volledig in jouw ideologie past.
Laatste dat ik er over zeg.
LGBTQIA+ out.
Ik vindt het jammer. Maar het was wel te verwachten, platformers zijn niet meer de grootste op PlayStationquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wow, wat geweldig van jou.
??quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:14 schreef KingRadler het volgende:
PS5 Exclusives Not Available on PS4 or PC
Returnal
Ratchet & Clank: Rift Apart
Astro's Playroom
Ik had liever meer spellen verwacht dan een Pro versie.
Ik tel er 3 op dit moment.
Simpel: ze WILLEN die disc drive niet verkopen maar ze beseffen zelf ook dat dat een stap te ver is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even 16 dagen over nadenken. Ik had 700-750 euro verwacht namelijk….
Die disc drive los is echt een bizarre actie.
Bij mijn weten werkt dat niet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hoe makkelijk of moeilijk is het eigenlijk om zelf een externe disc te gebruiken bij een PS5 pro?
De 9 minuten zijn ook wel gewoon kut gebruikt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Simpel: ze WILLEN die disc drive niet verkopen maar ze beseffen zelf ook dat dat een stap te ver is.
Sony will alleen digitale verkopen: het is volledig eigen omzet; geen 3rd party (gamemania, gamestop enzo).
En ze kunnen dan zelf beslissen wanneer ze de stekker uit een game trekken.
en ook ik wacht wel op de PS6of als mijn PS5 dood gaat en de Pro 300, 400 euro goedkoper is.
[..]
Bij mijn weten werkt dat niet.
Ik dacht dat de USA prijs altijd zonder tax is. Dus het kan per staat duurder zijn, afhankelijk van de lokale btw.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
Amerikanen mogen sowieso niet zeiken met hun veel lagere prijs.
Amerikanen hebben binnenkort wel andere dingen om over te zeiken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
Amerikanen mogen sowieso niet zeiken met hun veel lagere prijs.
En minder garantie las ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik dacht dat de USA prijs altijd zonder tax is. Dus het kan per staat duurder zijn, afhankelijk van de lokale btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |