quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh da's waar ja! Ik was al weer vergeten dat je ook nog in NL hebt gewoond. En toen waren het ook andere tijden. Toen was het hier altijd mooi weer (echt met blauwe lucht en zo) en in de rest van NL ruk. Dat is nu helaas niet meer, vaak andersom zelfs....
zo lang is die nou ook nog niet weg, hoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh da's waar ja! Ik was al weer vergeten dat je ook nog in NL hebt gewoond. En toen waren het ook andere tijden. Toen was het hier altijd mooi weer (echt met blauwe lucht en zo) en in de rest van NL ruk. Dat is nu helaas niet meer, vaak andersom zelfs....
Nee ik weet het. Maar het lijkt al eeuwen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
zo lang is die nou ook nog niet weg, hoor
Ik ben vanavond in het zuidoosten, dus het zal wel echt los gaan hier.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Als ik de berichten mag geloven krijgen we hier vanavond regen en onweer.
Hahaha kijk mij eens in het oosten des lands wonen @:nattekat
Dat kan eigenlijk in de zomer ook hoor. Maken 's avonds vaak genoeg nog een vuurtje in het weekend, Irish Coffee lust ik altijd wel, kaarsjes kunnen ook altijd aan. Alleen jammer dat de kat niet opgetild wil worden, dus ook niet op schoot komt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik niet!
Knetterend houtvuurtje, Irish coffee, knus kaarsjes aan in huis met spinnende kat op schoot..
Maar dat alles voelt lekkerder als het buiten guur is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk in de zomer ook hoor. Maken 's avonds vaak genoeg nog een vuurtje in het weekend, Irish Coffee lust ik altijd wel, kaarsjes kunnen ook altijd aan. Alleen jammer dat de kat niet opgetild wil worden, dus ook niet op schoot komt.
@Salina wil je ons hier alles over vertellen?quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In de coronatijd waren we heel intiem... Met nog een paar mensen die ik hier wel mis @:mammietje @:Salina
Je was er ook in die tijd al gewoon bij, dus houd je nou niet van de dommequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Salina wil je ons hier alles over vertellen?
CC @:oriente
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwja, die gedachte kan ik nog niet handelen![]()
Ik probeer mezelf te troosten met de gedachte dat ik hopelijk met de kerst in het vliegtuig kan zitten (en misschien de herfst). Ik mijd momenteel elke gedachte over de zomer.
Ah wonen we redelijk in de buurt enzo.quote:Op vrijdag 6 september 2024 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier (Bussum) ook nog steeds 23,3![]()
Gaat nergens overWel stevige woei er bij ...
As we speak zit ik al dagen te zoeken naar een kerstvakantie reis.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je was er ook in die tijd al gewoon bij, dus houd je nou niet van de domme
[..]
Niet dat één-tweetje tussen @Salina en @bloodymary1quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je was er ook in die tijd al gewoon bij, dus houd je nou niet van de domme
[..]
we weten nu nog niks, tijd om ze dronken te voerenquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet dat één-tweetje tussen @:salina en @:bloodymary1
quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Strakblauw, zomerse temperaturen en kutweer in Limburg. Wat wil je nog meer?
Aan die tijd heb ik mijn hondje (avatar) nog overgehouden. Een coronahond noemen ze dat dan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet dat één-tweetje tussen @:salina en @:bloodymary1
Zin aan godverdomme. Pepernoten lagen ook al in de winkel zag ikquote:Op vrijdag 6 september 2024 15:44 schreef Seeburg54 het volgende:
Herfst![]()
Lekker mosseltje eten, bok biertje erbij..
Ik heb niks met pepernoten en niks met winter. Zijn er nog meer zomerliefhebbers die er ook niks mee hebben of is er geen verband?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zin aan godverdomme. Pepernoten lagen ook al in de winkel zag ik
Oh daar heb ik me twee weken geleden al misselijk aan gegeten. Wel lekker, allemaal nieuwe smaakjes en zo.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zin aan godverdomme. Pepernoten lagen ook al in de winkel zag ik
Je kan in de herfst winter ook heerlijk naar het strand hoorquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met pepernoten en niks met winter. Zijn er nog meer zomerliefhebbers die er ook niks mee hebben of is er geen verband?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |